Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Aurelie
Thema tafels
Ik zie dat hier steeds meer opduiken... Moet zoiets?  Wij gingen gewoon onze tafels nummeren en de lijst laten afroepen door iemand van de feestzaal ...    We werken ook niet rond een bepaald thema, dus zie ik het echt niet zitten om e...
Voorbereiding Reacties: 11 17-3-2011 11:14:18

kristel
menu en uitnodigingen
hey,   gisteren de menu gaan vastleggen en de voorlopige aantallen opgegeven. zie het weer helemaal zitten se.   vanavond mogen we de uitnodigingen gaan halen en die kunnen dan tegen maandag op de bus. het is echt leuk als alles vorm ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2011 11:12:26

dagmar
make up gratis ?????
hey dames ik ben toevallig op iets vrij intersant gebotst voor wie in het antwerpse woont en goedkoop iemand zoekt om hun make up te doen ik heb een dame van myléne gevonden die gratis bruidsmake up doet het enige dat ze in ruil vraagt is o...
Voorbereiding Reacties: 9 17-3-2011 10:54:55

Vicky
Thema Tafelschikking
Hey bruiden,   Ik ben bezig met het uitwerken van een thema voor de tafelschikking. Aangezien wij al wat gereisd hebben, zou het thema iets rond landen/steden/plaatsen zijn. Ik zit nog een beetje vast hoe ik dit praktisch kan uitwerken. H...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2011 9:56:16

Nathalie
HELP ... samenstellin menu 's middags
Beste mede-bruidjes,   Morgen gaan we de restaurant vastleggen waar we 's middags met de suite gaan eten.  Omdat we 's avonds koud buffet hebben, zouden we gaan voor een lichte maaltijd. We hebben onlangs een zeer lekker voorgerecht geget...
Voorbereiding Reacties: 3 17-3-2011 9:42:16

Aurelie
Joepie!!
Na de vele reacties van gisteren, goed nieuws. Operatie is verplaatst naar 8 april, dus een maand en half op voorhand !! Ze zei ook dat ze het risico niet wou nemen om er niet bij te zijn enz     Ben erg blij !! De dokter zei dat ze na...
Voorbereiding Reacties: 5 17-3-2011 7:32:39

Sarah
Menu
Hallo Bruidjes   Ik ben bezig met het samenstellen van de menu pfff niet simpel.   Wat vinden jullie van onderstaande samenstelling:   Klein voorgerecht:    Waaier van gelardeerde kipfilet met een slaatje van witloof en...
Voorbereiding Reacties: 5 16-3-2011 21:27:20

lies
Gewicht na 1e pas...
Hoi hoi,   ik kon vanmorgen met mijn blijdschap geen blijf aangezien de weegschaal na veel zweten en hard zwoegen eindelijk mijn streefgewicht aangaf! Ik kijk dus enorm uit naar mijn 1e pas op 29/04! Nu vroeg ik me af of jullie tips hebben om...
Voorbereiding Reacties: 12 16-3-2011 17:55:16

liesbeth
ondertrouw OK!!! :)
Vandaag naar de gemeente geweest om alle documenten vast te leggen voor onze trouwdag! Alles is in orde en beslist... Nu ons hersens nog es breken over het menu voor ons feest... Veel succes allemaal!     Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 16-3-2011 17:28:30

suzy
bespreking dag met zaal
hallo, ik heb straks om 18u een bespreking met de zaal over het verloop enzo... zijn er dingen waarvan jullie zeggen dit moet je zeker vragen? of denk ook hier eens aan? alle tips zijn welkom.   mercikes!
Voorbereiding Reacties: 2 16-3-2011 15:21:47

Nathalie
Stress begint te komen!!
Beste mede-bruidjes, met nog 85 dagen op de teller begin ik hier toch wat stress te voelen hoor. Ik denk wel dat ik goed op schema zit, maar af en toe, denk ik toch dat ik niet optijd alles zal klaar hebben. Ik moet nog kijken voor schoenen en j...
Voorbereiding Reacties: 3 16-3-2011 12:05:07

Leen
Zooo mooi, gewoon perfect!
Eergister kreeg ik telefoon van mijn broer zijn dagcentrum, ze hadden al een deel van de bedankjes klaar en vroegen of ik het eens wou komen keuren. Dus reed ik gister na het werk eventjes door... Eerst en vooral had ik drie kleuren aangeduid die ik...
Voorbereiding Reacties: 4 16-3-2011 9:21:33

Aurelie
Pfff!!
Zal ik ooooit kunnen genieten van die voorbereidingen ? Weet het allemaal niet !! Gisteren telefoon van de schoonmoeder, ze wordt geopereerd aan haar poliepen .... een paar dagen voor den trouw ...  Ben ik de enige die dan reageer van "ja m...
Voorbereiding Reacties: 26 16-3-2011 8:03:22

Stephanie
Hoelang duurt de receptie?
hey iedereen! Wij doen een receptie en een avondfeest. Ons avondfeest zou om 19h beginnen. Hoe laat zou de receptie dan beginnen? van 16-18h of is dit te vroeg? is een uur tussen te lang als tussentijd? Pff ik begin aan alles te twijfelen :)
Voorbereiding Reacties: 11 16-3-2011 0:58:55

dagmar
vraagje voor de rokers onder ons
hey bruidjes ik vroeg mij af hoe jullie het oplossen met rokende gasten in de meeste feestzalen mag niet gerookt worden ik vermoed da er dan veel gasten aan de deur gaan roken voorzien jullie voor deze gasten speciaal zo een grote asbak zodat...
Voorbereiding Reacties: 7 15-3-2011 23:14:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...