Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

renske
kluts kwijt
hoi, met nog 149dagen op de teller heb ik nog wel tijd om nog wat te regelen maar ik weet nietmeer wat allemaal zit eventjes vast graag had ik eventjes een vraagje wat ik nog kan doen of nog moet voorzien. wat ik al inorde heb: zaal dj eten voor...
Voorbereiding Reacties: 8 15-3-2011 20:00:39

liesbeth
sauna/welness
Weet er iemand in de buurt van Gent een goed welness complex zijn? Ik zou mijn vriend daar mee willen verrassen, de dag voor ons huwelijk...   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 12 15-3-2011 13:53:20

dagmar
hapjes op huwelijksfuif wie heeft raad
hey bruidjes op onze huwelijkfuif zou ik graag enkele hapjes aanbieden omdat wij juist een huis hebben gekocht en alles zelf moeten betalen wil ik dit low budget houden ik heb totaal geen idee van wat ik de mensen best kan aanbieden  ik ...
Voorbereiding Reacties: 11 15-3-2011 13:35:59

dagmar
hoeveel flessen cave
hey bruidjes wij geven een huwelijksfuif nu dacht ik voor als de gasten binnen komen een glaasje cava aan te bieden we hebben ongeveer 150 genodigde nu weet ik totaal niet hoeveel flessen ik moet voorzien hoeveel flessen cava voorzien jullie ...
Voorbereiding Reacties: 8 15-3-2011 13:29:44

Liselotte
Nog 101 dagen! Stress - Drukker - bruiskapsel? - Wat vergeet ik?
   Vandaag nog 101 dagen op de teller! We beginnen eindelijk te beseffen dat er werk aan de winkel is! We kwamen dit weekend kennissen tegen die in september trouwen... ze vroegen ons hoe het met onze verbereidingen ging en wij zeiden...
Voorbereiding Reacties: 6 15-3-2011 10:54:26

Kelly
Eigen ontworpen gastenboek klaar!! jeuj
Jeuj, ons gastenboek ben ik net gaan afhalen. Ik had het zelf ontworpen, terug in de stijl van de uitnodigingen! ME HAPPY!! We hebben een gekleurde voor- en achterkaft en boek telt 50 bladen waarin 15 bladen reeds verwerkt zijn met grijze kaders om ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-3-2011 9:33:34

Kim
Infraligne?
Hallo,   Ik ben benieuwd naar bruidjes hun ervaringen met Infraligne :) Ik ben zelf al een hele tijd naar een diëtiste aan het gaan, met wisselend succes. Eerlijk gezegd is het vooral de controle die me nog wat verder helpt, het dieet op zi...
Voorbereiding Reacties: 8 14-3-2011 22:10:51

Aurelie
Whaaaaaaa !!!
Whoehoe !! Na héél lang zoeken toch een gastenboek gevonden & meteen besteld !!    Een prachtig exemplaar met opschrift "And they lived happily ever after.." erop !! Ok het heeft wel € 50 gekost met verzendingskosten, ma...
Voorbereiding Reacties: 8 14-3-2011 20:14:26

Saskia
Couture Rachel in Temse
Hallo,   Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren van m...
Voorbereiding Reacties: 0 14-3-2011 16:35:10

Aurelie
Ervaringen iWhite
Dag bruidjes,    Ik had het jullie beloofd om neer te schrijven wat ik van het systeem "Iwhite" vond om je tanden "witter" te laten lijken zonder effectief te bleechen.   Zo'n pakketje kost bij de apotheker circa 25€ en dit voor ...
Voorbereiding Reacties: 10 14-3-2011 14:12:32

Cindy
Even fier zijn met mezelf
Hallo iedereen, Zoals sommigen onder jullie al gelezen hebben heb ik een half jaar geleden een maagbypassoperatie ondergaan. Vooral voor de gezondheid, maar dat je er een mooi figuur bij krijgt is natuurlijk mooi meegenomen. Ben deze morgen voor een...
Voorbereiding Reacties: 8 14-3-2011 13:17:19

Kim
Nog 88dagen
Met nog 88dagen op de teller toch weer al een aantal dingen in orde.   We zijn 2weken geleden bij de traiteur langs geweest aangezien die mensen van de limburg zijn, en tot dan alles via tel en mail is gebeurd. Waren zeer vriendelijke mensen, ...
Voorbereiding Reacties: 1 14-3-2011 12:52:40

Leen
Vreugdedansje
Whoehoe!   Zojuist stond de postbode aan de deur "Een pakketje voor Wouter en Leen" Ik kon niet wachten om het te bekijken en heb het dus maar open gedaan zonder mijn wederhelft (FOEI!!) Het is echt helemaal wat ik ervan verwacht heb, ik den...
Voorbereiding Reacties: 5 14-3-2011 11:49:36

Leen
Strakkere buik/dijen
Hallo iedereen,   Over mijn taille heb ik niet te klagen, die is echt wel smal genoeg voor mij Maar ik zou graag wat kwijt geraken op mijn onderbuik en mijn dijen. Ik mag geen dieet volgen (heb een maagoperatie ondergaan en om aan het juiste...
Voorbereiding Reacties: 18 14-3-2011 10:46:39

karen
dip - the sequel
dag iedereen,   een tijdje geleden postte ik hier al iets over mijn dipje ivm de cateraar. Hij deed enorm moeilijk en was niet echt toegankelijk... Het probleem is dus inderdaad dat we ook onze locatie via hem hebben, dus veranderen lukt niet...
Voorbereiding Reacties: 3 14-3-2011 10:42:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...