Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bruidje
Kado juweel getuige?
Hoi lieve bruidjes. Ik ga mijn lieve kleine zusje vragen als getuige! Ik zou haar graag een leuk juweeltje met hangertje geven, maar dan graag met boodschap 'voor mijn liefste zusje' ofzo. Weet iemand waar ik zo'n pendeltje kan kopen ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-3-2011 14:35:30

Sandy
onze eigen trouwwebsite!
beste collega-trouwers,   onze eigen trouwwebsite staat online dankzij het harde werk van mijn toekomstige echtgenoot! Dit wou ik jullie niet onthouden, misschien kunnen jullie hier wat inspiratie bij opdoen. Check www.jurgenensandy.be   Gr...
Voorbereiding Reacties: 5 9-3-2011 13:42:54

Julie
Cadeau voor onze getuigen. En de zangers op ons huwelijk
Hallo allemaal,   Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor onze getuigen.   Onze getuigen zijn onze broer en zus. Ik heb ook nog een vriendin die mijn eredame is, zij neemt eigenlijk zowat de taak als ceremonie meester op zich.   ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-3-2011 12:23:23

Stephanie
naamkaartjes op de tafel
hela,   Een mini detail...maar toch! Bij het binnenkomen op het avondfeest nemen de gasten een kaartje met hun naam, achternaam en tafelnaam op. Bij het aan tafel gaan, wordt tafel per tafel afgeroepen. Hoe zetten jullie de naam van jull...
Voorbereiding Reacties: 8 9-3-2011 3:45:17

Darline
welk liedje?
hallo, Volgende week hebben we een afspraak met onze dj. Nu onze openingdans is al lang beslist. Als 2de dans zou ik met mijn schoonvader dansen en mijn toekomstige met mijn moeder. Probleem is alleen dat ik totaal niet weet op welk liedje. Graag had...
Voorbereiding Reacties: 5 8-3-2011 22:41:45

Els
De zenuwen komen op !!!
Hey bruidjes   Bij ons nu nog 65 dagen op de teller en de zenuwen beginnen echt wel te komen. Misboekjes moeten nog in elkaar worden gestoken, ringen moeten nog gekozen worden, bloemist moet nog geregeld worden, fotograaf en feestzaal moe...
Voorbereiding Reacties: 3 8-3-2011 21:58:21

julie
stress
hallo   ik ben op van de zenuwen en de stress heb nog 58 dagen te gaan en niks ga nog vooruit, we werken bijna voor alles met vrienden en goede kennisen en die draaien je echt in de zak nie normaal als je belt voor iets dan is het van de tijd ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2011 19:26:28

bruidje
afspraak traiteur...
Straks heb ik een afspraak met de traiteur.. Wat moet ik zeker vragen?? Tips altijd welkom :-)   Thx bruidjes!
Voorbereiding Reacties: 1 8-3-2011 16:25:33

Dorothy
Het land van de grote woordfabriek
Na lang zoeken heb ik een mooi prentenboek gevonden om te gebruiken in de misviering. (Het land van de grote woordfabriek) Ik zou graag enkele kinderen van mijn klas hieruit laten voorlezen. Heeft er iemand van jullie dit verhaal al gebruikt?  W...
Voorbereiding Reacties: 7 8-3-2011 15:15:10

Lynn
Bruidstaart ???
Hey iedereen,   Met nog 108 daagjes op de teller, denk ik dat het misschien tijd wordt om op zoek te gaan naar de prefecte taart ?? We konden deze wel bij de feestzaal nemen, maar was ze uitermate duur, vondt ik en het was ook niet verplicht...
Voorbereiding Reacties: 3 8-3-2011 14:09:43

joyce
aftellen - nog 52 dagen!
hallo mede-bruidjes,   Met nog 52 dagen op de teller, zijn het nu nog details die we moeten afwerken. Ben ik niets vergeten?   - kledij bruid en bruidegom (totaalpakket): OK (kleed afhalen op 20/04, kostuum wordt één van de da...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2011 12:34:53

Julie
trouwgelofte en een huwelijksspeech
Hallo allemaal,   Stress vandaag, alle eigenlijk deze nacht al.  Ik heb heel slecht geslapen.   Met nog 38 dagen op de teller ben ik nu echt aangekomen aan het moment dat wij onze huwelijksbelofte moeten schijven.  Een een sp...
Voorbereiding Reacties: 1 8-3-2011 12:33:03

Tinneke
Vrijgezellen en bruggen opblazen
Hallo,   Mijn vriendinnen zaagden al een tijdje voor een namenlijst voor mijn vrijgezelle. Braaf als ik ben heb ik die vorige week doorgegeven. De meisjes die ik meevraag hebben elk wel een plekje in mijn leven: jeugdvriendinnen, recentere dic...
Voorbereiding Reacties: 11 8-3-2011 12:04:27

Sanne
kleine prulletjes zorgen voor grote stress!
Hallo medebruidjes en gommetjes,   Met een beangstige "31 dagen" op de teller begint mijn hartritme te vernellen en de stress toe te slaan! We hebben het gevoel dat er nog zoveel prulletjes moeten gebeuren (tekst in gastenboek, bloemen b...
Voorbereiding Reacties: 5 8-3-2011 10:54:30

Orily
Officieel !!!!
Vrijdag is het eindelijk zover ! Dan zijn wij eindelijk wettelijk getrouwd!   Aangezien ons kerkelijk huwelijk later valt, is dit voor ons echt om naar uit te kijken! Etentje s' avonds met de dichtste familie, en dan zullen mijn 'man' en ik on...
Voorbereiding Reacties: 6 8-3-2011 10:43:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...