Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stephanie
HELP formaat misboekje!
Hela bruidjes,   |De inhoud van ons misboekje is af, nu moet ik het alleen nog in een juiste format krijgen. We hadden het graag geprint in een 14cm op 14 cm boekje...alleen...Word werkt niet mee! Hoe doe ik dit juist? Is mijn pagina grootte d...
Voorbereiding Reacties: 5 8-3-2011 3:50:02

Aurelie
WHOEHOE!!!!
Mijn dipje van de hele dag is in orde gebracht ... Dit allemaal danzij Ateljee Lalyboo (ik ben geen grote reclamemaker, maar zij verdienen het echt wel !!)..    Wij hadden dus 4 uitgeholde kaarsen besteld als bedanking voor onze ouders! De ...
Voorbereiding Reacties: 8 7-3-2011 19:36:35

Emily
hartje luchten: serieuze dip :-(
Hei medebruidjes,   eventjes mijn hart luchten: mijn omgeving (lees vooral mijn zus die getuige is, al heeft ze ondertss ook mijn papa aangestoken precies) geeft vaak opmerkingen over het feit dat het allemaal veel te vroeg is om al met de voorb...
Voorbereiding Reacties: 20 7-3-2011 19:06:55

Elke
traiteur
Hoi iedereen!   We zijn wat aan het informeren bij verschillende traiteurs. Graag hadden we toch gehad dat de traiteur ook kon zorgen voor personeel(bediening) en eventueel tafellinnen, zodat deze er ook feestelijk uitzien. Misschien kennen jull...
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2011 18:27:38

Mieke
Voorbereiding / planning
Hallo, Verleden week kwam totaal onverwacht de grote vraag. Ook al trouwen we pas volgend jaar zit ik vol vragen... Wanneer ga je best voor je trouwkleed; wanneer leg je best de fotograaf vast...   iemand die mij wat info kan geven?   Mieke...
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2011 17:48:20

Aurelie
Dipje !!
Na echt een rotdag te hebben (en eigenlijk nog altijd)... Was mijn eerste glimlach een paar seconde geleden... door een sms'je van mijn lieverd ...    Ik had zoiets van "this is why i'm marrying him... He's always the one that makes me smil...
Voorbereiding Reacties: 5 7-3-2011 15:59:42

ann
teksten?
Dag Bruidjes,   Ik ben aan het hoofdstuk het misboekje begonnen!! Wij hebben een viering in de kerk, maar nu is mijn vraag waar hebben jullie niet-katholieke teksten gevonden? Leuke sites of boeken waar ik dit kan vinden?   Super beda...
Voorbereiding Reacties: 2 7-3-2011 13:57:05

Sharon
Onze ringen zijn gemaakt en ze zijn prachtig :)!
Hallo iedereen,   zaterdag mochten we gaan kijken hoe onze ringen gemaakt werden. Nu het is te zeggen, we mochten gaan kijken hoe mijn ventje zijn ring gemaakt werd, want aan mijn ring was er te veel werk om dat op 1 namiddag te doen. Mijn ring ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-3-2011 11:26:00

Jolien
Onze dag zit erop !
Na heel lang aftellen en voorbereiden zit onze dag erop ! Het was fantastisch ! Alles is vlekkeloos verlopen, alles was precies zoals we het wilden ! Ze zeggen niet voor niets: "de mooiste dag van je leven" :-)   Een uitgebreid verslagje...
Voorbereiding Reacties: 17 7-3-2011 10:03:59

Nathalie
Trouwringen gekozen - nu op zoek naar installatie discobar!!
Beste medebruidjes,   Met nog 95 dagen op de teller hebben we weer het een en ander kunnen regelen. Onze trouwringen hebben we gekozen en we hebben onze tafeldecoratie en bloemstukjes besproken. Een goeie vriend van ons wil de muziek verzorgen...
Voorbereiding Reacties: 1 7-3-2011 9:47:40

Sabrina
zo goed als alles in orde
Met vandaag nog 59 dgen op de teller,is alles toch wel goed geregeld,oef gisteren met mijn aanstaande de enveloppen geschreven die één dezer de deur uitgaan,kapster ligt vast,visagiste ligt vast,mijn kledij,verloofde zijn kledij,kids kledij...
Voorbereiding Reacties: 1 7-3-2011 9:33:15

Anika
taarttoppers
Hallo allemaal!   Eigenlijk zegt de titel zelf al waar ik naar op zoek ben. Wij zoeken een website met leuke taarttoppers. We willen liever geen klassiek paartje, deze zien er dan toch niet uit als ons en zo echt waarheidsgetrouwe vinden we ook ...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2011 20:34:13

ellen
tips avondfeest/trouwfuif (geen uitgebreid eten)
Hallo aanstande bruidjes!   Ik heb al veel op dit forum zitten rondneuzen naar ideetjes voor ons trouwfeest. Wij trouwen 18 juni 2011 en dachten eerst een soort buffet te doen voor iedereen en daarna dessertenbuffet. Nu kwam dit toch wel duurder...
Voorbereiding Reacties: 3 6-3-2011 12:32:29

An
Ballonnen
Wij zijn van midden limburg maar waar vind ik een zaak die 'balonnen versiering' verzorgd?! Heb al op internet gezocht maar vind niet zoveel.. liefst regio Diepenbeek.
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2011 23:11:14

An
Bloemen
De prijzen van bruidsboeket, corsages, e.d. vond ik vrij duur in de gewone bloemenwinkels. Nu, heeft m'n schoonmoeder een leuk alternatief voorgesteld.. de KVLV dames willen onze bloemen verzorgen.  Bij m'n schoonzusje hebben ze dit ook gedaan e...
Voorbereiding Reacties: 3 5-3-2011 22:36:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...