Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kim
Op korte tijd veel in orde gebracht :)
Het begint vooruit te gaan nu hoor!   De voorbije weken in orde gebracht: mijn schoenen, verloofde zijn kostuum, bloemen kerk en bruidsboeket (nog definitief bestellen maar we weten al wat en waar), saxofoon gaan luisteren voor in de kerk en lie...
Voorbereiding Reacties: 1 5-3-2011 19:35:00

lies
Update bruidjes op dieet
Dag iedereen,   een tijdje terug heb ik een berichtje gepost met de vraag of er, net als ik, nog andere bruidjes op dieet waren... mét veel succes want we zijn volop aan het lijnen geslagen ;-) Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe het bij j...
Voorbereiding Reacties: 12 5-3-2011 18:26:30

lies
Er komt weer schot in de zaak... !!!
Na een rustpauze zijn we weer volop in de voorbereidingen gevlogen. Ventje heeft vorige week zijn kostuum en accessoires gevonden, vandaag de drukker eindelijk kunnen vastleggen aan een superprijs en vervolgens een tripje naar de reeds beroemde wink...
Voorbereiding Reacties: 1 5-3-2011 18:24:20

vanessa
uitnodiging kinderen klas
Ik ben juf in het 2de leerjaar en ik ben op zoek naar een leuke manier om de kinderen van de klas uit te nodigen voor de kerk. Iemand ideetjes?
Voorbereiding Reacties: 7 5-3-2011 13:34:27

vanessa
spannend
Mijn vriend is net vertrokken om met zijn zus en mama te gaan zien voor zijn kostuum; Hij heeft altijd gezegd dat hij niet in een klassiek chique kostuum wil trouwen, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. Spijtig genoeg duurt het nog bijna 4 maa...
Voorbereiding Reacties: 2 5-3-2011 13:33:07

tamara
bedankjes
hallo iedereen,   had nog eens een vraagje. geven jullie aan iedere persoon een bedankje of per koppel? ik wou eerst per koppel geven, maar wat wordt het meeste gedaan? mercikes groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 5-3-2011 4:32:21

Nienke
VW-kever cabrio
Voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een witte of beige kever cabrio met een lichte kap. Dit mag ook particulier zijn. Ik heb al enkele lichte gevonden maar telkens met een zwarte kap, ofwel is de afstand veel te ver. Wij zijn zelf van Retie, ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-3-2011 22:42:56

Tinneke
Homilie
Hallo,   Kan iemand mij zeggen wat een homilie is en wat daarin moet staan? Is dat verplicht?    Groetjes,   Tinneke 
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2011 17:47:37

Tania
duimen...
Morgen is het eindelijk zover Ik ga mijn ventje ten huwelijk vragen ik ga hem een album geven waarin foto's staan van ons jaren samen met op de laatste pagina , ... de vraag :)   het restaurant waar we gaan , een dochter en een vriendin zi...
Voorbereiding Reacties: 13 4-3-2011 17:04:34

Kirsten
kousen - spray
Hey,   voor mijn trouw heb ik geen zin om nylonkousen of dergelijke aan te doen. Volledig blootvoets in schoenen lijkt me ook geen aanrader. Dus dacht ik eventueel aan kleine onzichtbare kousjes. Ik weet echter niet of dat echt handig is aangezi...
Voorbereiding Reacties: 3 4-3-2011 15:34:11

shana
zaaltje west vlaanderen
weet er iemand in west vlaanderen een leuk zaaltje zijn, vij van traiteur en drank?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 4-3-2011 13:52:28

Sharon
20 augustus 2011
Hallo allemaal,   Wie trouwt er nog op 20 augustus 2011? En wat hebben jullie allemaal al gedaan? Staan jullie al ver? Wij hebben nog een beetje werk en dan vooral met onze ceremonie die nog volledig in elkaar moet gestoken worden. En met he...
Voorbereiding Reacties: 7 4-3-2011 13:45:30

Julie
Beauty & Wellness
Hallo allemaal,   Graag zou ik de week voor onze trouw nog een wellness dag doen. Helemaal ontspannen!   Heeft iemand tips, een goede referentie?  In de regio Antwerpen.   Op 4 april zijn wij allebij jarig ook en ik zou h...
Voorbereiding Reacties: 1 4-3-2011 11:31:39

Aurelie
Nieuwe mijlpaal ! Bye bye 7 ...
Nog 69 dagen te gaan !! Wie had dat gedacht dat alles zo plots vlug zou komen !!    Ik moet eerlijk zeggen, ik zit met beetje de schrik. Ik heb op 9 april mijn proefkapsel, heb een mailtje gestuurd naar de vrouw (Looks of Versaille) ivm de ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-3-2011 11:18:21

Kirsten
tekstje gastenboek
 Hallo medebruidjes en bruidegommen,   wie kan me helpen met een leuk en kort gedichtje of tekstje of rijmpje voor in het begin van ons gastenboek?   Dank je! Kirsten
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2011 8:25:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...