Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liselotte
Trouwen is voor problemen vragen!
Dag bruidjes!   Hebben jullie het ook al gemerkt? Als het niet de mama is, dan is het de zus, als het de zus niet is, dan is het de schoonmama, als het niet de schoonmama is, dan is het de schoonbroer, als het niet deze is, dan is het de scho...
Voorbereiding Reacties: 16 21-2-2011 9:24:19

Aurelie
We zijn aan de 80 gekomen!
Joepiiee,    Deze morgen was er nog maar 80 dagen op de teller!     Maakt ons erg happy want we kijken echt uit naar onze dag!   De eerste "tegenslagen" zijn ook al binnen. Zijn nicht kom niet omdat "ze geen geld heeft ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-2-2011 9:05:58

julie
Menu avondfeest - CHECK!!!
Hoi, Zaterdag naar de feestzaal geweest om de menu te bespreken! Het was echter super. Een mega goede service, heel veel uitleg. Ze weten echt wat ze doen en zo denken ze aan heel veel puntjes waar wij nog niet aan hadden gedacht. Bv: Wat voor kleu...
Voorbereiding Reacties: 5 21-2-2011 9:04:51

tamara
hoe doen jullie de dagindeling?
ik vroeg me af of jullie de mensen die op het avondfeest uitgenodigd zijn , ook in de kerk of gemeentehuis laten komen?   als dit zo moest zijn , sturen jullie de mensen dan terug naar huis toe tot het avondfeest?   ik heb dus mensen di...
Voorbereiding Reacties: 5 21-2-2011 6:50:52

katrien
prijzen trouwringen
Hallo, weet er iemand een site waar je de prijzen van de trouwringen terug vindt? grtjs katrien
Voorbereiding Reacties: 5 21-2-2011 0:47:41

Bart
wie kan ons helpen
Hallo iedereen,   volgend jaar trouwen wij ... net onze zaal vastgelegd. Nu op zoek naar een goede fotograaf en DJ omgeving Gent. Wie kan ons helpen aan goede adressen?   dank, greetz.
Voorbereiding Reacties: 8 20-2-2011 21:30:27

Evy
Trouwringen
Hallo, zijn er mensen die trouwringen hebben / gaan aanschaffen in Titanium, zilver of staal? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kunnen deze ook vergroot/verkleind worden? Wij hebben geen zin om superveel geld uit te geven aan onze trouwringen omdat...
Voorbereiding Reacties: 12 20-2-2011 19:34:39

Chantal
Check check checkerdecheck!
Hoi hoi   Heb de voorbije week heel vaak 'check' kunnen zeggen en weer dingen op m'n lijstje kunnen schrappen (dat voelt zo zalig)!   Ben op 21 januari ten huwelijk gevraagd en op een kleine maand tijd heb ik eigenlijk al bijna alles ge...
Voorbereiding Reacties: 3 20-2-2011 18:38:18

Isabel
Happy
Gisteren zijn we onze trouwringen gaan bestellen. Dat gaf zo een speciaal gevoel. Ik had weer vlindertjes in mijn buik. Super!
Voorbereiding Reacties: 2 20-2-2011 15:13:05

Evelien
Fotograaf, ceremoniewagens en ceremoniemeester vastgelegd!
Dag collega's!   Het was voor ons een zeer productief weekend! We hebben immers (eindelijk :-p) onze fotograaf, ceremoniemeester en ons ceremonievervoer kunnen vastleggen! :-d Weer iets dat van ons lijstje kan en wat stress minder ;-).  ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-2-2011 14:56:50

evy
wat een geregel, stress en plezier door elkaar
hoi hoi,   zoals ik hier al zoveel las, houdt me zoveel bezig. Gisteren ben ik op schoenen en lingerie jacht geweest. Lingerie gevonden, schoenen niet... dat wordt nog zo een ramp! Juwelen al even erg...   Men ventje is in tussen zi...
Voorbereiding Reacties: 0 20-2-2011 10:26:28

sarah
vraag aan de FDO bruidjes
Hallo iedereen;   mijn verloofde en ik zijn aan onze zoektocht voor trouwringen begonnen.We hebben nu al enkele winkels gedaan en er zijn twee kanshebbers tussen. Gisteren waren we aan het overleggen om al dan niet toch een afspraak bij FDO ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-2-2011 8:13:25

vanessa
gastenlijst ok
Eindelijk.  De gastenlijst staat nu helemaal vast.  Ben benieuwd hoeveel genodigden er gaan komen, want sommigen moeten toch wel van vrij ver komen. Heeft iemand daar ervaring mee? Weeral iets dat van de lijst is.   Het volgende ...
Voorbereiding Reacties: 1 19-2-2011 18:26:54

Nathalie
fotograaf
Heyla,   Onze zaal en kerk zijn al geboekt. 14 oktober 2011 trouwen we :) We zijn deze middag eens naar een jonge fotograve geweest waarvan we weten dat ze mooi werk levert. Voor een hele dag fotos te trekken is het bedrag niet veel, maar dan...
Voorbereiding Reacties: 7 19-2-2011 18:10:03

Els
tegendraadse schoonpa en ambetante schoonzus
Dag bruidjes,   Moet mijn hart toch even luchten!   Mijn toekomstige schoonpa is zo egoïstisch dat alles wat er gebeurt in het leven in zijn kader moet passen en iedereen zich daar moet aan aanpassen! Jullie kunnen jullie dus al vo...
Voorbereiding Reacties: 7 19-2-2011 18:04:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...