Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Roxanne
ceremoniemeester
Hallo Bruidjes Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester regio Antwerpen...  Wie kent er iemand?   alvast bedankt ! 
Voorbereiding Reacties: 2 19-2-2011 17:12:53

shana
bedankt iedereen!!!
vandaag zijn we ringen gaan kiezen en de tekst van de uitnodigingen besproken met de drukker, iedereen bedankt voor de fijne reacties!
Voorbereiding Reacties: 0 19-2-2011 15:29:53

Claudia
Planning avondfeest
Hey,   Ik heb nog wat problemen met de planning van ons avondfeest. We wilden eerst dit doen: 20u.: aankomst gasten en aansluitend receptie van 2 uur 22u.: speech 22.30u.: videobeelden geprojecteerd van onze dag + openingsdans  Middernacht:...
Voorbereiding Reacties: 11 19-2-2011 15:01:51

Sylvia
Op zoek naar artikelen van Liefde is...
Hallo bruidjes en bruidegommetjes,   Wij willen graag voor ons huwelijk het thema van liefde is gebruiken.  Zijn er mensen die weten waar je leuke bedankjes (kaartjes, beeldjes, ...) kan vinden?  Ik ben ook nog op zoek achter ideetje...
Voorbereiding Reacties: 2 19-2-2011 14:22:16

Claudia
Verloop huwelijksfeest
Hallo allemaal, Ik heb weer even jullie hulp nodig. Ik heb ongeveer een verloop geschetst van onze avond. Kunnen jullie zien of dit ongeveer goed is? Vooral het moment van speech en openingsdans enzo... 18u. etentje met de suite in de feestzaal 20u. ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2011 22:39:58

Annelies
Drankverbruik feest - Deel 2
Hallo,   Op vraag van ... geef ik hier even de volledige lijst met drankverbruik met prijzen   - Receptie: +/- 50 personen (collega's) - Receptie + avondfeest: +/- 120 personen   Wij hadden verbruikt: - Cava: 66 flessen ...
Voorbereiding Reacties: 1 18-2-2011 20:08:19

AN
Bruidsschoenen
Heeft er soms al iemand schoenen besteld bij Megos bruidsmode? De prijzen vallen daar heel goed mee. Of kennen jullie andere winkels waar de prijzen voor bruidsschoenen meevallen.
Voorbereiding Reacties: 0 18-2-2011 16:36:06

chrisje
Een raar verhaal maar ik lig er wel wakker van!!!
Ik zit al dagen rechtop in mijn bed en slaap natuurlijk heel slecht hierdoor. Op ons huwelijk zou namelijk mijn broer mijn getuige zijn, maar er is zoveel aan de hand.... Mijn dochter uit mijn vorig huwelijk die nu 18 word heeft een aantal jaren ge...
Voorbereiding Reacties: 8 18-2-2011 9:26:43

ilse
wie zorgt voor huwelijkskaars??
hoi iedereen,   Ik was mij vandaag aan het afvragen wie er voor de huwelijkskaars moet zorgen? Mag je zelf een halen? Of besteld de pastoor die en zorgt die daarvoor! wij zouden graag zo een kaars willen met een foto van ons in... Iemand hier al...
Voorbereiding Reacties: 10 17-2-2011 21:56:25

Elke
Bellenblazers
Hey bruidjes en bruidegommetjes...   Wij willen graag zelf bellenblazers maken met eigen wikkels (Bedankt voor de website Jeff). Iemand enig idee hoe lang de inhoud van zo'n bellenblazer goed blijft?   Wat vroeg kan gebeuren, d...
Voorbereiding Reacties: 13 17-2-2011 21:52:35

Ineke
TAFELVERDELING:Hoe laten jullie de gasten hun tafel zoeken?
Hoi bruidjes,   Het is nog een eindje (120 dagen), maar ik ben toch al aan het nadenken hoe onze gasten hun tafel moeten vinden.   Hoe doen jullie dit? Ik heb al gehoord dat er gewerkt wordt met een bepaald snoepje of kleur per tafel,...
Voorbereiding Reacties: 4 17-2-2011 19:22:49

Evi
Goed bezig of niet?
Hallo iedereen,   Nog 190 dagen op de teller en ik kwam van boven de 400 en heb de indruk alles plotseling zoveel sneller gaat! Daar ik in het begin dacht 'goh we zijn goed op tijd met alles' heb ik nu vaak de indruk als ik dit forum lees...
Voorbereiding Reacties: 3 17-2-2011 19:19:26

Kitty
Nog 50 dagen!
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommen,   Bij ons is het momenteel nog exact 50 dage op de teller. Nu beginnen de zenuwen toch wel te komen. De angst dat we iets vergeten te regelen zijn. Dat wat nog geregeld moet worden in orde geraakt. Enz...
Voorbereiding Reacties: 6 17-2-2011 16:43:09

Lynn
Petit Gateau
Hey bruiden   Ik en mijn verloofde hadden vandaag een afspraak om onze taart te gaan voorproeven en het ontwerp te bespreken. Nu wil het juist lukken dat ik ziek ben geworden en ik mijn vriend dus alleen heb gestuurd omdat ik de afspraak niet wo...
Voorbereiding Reacties: 2 17-2-2011 14:12:01

Kim
Veel mensen betalen op trouwdag zelf?
Moeten jullie ook met zoveel geld rondlopen op jullie trouwdag? .. Ik heb de indruk dat bij ons echt erg veel betaald dient te worden die dag zelf. Bloemen (bij afhaling bruidsboeket), busjes (voor 3 verschillende mensen dus 3 enveloppen), vw kever, ...
Voorbereiding Reacties: 13 17-2-2011 13:33:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...