Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

katrien
Wat nu?
Wat een situatie!!! Mijn schoonzus wil niet naar huwelijk komen ( m'n broer mag niet van haar) omdat er een vriendin van mij ook op het feest zal zijn waar m'n broer 10 jaar geleden een heel korte relatie mee gehad heeft (hij was single toen). Ik k...
Voorbereiding Reacties: 10 17-2-2011 13:13:44

deborah
nog 99 dagen, geen 1 meer te zien :)
gewoon even mijn plezier uitschreeuwen!!  IK BEN VAN DIE 1 vanaf!!!!! nog 99 dagen te gaan ik kijk er zo naar uit! ook zijn onze bedankjes voor de bruidskindjes, ouders, getuigen toegekomen. weer iets waar ik mij minder zorgen meot om maken&n...
Voorbereiding Reacties: 7 17-2-2011 9:40:59

Annelies
Wijnverbruik feest
Hallo,   Ik heb hier al enkele malen de vraag van het wijnverbruik zien voorbij komen. Vandaar dat ik het even opgezocht heb. Wij hadden: - Receptie: +/- 50 personen (collega's) - Receptie + avondfeest: +/- 120 personen   Wij hadden ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-2-2011 9:31:32

Lilabluestar
Dagindeling...
Dag iedereen, Met nog 513 dagen op de teller heb ik nog héél ruim de tijd om alles te regelen. Hoewel... Er blijken zelfs nu al, anderhalf jaar voor datum, enkele opties niet meer mogelijk. Twee weken geleden legden we een zaal vast die teg...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2011 22:29:38

Liselotte
Stressmomentje: nog steeds op zoek naar ceremoniemeester voor regio Oost-Vlaanderen!
Help, dit is mijn eerste echte stressmomentje: ik ben al ruime tijd op zoek naar een ceremoniemeester in regio Oost-Vlaanderen (Gent).   Ik heb er momenteel reeds een 10-tal aangeschreven en 5 van hen hebben geantwoord, maar zijn reeds "bezet...
Voorbereiding Reacties: 13 16-2-2011 20:56:11

Sofie
welke datum laten graveren in trouwringen
Gisteren hebben wij onze trouwringen gekozen. Wij trouwen op 06/08/2011 voor de kerk met een feest maar we zijn eigenlijk al getrouwd voor de wet.   Eigenlijk is de datum van de wet, namelijk 07/05/2010 onze echte trouwdatum. Maar toen hebben...
Voorbereiding Reacties: 11 16-2-2011 12:40:32

joke
Speech
Hallo     toen we laatst een afspraak hadden bij de dj vroeg deze ons wie van de 2 zou gaan speechen na onze binnenkomst, wij keken beide veelbetekend naar elkaar en wisten meteen dat geen van 2 daar ne held in was. De dj maakte duidel...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2011 12:34:40

joke
@tiny
@tiny   ik krijg mijn reactie niet opt forum en ook privebericht lukt niet dus dan maar langs deze weg. Is helemaal niet raar hoor, wij trouwen in maart voor de wet ook zonder trouwkleed en ringen en in augustus voor de kerk met kleed ringen...
Voorbereiding Reacties: 2 16-2-2011 12:01:52

julie
100 dagen! Weeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Een koude rilling over mijn rug, bloeddruk gaat even omhoog en moet toch even slikken toen ik vandaag het forum opende. Nog 100 dagen! OMG, zal alles wel in orde komen? Tuurlijk wel, je hebt al bijna alles gedaan! Maar ja er zijn nog zoveel details,...
Voorbereiding Reacties: 4 16-2-2011 9:04:21

Nele
wanneer beginnen met zonnenbanken
Hallo Iedereen!   Nog een dikke 2 maandjes en het is zover (06/05/2011). Daarom ben ik aan het twijfele om volgende week toch te starten met onder de zonnenbank te gaan. Wat denken jullie? In het begin 1 keer per week, daarna 2 keer ofzo? &nb...
Voorbereiding Reacties: 7 15-2-2011 22:17:36

Charlotte
Stoelen huren...wie helpt mij?
Liefste bruidjes (en gommetjes),   aangezien wij niet in een feestzaal trouwen, moeten wij alles van a tot z regelen. Daarom zijn wij nu op zoek naar stoelen. Ik heb daar echter 2 vragen bij (en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ).   ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-2-2011 21:02:19

Claudia
Uren staan vast!
We zijn nu zes maandjes voor onze trouw en dus konden we ook het uur van het gemeentehuis vastleggen! Dus 12 augustus om 13u trouwen in het gemeentehuis en om 13.45u in de kerk! Ik ben echt héél blij :)
Voorbereiding Reacties: 9 15-2-2011 19:59:07

Saskia
Couture Rachel Temse
Hallo,   Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren van m...
Voorbereiding Reacties: 0 15-2-2011 16:59:45

joke
creatievelingen gezocht
hey ladies   ik heb jullie hulp weer eens nodig, ik zou heel graag zelf zorgen voor deco op de tafels in de feestzaal, ik vind bloemen wel heel mooi, maar daar je iets met bloemen enkel vlak voor de bruiloft kan maken zie ik dat niet goed zi...
Voorbereiding Reacties: 11 15-2-2011 14:49:56

Lynn
Grote stap!
Hey toekomstige bruiden   Ik ben echt supergelukkig! Niet alleen komt onze huwelijksdag dichterbij, ik en mijn vriend hebben op 1 week tijd besloten te gaan samenwonen, een appartementje bezichtigd en gevonden! We hebben juist groen licht gekre...
Voorbereiding Reacties: 4 15-2-2011 14:24:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...