Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sharon
100 dagen :)
Nog 100 dagen te gaan en het is onze trouwdag! Ik zie er superhard naar uit en tel iedere dag in spanning af. Nog veel te doen, maar vandaag toch alweer iets van de lijst kunnen schrappen: de uitnodigingen zijn besteld. Dit wil zeggen dat we onze gas...
Voorbereiding Reacties: 2 9-2-2011 23:14:00

marijke
huren tafellinnen??zwarte!!
hallo, weet er iemand van jullie toevallig waar ik zwarte tafelnappen kan huren? heb al online gezocht,maar overal witte of ecru aangezien ons dresscode en ook het thema volledig zwart rood gaat zyn,is het nogal teleurstellend dat het dan andere k...
Voorbereiding Reacties: 8 9-2-2011 23:13:05

Ellen
Pfff
Even stoom aflaten!  Er staan bij mij nog 170 dagen op de teller. Het lijkt precies zo traag te gaan. Ook al zeggen mensen mij, het zal er sneller zijn dan je denkt. Maar dat is precies bij mij het geval niet. Wil echt alles in orde brengen, ...
Voorbereiding Reacties: 7 9-2-2011 20:54:57

eline
ik begin te flippen
hoi hoi iedereen!   plots besefte ik gisterenavond:  nog een goeie 3 maanden en het is zover!!!   en sindsdien loop ik als een kip zonder kop door ons huis!   Mijn ventje moet nog onze uitnodigingen maken (hij is ontwerper)...
Voorbereiding Reacties: 11 9-2-2011 20:32:25

Claudia
Hulp voor decoratie
Hey allemaal,   Mijn verloofde gaat bij zijn ouders slapen de nacht voor den trouw en de familie komt dan samen bij ons op het appartement. Voor ons appartement zijn een paar parkeerplaatsen die we waarschijnlijk mogen gebruiken om even iets te ...
Voorbereiding Reacties: 1 9-2-2011 20:15:57

kim
Hoe berekenen hoeveel drank je moet inkopen (wijn cava)
Hoi iedereen, de receptie doen wij in onze tuin en ik wilde weten hoe ik moest berekenen hoeveel cava en wijn ik mot inkopen ?   er zal ongeveer 65 man zijn en ik dacht een halve fles cava de man te rekenen en 2 glazen wijn ? of is dit te wein...
Voorbereiding Reacties: 3 9-2-2011 16:09:57

Astrid
Stand van zake juli bruidjes
Dag juli bruidjes   Aangezien de schoonmoeder hier paniek aan het zaaien is dat nooit alles vlot gaat verlopen op de dag zelf en we veel te weinig bezig zijn met de trouw, wil ik via deze weg eens checken hoe slecht we nu wel niet bezig zijn. ...
Voorbereiding Reacties: 11 9-2-2011 15:53:00

Debbie
De zenuwen beginnen te komen
Nog 51 dagen en dan is onze dag er ook al! Het gaat superrap. Ik heb wel wat schrik dat ik niet met alles op tijd zal klaar zijn. Nog mensen die begin april trouwen?
Voorbereiding Reacties: 7 9-2-2011 15:41:21

Leontine
Alles begint vorm te krijgen, maar....
Alles begint vorm te krijgen, maar ik heb toch steeds het knagende gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Weten jullie wat dat is, of heb ik toch alles geregeld? We trouwen vrijdag 3 juni zeer klein in de geboorte omgeving van mijn aanstaande (2 uu...
Voorbereiding Reacties: 3 9-2-2011 15:07:06

Lien
Oeps uitnodiging!!
Foutje ben te snel ben zo blij dat ik het snel met iedereen wou delen!!
Voorbereiding Reacties: 0 9-2-2011 10:42:18

Lien
Eerste proef van uitnodeging ontvangen!!!
Hallo iedereen,   Vandaag heb ik mijn eerste proefdruk ontvangen ziet er al redelijk goed uit maar op pc is anders dan in het echt hé. Zijn er mensen die eens willen kijken en hun mening geven?? En eventueel nog wat tips?   Groetjes, L...
Voorbereiding Reacties: 40 9-2-2011 10:38:45

Maartje
Nog 100 dagen ..
Zoals nog enkele bruidjes hier op het forum, zijn vandaag de laatste 100 dagen ingegaan, zo spannend! Het begint echt wel kortbij te komen! Ben toch blij dat ik goed op voorhand begonnen ben met de grote lijnen te regelen. Binnen 3-4 weken verhuizen ...
Voorbereiding Reacties: 9 9-2-2011 10:12:58

Lesley
Kanik dan niks meer op voorhand doen?
Hoi hoi allemaal, Ik heb me al suf gedacht wat ik nog op voorhand zou kunnen doen, kunnen jullie mij helpen? Zien jullie nog zaken die ik vergeten ben?   Mijn lijstje:   Wat al is reeds in orde: - zaal geboekt - traiteur + menu - huwe...
Voorbereiding Reacties: 6 8-2-2011 22:04:20

Anika
help ons aan een verwenarrangement :)
Beste medebruidjes en -bruidegommen Mag ik eventjes een minuutje van jullie tijd 'stelen'? Mijn verloofde en ik doen mee aan een wedstrijd met het nieuwsblad. (hier eerder nog al eens gepasseerd) We hebben een foto  ingezonden om hiermee een ...
Voorbereiding Reacties: 14 8-2-2011 21:54:37

Sarah
Jeeeej!
Vanmorgen ging mijn wekker om weer aan het werk te gaan. Gisteren genoten van een vrije dag waarin we weeral productief aan de slag zijn gegaan. Dus toen ik om zes uur mijn wekker dat irritante geluid hoorde maken, had ik een voldaan gevoel.   Z...
Voorbereiding Reacties: 3 8-2-2011 21:05:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...