Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Aurélie
Perché Ti Amo
Hallo,   Heeft er al iemand zijn huwelijk gepland met Perché Ti amo? Wij willen graag in Italië trouwen en ik vraag mij af hoe de samenwerking met hen verloopt?    xxx 
Voorbereiding Reacties: 0 3-2-2011 19:13:29

joke
enkele vraagjes
Hey meiden,     ik zit hier nog met enkele vraagjes, ik weet er geen blijf mee dus ik ga ze hier eens afvuren in de hoop dat jullie er wel meer van weten.Eerst en vooral corsages,wij waren dit niet van plan, maar schoonmoeder wil dit wel...
Voorbereiding Reacties: 17 3-2-2011 13:00:00

Vicky
Goedkoop vervoer.
Dag bruidjes,   Wij trouwen in Berchem en hebben bij de ondertrouw 4 parkeerkaarten gekrege om aan het Districtshuis te parkeren. In de buurt is er zo goed als geen andere parkeermogelijkheid. Omdat onze suite te groot is voor 4 auto's zoeke...
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2011 12:16:51

Rieke
Spannend ! nog 2 nachtjes slapen
Woehoew, Vandaag en morgen moet ik niet werken, en heb dus alle tijd om nog vanalles voor te bereiden...  En toch geraak ik niet van achter mijn pc... Ik heb het gevoel dat alles zo snel dichtbij komt. En ik weet eventjes geen raad met mezelf ! ...
Voorbereiding Reacties: 15 3-2-2011 9:48:23

joke
bolderkar gezocht
iemand een idee waar je een betaalbare bolderkar kan vinden Ik had er graag eentje voor onze dochter mee de kerk in te nemen.     grtjs
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2011 9:40:24

Melodie
websites geschenkjes gasten
Hoi iedereen,   kunnen jullie me enkele websites doorgeven waar je geschenkjes kan kopen voor je gasten? Ik had een tijdje geleden een goeie website via dit forum gevonden, maar ben hem kwijt :-(. Ons thema is wijn en op die site kon je een pa...
Voorbereiding Reacties: 3 3-2-2011 8:45:28

Stephanie
bedankjes of niet?
hey bruidjes, geven jullie een klein cadeautje aan jullie gasten of wordt dat niet verwacht? Ik wee het niet meer zo goed... Veel plezeir!
Voorbereiding Reacties: 13 2-2-2011 22:47:28

Widiii
roll's royce Old timer huren voor mijn grote dag!!(limburg)
Hallo mensen,   Waar kan ik een roll's royce huren voor een mooie prijs.. Liefst een witte! Regio Limburg.   Groetjes,   Widiiii
Voorbereiding Reacties: 3 2-2-2011 22:13:33

Elke
parelmoer parels
Hey bruidjes...   Wij geven een heus tuinfeest. Maandag heb ik met mijn mama en creatieve tante samen gezeten om de aankleding van de tenten en schuur te bespreken. Iedereen heeft een to do -lijstje gekregen... ik moet voor parelmoer parels ...
Voorbereiding Reacties: 4 2-2-2011 20:41:32

sabrina
nog 2 keer slapen...
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier zit voor ons huwelijk! jaja, we zijn er bijna! Alles staat klaar voor onze grote dag. Vandaag mijn extensions laten zetten en het resultaat is SUPER. Had wel al lang haar, tot net over de schouders,...
Voorbereiding Reacties: 12 2-2-2011 20:40:53

jeff
Baldakijn
Hallo   Weet iemand ongeveer de prijs voor het huren van een baldakijn?   alvast bedankt jeff
Voorbereiding Reacties: 3 1-2-2011 21:05:22

kelly
ondertrouw
hallokes!! Zijn er hier bruiden die in antwerpen voor het stadhuis trouwen? Maandag kunne we ondertrouw gaan.(6 maand en 2weken op voorhand) Nu belde ik van de week naar het districtshuis en zen vertelde me dan de eerste die maandag dan aankomt om...
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2011 19:05:06

Aurelie
Nog 100 dagen!
Dag meiden!    Vandaag staat er hier beneden mooi het cijfertje "100"! Dat wil zeggen dat ik vanaf morgen verlost ben van de 3 cijfers en alles heel vlug dichtbij komt ...    Ik wou, om toch maar eens zeker te zijn dat mijn planni...
Voorbereiding Reacties: 13 1-2-2011 14:58:08

Ellen
VW-busje(s)
Hallo, Heeft er iemand een leuke tip of idee waar je van die 'oude' VW-busjes zou kunnen huren in het Antwerpse (liefst zonder chauffeur)?   Dank je wel.   Grtjs, Ellen
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2011 12:17:37

Eva
mijn laatste post op dit forum
hej ladies,   Dit gaat mijn laatste post op dit forum zijn. Wij hebben namelijk besloten om de volgende stap te nemen in ons leven en ons gezinnetje uitbreiden met een kindje. Aangezien er hiervoor ook speciale forums zijn, zeg ik dit forum va...
Voorbereiding Reacties: 15 1-2-2011 10:08:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...