Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jana
Na de openingsdans??
Na de openingsdans, wie moet dan met wie dansen? Heb het hier al is ergens gelezen maar ben het vergeten   En wanneer je bij de receptie aan de inkom staat om de mensen te verwelkomen, staan de ouders daar dan ook bij?   En weet ...
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2011 9:30:51

kristel
150 dagen te gaan
hey,   jaja, met nog 150 daagjes op de teller is er al heel wat geregeld, de meeste grote lijnen zijn in orde. de bloemen blijven een misterie, wij zouden namelijk graag overleggen met het koppel dat diezelfde dag voor ons huwt in onze kerk (...
Voorbereiding Reacties: 1 1-2-2011 7:43:54

melissa
Trouwbussen
Hoi , Wij trouwen op 13 augustus dit jaar. Nu ben ik 4 maanden geleden bevallen waardoor ik nog niet zoveel geregeld heb voor onze trouw. Juist mijn jurk is besteld, de ceremoniemeester hebben we en de feestzaal is geregeld met menu en onze dj. Voor ...
Voorbereiding Reacties: 1 31-1-2011 23:26:20

Kim
stadhuis
Hallo iedereen nog maar nieuw hier ! men vriend en ik huwen op 22 juli 2011, nu is mijn vraag wie er nog huwt op die datum?En wat jullie betalen aan het stadhuis? Men planning is nogal hectisch,denk dat ik er niet echt zal geraken,moet nog alles op...
Voorbereiding Reacties: 8 31-1-2011 22:22:35

Annelies
vervoer
hoi hoi, ik had even een vraagje, wij zijn nog dringend op zoek naar vervoer voor ons huwelijk op 4/06. Wat betalen jullie voor vervoer? Het lijkt me allemaal zo duur! Wij zijn van Brugge dus iemand tips? merciekes  
Voorbereiding Reacties: 9 31-1-2011 19:52:09

Lynn
Geen 6 meer!
Jeeeuj, eindelijk is die vervelende 6 verdwenen!!! Ik weet het, het is nog heeel lang voor het aan ons is om als man en vrouw door het leven te gaan, maar het gaat echt sneller vooruit dan verwacht. Ik herinner me nog een tijd dat ik hier mezelf had ...
Voorbereiding Reacties: 7 31-1-2011 17:43:57

kristien
verkoopt iemand zijn rode loper?
Hallo,   Is er iemand die een rode loper te koop aanbiedt? Wij trouwen op 30 juli 2011. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 31-1-2011 13:00:16

Kim
Beetje stress ...
Oké, het heeft lang geduurd maar ik begin stress te krijgen :p Met 109 dagen op de teller moet er precies plots nog zoveel gebeuren ..   - Schoenen bruid (volgende week kijken) - Juwelen/lingerie bruid - Kostuum bruidegom (week daarna kijke...
Voorbereiding Reacties: 6 31-1-2011 0:11:13

Elke
aankleding: appelgroen wit
Hey bruidjes   Wij geven een heus tuinfeest in de kleuren (appel)groen en wit... Heeft iemand leuke tips of ideeën voor de aankleding?   Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 19:30:48

Inge
Hua Hin of Koh Samui?
Hallo allemaal!   Onze huwelijksreis bestaat uit eerst 17 dagen rondtrekken door Vietnam en Cambodja om daarna even helemaal helemaal te ontspannen in Thailand. We twijfelen echter of we in Thailand best enkele dagen huwelijksreizen in Hua Hin o...
Voorbereiding Reacties: 8 30-1-2011 18:28:16

Rieke
Traditie Kousenband
Wie weet hoe de traditie is ivm de kousenband per opbod verkopen ?
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 17:50:33

Kim
200 dagen
Nog 200 dagen, wow wat spannend. De laatste dag dat er een 2 met twee cijfers erachter staat. De grootste brok is wel geregeld, hoop ik. -> Kerk-afspraak, gemeente-afspraak, zaal, DJ, fotograaf, ringen, huwelijksreis, getuigen, kleed Nu begint de ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-1-2011 15:34:05

Tamara
Huwelijkskaars
Hoi, Ik zoek een huwelijkskaars, iemand ervaring met een website! We gaan dan wel niet voor de kerk trouwen, maar zou deze toch graag willen aansteken in het gemeente huis, zouden ze dit toestaan? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 14:09:07

Claudia
Intrede nodig?
Hallo allemaal,   Ik heb nog eens een vraagje. Voor 's avonds gaan we in de feestzaal eerst samen eten met de suite en nadien is het dan receptie met aansluitend dansfeest. Nu wilden wij gewoon bij de inkom staan om de mensen te verwelkomen ed e...
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 12:02:45

Rieke
Intrede feestzaal, wie ?
Beste bruidjes en enkele bruidegommen,   Hoe doen jullie de intrede 's avonds in de feestzaal ? Enkel het bruidspaar die op muziek zijn intrede maakt? Of heel de eretafel, koppel per koppel laten binnenkomen op muziek?   Met nog 5 dagen op...
Voorbereiding Reacties: 5 30-1-2011 11:03:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...