Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kristel
nog 155 dagen te gaan, wat vergeet ik?
hey,   na heel veel stress is mijn droomjurk gepast en nu echt definitief goedgekeurd. had het kleed namelijk nog niet aangehad wegens te kleine pasmaat, maar het super wow-gevoel was er nog 10 keer harder toen ik het eindelijk mocht aandoen. ...
Voorbereiding Reacties: 6 27-1-2011 7:46:04

An
Opendeurdag!
Nee hoor, ik ga hier geen reclame maken voor één of andere opendeurdag.  De titel van deze topic handelt over een nogal verontwaardigend feit.  Even schetsen: De volgende stap in mijn stappenplan (Jaja, we zijn nog altijd best...
Voorbereiding Reacties: 7 26-1-2011 20:57:24

Tinneke
Vrij gezellig
Bonsoir!   Mijn getuigen zijn al een tijdje aan het zagen achter de namen van de meisjes met wie ik mijn vrijgezelle wil vieren. Ik heb echt serieus moeite om die lijst aan te leggen. Waar trek je immers de lijn?  (je moet niet vragen wat...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 20:04:51

cindy
trouwauto
wie weet waar je een chrysler kunt huren met chauffeur?
Voorbereiding Reacties: 2 26-1-2011 17:58:37

Widiii
Wensboom zelf maken!
Hallo dames,   Ik wil een wensboom zelf maken, en zelf kaartjes bestellen, die ik eraan kan hangen. Weten jullie waar ik zo'n kale boom met takken kan vinden?? Er mogen ook roze roosjes aan hangen.. ;-). Maar als die kaal is,is het niet erg! ...
Voorbereiding Reacties: 10 26-1-2011 16:56:01

vanessa
ijskar
Ik ben op zoek naar een ijskar voor aan de kerk. Iemand een idee (regio Herentals)   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 26-1-2011 16:32:00

evy
hoe ver staan jullie?
met nog 212 dagen hebben we het volgende al geregeld:   *zaal ligt vast *kerk  *gemeentehuis *trouwringen zijn besteld  * eten * trouwkleed besteld en aangekomen *bruidsauto *uitnodigingen zijn gemaakt     hoe ver staan julli...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 14:48:37

Jenny
prijzen traiteur
Hallo allemaal,   Wij hebben een offerte ontvangen van onze traiteur, maar ik heb persoonlijk geen enkel idee of dat dat een beetje meevalt als prijs of niet. Wij houden niet echt een receptie, maar beschouwen het eerder als uitgebreid aperiti...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 12:51:10

Ellen
Trouwringen FDO
Lieve medebruidjes,   in oktober waren wij onze trouwringen gaan kiezen bij FDO. We twijfelden tussen 2 ringen en hadden dan gevraagd een nieuwe creatie te maken met de elementen wat we mooi vonden aan die 2 ringen in. (een gegraveerd lijntje,...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 12:33:19

Orily
Nog 100 dagen te gaan ....... De grote dag komt in zicht :)
Wie van jullie is nog bij de gelukkigen met 100 dagen op de teller :)   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 26-1-2011 10:34:34

eline
priester uitnodigen?
Hoi hoi   nodigen jullie de priester uit op jullie receptie?     groetjes eline 
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2011 21:22:12

suzy
gastenboek
met nog 192 te gaan is het meeste van de grote zaken al geregeld. Volgens sommige ben ik er vroeg bij, maar als je je goesting vindt waarom dan nog wachten? Nu komt echter een punt waar ik mijn goesting nog niet in gevonden heb en dat is het gastenbo...
Voorbereiding Reacties: 15 25-1-2011 19:25:34

Claudia
Binnenbrengen bruidstaart
Hoi bruidjes en bruidegommetjes :)   Met de teller onder de 200 dagen begin je af en toe toch te denken aan de praktische kant. Mijn verloofde en ik wilden per se een traditionele bruidstaart. We hebben iemand gevonden die twee bruidstaarten gaa...
Voorbereiding Reacties: 2 25-1-2011 17:21:21

kim
Vraagje Thema idee & getuige
Hey allemaal!   Heb 2 vraagjes..   Mijn getuige (nicht) vroeg of zij als getuige een 'speciale' taak op zich moest nemen. Ik heb hier totaal geen idee van! Op de trouw van mijn vriendin deed haar getuige een speech... Maar dat ga ik ...
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2011 17:10:56

julie
Datums
Hoi dames,   Hierbij geen vraag, maar gewoon eventjes de bruidjes van dit (voor-)jaar laten glunderen! In november 2009 kwam ik op dit forum, met nog ruim 450 dagen te gaan. Heel jaloers las ik dagelijks de berichtjes van de bruidjes die nog m...
Voorbereiding Reacties: 13 25-1-2011 8:59:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...