Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elsie
Tip voor wie inspiratie zoekt en niet het klassieke pad wil begeven ...
http://www.marthastewartweddings.com/   Massa's leuke doe-het-zelf ideetjes, inspiratie voor jurken, ... 
Voorbereiding Reacties: 2 22-1-2011 15:17:48

Sharon
Viering
Hallo iedereen,   wij hebben ons misboekje al een tijdje klaar en het is ook goedgekeurd door de priester. Nu vraag ik me af hoe ik in hemelsnaam kan inschatten hoelang deze viering zal duren. Na de viering rijden we door naar de zaal en willen ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-1-2011 14:26:58

lies
Nachtmerries aaaah...!
Dag bruidjes,   vannacht een kanjer van een nachtmerrie gehad over de trouw! Alles liep echt mis, kleed vuil, alles en iedereen veel te laat, van de kapper geen spoor waardoor ik mijn haar zelf moest doen, receptie begon voordat we getrouwd wa...
Voorbereiding Reacties: 7 22-1-2011 8:41:55

Kim
vraagje ivm vervoer en suite
Hallo medebruidjes,   ik zit met iets een beetje verveeld. Normaal gezien zouden we als vervoer voor ons en de suite een bus van De Lijn nemen. We hebben hiervoor geïnformeerd, prijzen gekregen, leek heel voordelig. Maar het was niet zeke...
Voorbereiding Reacties: 8 21-1-2011 20:48:16

kim
Amerikaanse schoolbus
Hey allemaal!   Heeft er iemand onder jullie ervaring met het huren van de Amerikaanse schoolbus bij het Bruidsparadijs te Merksem? Wij zijn verzot op Amerika en daarom ... Of kent er iemand nog winkels waar zo'n busjes te huur zijn?  ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2011 20:10:24

Evelien
NRV Holiday
Heeft er iemand z'n huwelijksreis geboekt via www.nrv.nl met de organisatie NRV Holiday?? Zijn ze betrouwbaar? Ik heb daar een zeer interessante rondreis Bali gezien, maar ook zeer goedkoop en alles over het internet. Spannend toch hoor.. Alle tips ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-1-2011 17:36:39

Tinneke
Mooie witte tandjes!
Hallo toekomstige trouwers!   Een tijdje geleden had ik op een post gereageerd over bleachen van tanden. Ondertussen ben ik bij mijn broer langsgeweest en heb ik wat meer info kunnen verzamelen! Ik weet niet zo goed hoe ik alles hier kan posten ...
Voorbereiding Reacties: 3 21-1-2011 15:55:36

Ellen
vanalles en nog wat
Ik zoek witte smalle linten, witte ballonnen in de vorm van harten en grote linten voor aan de wagen te bevestigen Weet iemand waar ik dit kan vinden? Naamkaartjes zoek ik ook, gewone witte   ik ben er nog steeds niet of we kleine bedankjes...
Voorbereiding Reacties: 5 21-1-2011 12:08:01

marleen
nog 13 UUR op de teller
hey iedereen   met nog 13 uur op de teller begint het nu echt wel te korten   ik geloof nog steeds niet dat morgen onze dag er al is en hoop dat alles een beetje loopt zoals ik gedacht had nu belde er gisteren al een chauffeur af ...
Voorbereiding Reacties: 23 21-1-2011 10:29:59

stephanie
huweliijsreis bali of mexico!!
Beste bruidjes,   Voor mij zijn het nog exact 97 dagen voor we trouwen, dus de stress begint te komen. Nu ben ik nog op zoek naar een huwelijksreis. Wij zouden graag gaan naar Mexico of Bali. Graag zouden we een week rondtrekken en een wee...
Voorbereiding Reacties: 3 21-1-2011 9:46:33

Rieke
Tafelnamen HELP
Met nog 15 dagen op de teller zit ik in een benarde positie... Ik heb nog steeds geen tafelnamen of tafelaanduidingen... Ik geraak er maar niet uit, hopelijk kunnen jullie nog enkele leuke ideeën geven die op korte tijd realiseerbaar zijn
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2011 8:42:13

Elke
bedankjes - thema film
Hey allemaal   Wij zijn erover aan het denken om ons trouwfeest in het teken van een film (bioscoop) te doen... filmflyer als uitnodiging, filmtickets als manier om de gasten naar de juiste tafel te laten gaan...   Iemand een leuk idee ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2011 7:55:13

Elke
gastenboek - thema film
Hey allemaal... wij zijn erover aan het denken om onze trouw in het teken van film (bioscoop) te doen... filmflyer als uitnodiging, filmticket om onze gasten naar de juiste tafel te laten gaan. Heeft iemand van jullie een origineel idee als gastenb...
Voorbereiding Reacties: 5 21-1-2011 7:52:49

Kendra
Twijfels
120 dagen voor de trouw en twijfels steken de kop op.    Zijn er nog mensen die ditzelfde gevoel al gehad hebben? Of zijn dit gewoon al heel vroege zenuwen?
Voorbereiding Reacties: 10 20-1-2011 22:38:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...