Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Aurelie
Bedankingen gasten
Ik kom gek denk ik ... Die bedankingen achtervolgen mij ... Wij zouden graag dus iets geven aan onze gasten maar WAT?    Geen foto, te traditioneel ... Geen doopsuiker, te ouderwets ...   Ik heb al 1001 sites bekeken, zelfs amerikaan...
Voorbereiding Reacties: 18 18-1-2011 10:15:51

fatimma
De calla's in suikerpasta voor de naamkaartjes zijn schitterend!
Heb me weer wat op de hals gehaald De calla's die ik in men gedachten had zijn helemaal geworden wat ik wou Als het meezit kan ik er zon 15 a  20 maken op 2 uur tijd... dus heb er 140 nodig maak zelf maar de rekening Maar aangezien ik het vol...
Voorbereiding Reacties: 11 17-1-2011 22:09:12

aurelie
Te Koop: trouwmagazines
Hello ! Heb mij de laatste maanden wat laten gaan en vrij veel bruidsmagazines gekocht... Heb ze meermaals doorbladerd, maar heb nu wel voldoende inspiratie ! For Lovers Januari (BELGIE) , normale prijs 7.99EUR For Lovers September (BELGIE), normale...
Voorbereiding Reacties: 0 17-1-2011 21:22:36

Ellen
Vrijgezellen-weekend
Hoi allemaal,   Ik kreeg net te horen dat wij op vrijgezellen-weekend zullen gaan... Ik wou echt niet zo een avondje verkleed door A'pen gaan lopen om lolly's of zoiets te verkopen, dus is mijn zusje met dit leuk idee gekomen...We z...
Voorbereiding Reacties: 10 17-1-2011 18:46:52

Kim
Verloop van dag
Hoi, ik weet niet goed hoe ik juist heel die dag moet inplannen... Wij hebben om 11u gemeentehuis en om 12u kerk Maar dan...? Wat doet de suite enzo terwijl we foto's gaan trekken? Kan er iemand even helpen aub? merciekes Kim
Voorbereiding Reacties: 6 17-1-2011 16:45:12

Lynn
Wie nog?
Zijn er nog bruidjes die trouwen in september 2012 en hun huwelijksfeest laten doorgaan op Domein 't Meersdael?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 17 17-1-2011 16:27:16

Julie
Stropdassen - zijden lint
Hallo allemaal,   Kan er iemand mij helpen?   ik ben op zoek naar stropdassen.  In een bepaalde kleur.  Nu weet er iemand een groothandel van dassen hie rin Belgie? Waar je cht alle kleuren kan vinden?  Ik heb nl. een m...
Voorbereiding Reacties: 3 17-1-2011 15:34:07

elke
wie trouwt op 16 april
wie trouwt er nog op 16 april? wat hebben jullie al gedaan en wat nog te doen? het begint te korten hé.  
Voorbereiding Reacties: 7 17-1-2011 14:50:13

Nathalie
Trouwbeurs Gent komend weekend
Hey bruidjes/bruidegommetjes,   Mijn schoonouders uit het hoge noorden (mijn verloofde is Nederlander) komen een weekendje logeren en we waren van plan om samen naar de huwelijksbeurs in Gent te gaan. Mijn verloofde & ik hebben a...
Voorbereiding Reacties: 8 17-1-2011 13:01:44

sara
alternatieve trouwviering
Hallo iedereen   Onze trouwdatum ligt vast en de voorbereidingen kunnen beginnen. We zouden willen gaan voor een alternatieve viering. Heeft iemand ideëen hoe je een dergelijke viering samenstelt? Hebben jullie teksten, voorbeelden van mis...
Voorbereiding Reacties: 2 17-1-2011 10:16:05

frida
leuke tip?
Beste bruidjes,   Het is bijna weer valentijn dus dan kan je altijd leuke dingen kopen die je soms in het loop van het jaar echt moet naar zoeken.   Misschien de moment om eens uit te kijken wat je kan nodig hebben voor de grote dag!!...
Voorbereiding Reacties: 2 17-1-2011 8:45:11

eline
bruiloftsite
Hallo allemaal,   Ik wil even laten weten dat wij ook al een tijdje een huwelijksite hebben.Kijk er maar eens naar en schrijf gerust in het gastenboek dat is altijd leuk om te lezen . www.eline-michel.bruiloftsite.nl   Groetjes 
Voorbereiding Reacties: 1 16-1-2011 23:50:48

jeff
open deur bruidsparadijs
Vandaag zijn we vol enthousiasme, met een bevriend koppel die ook huwt dit jaar, naar de opendeur geweest bij Het Bruidsparadijs in Merksem......   Onze enthousiasme ebte vlug weg....   Buiten stonden een paar bussen, gewoon op straat g...
Voorbereiding Reacties: 14 16-1-2011 21:08:14

Astrid
Vraagje ivm receptie
Dag iedereen!   Hoe doen jullie het hele receptie-gebeuren? Wij hadden gedacht om eerst 's morgens met de suite naar het gemeentehuis te gaan, dan iets kort te lunchen en eventueel fotoshoot van mijn vriend en ik. Dan alle belangrijke gasten ...
Voorbereiding Reacties: 8 16-1-2011 16:18:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...