Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Isabel
Bruidskindjes, volgauto's,...
Hoi dames,    Binnen exact 6 maanden is het zover... maar ik zit nog met zoveel vragen!   We trouwen voor de kerk, maar willen niet echt bruidskindjes. Maar wie brengt dan de ringen naar ons? Heeft iemand hier ervaring mee?   En...
Voorbereiding Reacties: 9 15-1-2011 19:46:56

Sarah
mexico
Dag Bruidjes,   Is er iemand van jullie al naar Mexico geweest? Wat zijn jullie ervaringen? We zouden onmiddellijk na ons huwelijk willen vertrekken omdat het de week na onze trouw al kerstvakantie is, en de prijzen dan heel wat duurder zijn...
Voorbereiding Reacties: 4 15-1-2011 18:45:48

vanessa
kindjes van de klas uitnodigen
Hallo allemaal,   Ik ben juf van het 2de leerjaar en ik zou mijn kindjes van de klas graag bij ons kerkelijk huwelijk hebben. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken.  Stuur ik hen een aangepaste uitnodiging of heeft iemand een l...
Voorbereiding Reacties: 12 15-1-2011 18:10:27

Nathalie
Waar blijven met cadeaus?
Wij hebben op onze uitnodigingen geplaatst dat we graag geld als cadeau zouden krijgen. We hebben bij AVA ook een grote hartvormige enveloppendoos gekocht. Maar nu vroeg ik mij af: waar blijf je met deze doos en andere cadeaus eens het feest echt beg...
Voorbereiding Reacties: 7 15-1-2011 17:12:44

vanessa
Last minutes
Wij zouden na ons huwelijk graag op reis gaan met onze 2 kindjes (2 en 4 jaar). Omdat het in de vakantiemaanden vrij duur is om op reis te gaan en we na ons trouwfeest betaalt te hebben niet zo veel geld meer zullen overhebben, dachten we aan een la...
Voorbereiding Reacties: 2 15-1-2011 17:07:47

Kelly
Kinderen aan kerk & misboekjes: HOEVEEL??
Bij ons in de regio is het de gewoonte om een klein kadotje te hebben voor de kinderen aan de kerk die een bloemeke komen afgeven. Nu heb ik een superleuk kadoke gevonden: puntzakje snoep met daaraan een houten dierenstempel. Maar hoeveel pakketjes ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-1-2011 15:39:07

elke
ons concept
hallo medebruidjes graag jullie mening aub!! vinden jullie het raar wat wij doen? wij doen eerst gemeentehuis en kerk (tot 12 uur), en daarna gaan we met de suite uitgebreid eten. In de avond doen we dan geen eten meer maar een fuif met hapjes tus...
Voorbereiding Reacties: 10 14-1-2011 20:17:37

VICKY
schieting
Dag iedereen   Hoe brand je zo'n hartje op straat? en waar koop je dat?   Groetjes 
Voorbereiding Reacties: 6 14-1-2011 15:12:33

Lynn
Gepersonaliseerde witte loper
Weet er iemand waar je een witte loper kan laten bedrukken met een persoonlijk opschrift?   Groetjes Lynn 
Voorbereiding Reacties: 1 14-1-2011 14:49:08

Rieke
Bevestiging
Pf, ik moet even mijn frustraties kwijt kunnen... Ik vind het verschrikkelijk dat mensen zelf hun aanwezigheid niet bevestigen, het valt op dat dit vooral voor de receptie is... Mensen van het avondfeest doen dit precies wel beter !  
Voorbereiding Reacties: 10 14-1-2011 13:27:47

Tinneke
PaLmas Ceremonie
Hallo,   Heeft iemand van jullie ervaring met, of kent iemand PaLmas ceremonie? Als ik naar hun website ga, krijg ik de melding 'toegang geweigerd <fishing>'. We zouden onze wagen bij hen willen huren, maar ben nu wat afgeschrikt door die ...
Voorbereiding Reacties: 2 14-1-2011 8:57:55

tamara
huwelijkssite
hallo iedereen,   heb zojuist mijn persoonlijke bruidloftsite aangemaakt! hier en daar moet er nog wel wat bij, maar hij heeft toch al vorm gekregen. wat vinden jullie ervan? http://mario-tamara.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 10 13-1-2011 21:54:47

lies
Hoe een misboekje opstellen?
Hoi hoi,   Een topic dat meermaals op het forum verschijnt! Mijn vraagje : hoe stel je zo'n misboekje op om ervoor te zorgen dat het een mooi A5 boekje wordt?   Thanks   Lies
Voorbereiding Reacties: 8 13-1-2011 13:01:28

peggy
huwelijkreis Nederlandse Antillen
heeft er iemand ervaring met het boeken van een huwelijksreis naar Curacao in Nederland? als ik de sites wat bekijk, lijkt een reis naar De Nederlandse Antillen veeeeel goedkoper in Nederland dan in België? ik keek naar www.arke.nl , wat de Nede...
Voorbereiding Reacties: 5 13-1-2011 10:56:13

Kim
Contracten?
Ik lees hier af en toe over contracten met mensen waar jullie mee samen werken .. Wij hebben al heel wat vast liggen (fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, ..) maar hebben eigenlijk met geen enkel van die mensen echt een contract getekend...
Voorbereiding Reacties: 7 12-1-2011 22:34:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...