Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

julie
Op schema? Mei- juni-bruidjes
Hallo mede forumcollega's!   Waarschijnlijk komen de to-do lijstjes al jullie oren uit, maar kijken jullie even mee of ik op schema zit? Wat moet ik nog dringend doen?     -          ge...
Voorbereiding Reacties: 14 10-1-2011 13:25:56

Nathalie
Nog 5 maanden te gaan
Beste mede-bruidjes,   Ik wil jullie gewoon even vertellen dat ik dolgelukkig ben dat ik binnen 5 maanden ga trouwen. Het is echt fantastisch. Ik hoop dat jullie ook zo'n geweldige tijd beleven.   Groetjes van een gelukkige, aftellende ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2011 9:48:03

sabrina
Schoonmoeder .... ff iets anders : GEEN probleem
Hallo bruidjes   Ik zie hier zoveel berichtjes staan over de 'schoonmoeders' dat het toch ff van mijn hart moet : ik heb een goede verstandhouding met haar. Ze geeft haar mening, maar moeit haar niet. En wij geven ons idee en doen ons idee. Z...
Voorbereiding Reacties: 7 9-1-2011 19:07:58

lies
Effe hart luchten... schoonmoederperikelen PART II
Dag iedereen,   nadat ik PART I uit de doeken had gedaan was ik door jullie herkenbare situaties best wat gerustgesteld. Maar mijn voornemen om me hiervan niets aan te trekken is al ver verdwenen! Nieuwste evoluties?   Onze feestzaal v...
Voorbereiding Reacties: 7 9-1-2011 16:34:19

ilse
thema verbouwen, bouwen
Wij zijn aan het verbouwen en zouden dit ook als thema willen gebruiken voor ons huwelijk.   Weet er iemand mooie teksten voor in de viering ivm bouwen, verbouwen? Hebben jullie nog ideeen voor zaal? kerk? ....   groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2011 15:56:10

Tessa
Stagebruiloft
Hallo allemaal   Proficiat met jullie komende huwelijk! Zelf ben ik onlangs de opleiding Professioneel Weddingplanner gestart als bijkomende opleiding na mijn Bachelor Eventmanagement. Ik ben 28 en al enkele jaren werkzaam in de communicatie. ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2011 14:44:22

Claudia
Vraagjes bij de dagplanning
Hallo allemaal, Ik ben daarjuist bezig geweest met te proberen onze trouwdag een beetje te plannen. Kunnen jullie ze eens bekijken en tips geven aub? De uren kloppen niet exact hé, maar het was maar vooral om een idee te krijgen. Ik zit vooral i...
Voorbereiding Reacties: 6 9-1-2011 14:40:57

Stephanie
Nu de kerstvakantie achter de rug is ...
Ej allemaal!   Ben zelf van dinsdag terug aan het werk en morgen mag mijn ventje terug aan het werk. Ben toch blij dat we tijdens onze vakantie nog wat gedaan hebben gekregen. We hebben onze kapel eindelijk vastliggen en vrijdag hebben we onze...
Voorbereiding Reacties: 1 9-1-2011 10:58:52

An
De kerstvrouw!
Wat een fijne tijd, die feestdagen! Gezellig samen zijn met familie en vrienden.  Lekker lang tafelen, herinneringen ophalen (Wanneer mijn mama dan haar zin begint met 'Weet je nog toen...' krijg ik het schaamrood al op de wangen want meestal i...
Voorbereiding Reacties: 5 8-1-2011 23:00:46

Ellen
Hoeveel boekjes en bedankingen?
Hoi allemaal, We zijn in de vakantie eens gaan horen bij een aantal drukkers. Ook ons boekje van de viering laten we daar afdrukken. Toen kwam de vraag van de drukker: hoeveel boekjes wil je laten drukken. En daar stond ik dan met mijn mond vol ...
Voorbereiding Reacties: 4 8-1-2011 14:53:49

Sarah
schieting kanon
Hey,   Weten jullie waar je aan een kanon kan raken voor de schieting? Kan je dit ergens huren of kopen in west-vlaanderen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 8-1-2011 13:50:40

Sofie
misboekje ..
Hey jullie allen!   Kben nog maar eens bezig aan het misboekje, want ik wil echt eind deze maand die boekjes helemaal afhebben (gedrukt en al..) ! Met 90 dagen ineens op de teller schiet ik dus weer in gang! Het is bijna klaar, nog alleen de...
Voorbereiding Reacties: 3 8-1-2011 12:19:21

Sharon
Gerechten feestzaal voorproeven?
Hallo,   mijn verloofde had ergens opgevangen dat het mogelijk is om als koppel in de feestzaal gerechten gratis voor te proeven om dan te kiezen voor je huwelijksfeest? Weten jullie of dit wel degelijk zo is of hebben bepaalde koppels hier al e...
Voorbereiding Reacties: 5 7-1-2011 20:21:23

lindsay
paniek aanval!!!!
hoi hoi,   met nog 125 dagen op de teller, begin ik steeds meer te denken dat ik van alles aan het vergeten ben. hebben jullie een geheugenlijstje ofzo??? of hoever staan jullie al???   alvast bedankt 
Voorbereiding Reacties: 3 7-1-2011 17:14:33

vanessa
wegwerpcamera's
Op ons avondfeest hebben wij geen fotograaf gevraagd.  Dit kost voor ons wat te veel. We hebben wel aan enkele mensen gevraagd om foto's te nemen tijdens ons feest, maar toch dachten we om op de tafels ook wegwerpcamera's te zetten, zodat ieder...
Voorbereiding Reacties: 11 7-1-2011 17:06:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...