Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

wendy
misschien een stomme vraag maar..
hallo!   Ik wou vandaag eens afprinten wat ik al had voor mijn misboekje. bij het uitprinten zag ik dat mijn pagina's volledig door elkaar staan... Ik heb gewerkt met publisher omdat mijn zei dat dit het gemakkelijkst was, maar ik weet nu ni...
Voorbereiding Reacties: 1 4-1-2011 15:43:38

niki
Kado getuigen
Hallo bruidjes,   hebben jullie misschien goede ideeën om kado te geven aan mannelijke als vrouwelijke getuigen? We hadden gedacht om een speciale kaars te geven aan onze vrouwelijke getuigen. Maar wat aan een mannelijke getuige geven?...
Voorbereiding Reacties: 3 4-1-2011 15:41:56

niki
Bloemenmeisje
Hallo bruidjes,   Een vraagje; Wat vinden jullie van een bloemenmeisje? Nemen of niet? Als we er eentje nemen weten we al wie. Is dit een meerwaarde aan het huwelijk?
Voorbereiding Reacties: 6 4-1-2011 15:39:11

tania
Trouwring
Even het blije nieuws delen. Na lang nadenken en praten zijn we der eindelijk uit. Ik krijg een trouwring van Wim Meeussen en die gaan we dan ook nog es zelf maken ook (vind ik wel een romantisch idee). Mijn aanstaande man wou geen ring dus alhoewel ...
Voorbereiding Reacties: 7 4-1-2011 13:26:06

Kelly
Geen leuk begin van het nieuwe jaar
Ons jaar is helemaal niet goed gestart... Op 1 januari hebben ze in dag bij ons ingebroken: alles weg: fototoestel, laptop, camcorder, GSM's, zelfs kledij! Ik voel me zo raar in mijn eigen huis nu..... Alles doet raar, ben kwaad, maar ook zo verdrie...
Voorbereiding Reacties: 8 3-1-2011 19:16:55

lies
Schoonmoeder stress !!!
Het moet er even uit !   Net als je denkt dat jou lieve schoonmama geen roet in het eten zal gooien krijg je het "pats" in je gezicht!   Beslissingen die reeds geruime tijd vastlagen worden nu toch betwijfeld, voor de gekozen BenB is e...
Voorbereiding Reacties: 13 3-1-2011 15:44:15

cindy
ideeen misboekje koppel met kinderen?
Hay bruidjes (en bruidegommen natuurlijk)   In september 2011 zullen wij elkaar het ja-woord geven... Onze volgorde van kids en huwelijk is alleen omgedraaid, wij hebben 3 kids (13, 12 en 9 jaar in september) en vragen ons af of er iem...
Voorbereiding Reacties: 3 3-1-2011 14:51:59

Charlotte
Zomers kleurtje :-) + problemen met zonnebank...
Hallo allemaal!   Terug van even weggeweest :-). We zijn met de toekomstige schoonfamilie een weekje naar Egypte geweest, dus van een bleek wintervelletje even getransformeerd naar een aarzelend bruine kleurtje!   Met nog 148 dagen op d...
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2011 12:15:37

vanessa
de stress begint ... + zaalversiering?
Hallo allemaal,   Eerst en vooral de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Vandaag is het nog precies 6 maanden (180 dagen) voor onze trouw en de stress begint een beetje. Er moet precies nog nog zoveel gebeuren. De laatste nachten heb ik...
Voorbereiding Reacties: 6 2-1-2011 9:55:55

sabrina
Aan alle bruidjes van 2011 ...
En later ook natuurlijk wens ik een leuk, mooi en liefdevol 2011 met een spetterend trouwfeest om nooit te vergeten! Onze mooiste dag komt eraan !   Sab
Voorbereiding Reacties: 1 1-1-2011 16:00:03

Kendra
Meerwaarde huwelijkskaars?
Hallo,   Met het nieuwe jaar ben ik eens beginnen denken. Ik kom hier geregeld een topic tegen ivm de huwelijkskaars maar waarvoor dient dit? Geeft dit een meerwaarde aan je viering of niet? Zo ja, hoeveel budget moet ik hiervoor uittrekken?&nbs...
Voorbereiding Reacties: 7 1-1-2011 14:15:57

jeff
trouwjaar 2011
Wij wensen alle aanstaande paren een gelukkig nieuwjaar.... We zijn de jaarswissel gepasseerd...en dat betekend dat we nu écht kunnen beginnen aftellen!   Laten we klinken op een feestjaar, een feestelijke dag met héél veel zon...
Voorbereiding Reacties: 4 1-1-2011 8:26:31

heidi
rode loper en confettishooter gezocht
voor het huwelijk van mijn zus zijn we nog op zoek naar een rode loper en van die confettikanonnen (shooters), iemand een idee waar we hiervoor terecht kunnen, alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 31-12-2010 9:52:15

Jana
Bruidskindjes
Hallo,   Ik wil graag met nieuwjaar mijn petekindje vragen om ons bruidskindje te zijn. Nu ja, eigenlijk ga ik het zijn mama (mijn nicht) vragen want hij is nog maar 2,5. Heeft iemand leuke ideeën om dit te doen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 30-12-2010 12:18:00

Marieke
Huur servies en bestek oost-vlaanderen
Hallo!   Weet er iemand van jullie waar je in Oost-Vlaanderen servies en bestek kan huren?   Mvg   Marieke
Voorbereiding Reacties: 4 30-12-2010 11:25:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...