Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kelly
Kaap 200 dagen !
Woehoew vandaag staan er nog 200 dagen op mijne teller. Dat wil zeggen dat er morgen een 1 verschijnt vooraan...  Jaja , loopt allemaal vlotjes hé !  Ondertussen geen enkel vuiltje aan de lucht , geen zenuwen , alles loopt gesmeert.&n...
Voorbereiding Reacties: 3 5-12-2010 9:49:40

Ilse
huwelijksdatum kiezen
Hallo,   Vandaag heeft m'n vriend mij ten huwelijk gevraagd! Joepie!!!   Maar we hebben nog geen datum in gedachten. We hebben 2 kindjes (van bijna 3 en 13 maand).....dus willen we eigenlijk nog wat wachten tot de jongste wat zelfstan...
Voorbereiding Reacties: 8 4-12-2010 23:14:24

Claudia
Tanden witter maken
Hallo,   Ik heb last van verkleuring van mijn tanden. Tegen mijn trouwdag zou ik graag mijn tanden witter laten maken. Weten jullie waar je dit zoal kan laten doen (provincie antwerpen)? Ik ga het ook nog aan de tandarts vragen hoor...   Gr...
Voorbereiding Reacties: 11 4-12-2010 12:40:54

bruidje
bruidsmeisjes
Hoi Bruidjes,   Gisteren heb ik een héél goede vriendin van mij al als bruidsmeisje gevraagd.. Ik heb haar het fotoboek laten zien dat mijn verloofde had gemaakt. Dit waren foto's van het begin van onze relatie tot op het einde.. Op de...
Voorbereiding Reacties: 0 3-12-2010 18:32:57

Inge
Nog 133 dagen te gaan...
Hallo iedereen,   Na eventjes weg te zijn, kom ik terug op de site en ik zie nog 133 dagen op de teller staan, de tijd gaat precies heel vlug... Zijn er soms georganiseerde bruidjes die een volledige lijst hebben van wat te doen, tegen wanneer??...
Voorbereiding Reacties: 7 3-12-2010 12:05:18

Wendy
zaaltje te huur?
Kent er iemand ergens een goedkoop zaaltje? Wij dachten aan het chaletje hier in de wijk (75euro voor de dag) maar ze verhuren het niet in de maand december... Dus weet er iemand nog iets goedkoop en liefst in de omgeving van Heist-op-den-B...
Voorbereiding Reacties: 8 3-12-2010 11:34:22

Kim
Nog 190 dagen
Nog 190 dagen op de teller en volgende week 11/12 nog 6 maand! De tijd ga nog snel vooruit, sneller dan ik dacht.   We hebben ook gekozen met wie we gaan samenwerken voor het eten, dus das ook nog een zorg minder. Aankleding van de zaal ga ik ...
Voorbereiding Reacties: 0 2-12-2010 13:24:29

Ellen
Privé berichtjes
Ik kreeg van een aantal van jullie een privé bericht (oa over SkyTours), maar euh...ik ben blond en heb ze per ongeluk allemaal gewist ;-) Het is dus niet dat ik niet wil antwoorden...Stuur effe je berichtje opnieuw en deze keer zal ik het opene...
Voorbereiding Reacties: 1 2-12-2010 11:14:52

Widiii
Limousine huren regio limburg
Hallo dames,   Ik ben op zoek naar een witte limousine, voor als trouwvervoer op mijn bruiloft. Voor ongeveer 3 uurtjes. Kan iemand mij hierbij helpen? En het moet niet al te duur zijn. Budget is 400 euro.   Groetjes,   Wid...
Voorbereiding Reacties: 2 1-12-2010 21:12:02

Liselotte
Huwelijkslijst
   Dag bruidjes!   Wie van jullie werkt met een huwelijkslijst? Ik weet het... het wordt niet vaak meer gedaan, maar ik zou het tof vinden om dat te doen.   We hebben net een huis gekocht en zouden er in April intrekken....
Voorbereiding Reacties: 9 1-12-2010 9:29:31

Widiii
17 september 2011
Hallo dames,   Zijn er hier nog dames die op deze datum gaan trouwen? Wat hebben jullie allemaal al geregeld? Zijn er mensen die ook nog opzoek zijn naar een appartement? of hebben jullie dat allemaal al?   Wij willen pas tegen juni e...
Voorbereiding Reacties: 17 1-12-2010 0:02:56

mariella
getuigen probleempje
hallo dames   ik vind het héél moeilijk om te kiezen welke getuige ik ga nemen... Onze familie is nl zo een beetje in 3 gesplitst!  Mijn zus en broer hebben ruzie, nadat mijn zus haar man verlaten heeft voor een ander .. na 30 ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-11-2010 21:53:38

julie
Nog 178 dagen!!!
Hoi ben gestart met 385 dagen en nu nog maar 178. Lijkt soms nog zoveel, lijkt soms nog zo weinig!!!   Hoe lang was het van jullie toen je de eerste keer op de site kwam en hoe lang nu nog?   Grts!!
Voorbereiding Reacties: 15 30-11-2010 16:16:21

julie
Wettelijk huwelijkstress :-)
Gisteren was het dan eindelijk zover. Zondag was het nog officieel 6 maanden voor ons huwelijk. Dus vanaf gisteren kon ik dit gaan vastleggen. Ik had enorme stress, ik had de planning al gemaakt en hoopte zo hard dat ik ons gewenste uur zou krijgen. ...
Voorbereiding Reacties: 18 30-11-2010 12:50:41

Tinneke
Ambetante voetjes
Hallo again ;-)   In het kader van mijn vorige post, nog een klein vraagje... Ik heb zeer ambetante voeten: hoge wreef, brede voeten, hallux valgus (scheve grote teen), te korte achillespees... Enfin, volgens de orthopedist kan ik 2 dingen doen:...
Voorbereiding Reacties: 8 30-11-2010 8:30:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...