Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
Afkortingen
Gsm: global system for mobile communications... Wel, gisteren kreeg ik een nieuwe 'mobile' waarmee ik naar hartelust kon communicaten met mijn friends (om het op z'n Hollywoodvrouws te zeggen). Volgens mijn toekomstige had mijn oude gsm ondert...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2010 22:07:33

Kim
hoeveel dagen klein verlet?
Hallo,   Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel dagen je klein verlet krijgt als je huwt. De ene keer lees ik 2 dagen de andere keer 3 ... Is er iemand hier die dit weet?   Alvast bedankt groetjes kim
Voorbereiding Reacties: 19 29-11-2010 11:09:26

Kirsten
website
Hey allemaal,   wie van jullie maakt eigenlijk een trouwwebsite? Doe je dit dan op voorgemaakte website of echt volledig zelf website maken? Steken jullie daar eigenlijk iets van beveiliging of zo op dat niet iedereen de website kan bekijken? Al...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2010 10:44:41

greven
aangifte huwelijk
hallo ik ben vandaag 29 november gaan aangifte doen voor ons huwelijk op 28/05/2011 en als ik vroeg voor een papier voor aan ons werk te geven om die klein verlet dagen te kunnen krijgen zij die vrouw mij dat ze dat niet doen heeft er iemand daar e...
Voorbereiding Reacties: 11 29-11-2010 9:41:19

Melodie
Trouwringen gevonden :-)
Hey lieve bruidjes,    nadat een aantal onder jullie hier op de site deze juwelier hebben aangeraden, hebben ook wij dit weekend onze trouwringen gekocht bij Fede di Oro. En mijn god, wat zijn ze prachtig! We zijn met 1/4 over ons budget ...
Voorbereiding Reacties: 13 29-11-2010 9:35:59

Tinneke
Effe nuchter denken: annulatieverzekering?
Hallo!   Ik heb misschien een wat rare vraag, maar laat me je ze even uit de doeken doen. In mijn jonge jaren heb ik nog event management gestudeerd. Daar moesten we voor ons eindwerk zelf een evenement organiseren en is er ons met hand en tand ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-11-2010 8:31:18

Babs
Ceremoniewagens regio Kortrijk (West-Vlaanderen)
Hoi,   Wij zijn nog steeds op zoek naar een bruidswagen regio Kortrijk. Op internet vinden we echter maar moeilijk firma's. We hadden graag eens gehoord welke bedrijven jullie kennen.   Bedankt!   Babs
Voorbereiding Reacties: 3 28-11-2010 19:23:26

natasja
06/05/2011
hey wie trouwt er ook op 06/05/2011? hoe ver staan jullie? en waar trouwen jullie x
Voorbereiding Reacties: 5 28-11-2010 17:55:04

Wendy
bruidjes van 23 december 2010? :-)
Hoever staan jullie en wat is jullie thema?   Wij hebben alles al geregeld enkel nog horen om een chalet hier in de wijk te huren waar we kunnen drinken en feesten. Ons thema is kerst. Verder laten we een limousine komen en komt Hani (visagis...
Voorbereiding Reacties: 1 28-11-2010 15:14:23

Myriam
Dagindeling trouwdag
Hey allemaal!  Over precies 7 maanden is het zover!  Op vrijdag 1 juli 2011 zullen m'n vriend en ik trouwen.   Op dit moment ligt de feestzaal vast, ook de ceremoniewagens zijn gereserveerd.  M'n kleed is bijna gekozen en voor d...
Voorbereiding Reacties: 3 27-11-2010 20:22:02

M.
checklist
Zou iemand zijn checklist naar mij kunnen doorsturen aub? Ik ben bang dat ik iets zou vergeten....   luyckx.mieke@gmail.com    
Voorbereiding Reacties: 6 27-11-2010 18:52:54

Kirsten
vorderingen voorbereidingen
Hallo mede bruidjes en bruidegommen,   hoe is het bij jullie met de voorbereidingen van de trouw? Ik heb soms het gevoel dat we al veel gedaan hebben, maar soms dan weer het gevoel dat we nog zoveel moeten doen. De grote dingen staan vast, maar ...
Voorbereiding Reacties: 1 26-11-2010 10:47:39

Daphne
APRIL- bruid! Zit ik op schema?
Ik trouw op 9 april :) ... Kunnen jullie even meekijken of ik op schema zit? Wij hebben een budget- bruiloft! Dus bijna alles is door mensen die we kennen geregeld, het eten ook. Dus ik ben een beetje bang dat we alle details gaan vergeten. Ik h...
Voorbereiding Reacties: 8 26-11-2010 9:52:06

Sarah
zijn er nog december bruiden ?
Hallo dames, wie trouwt er nog in december ? Het kort af ! Met nog 21 dagen op de teller zijn wij zo goed als rond met de voorbereidingen, enkel nog wat details links en rechts. Ik kijk er alvast erg naar uit ! Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 7 26-11-2010 8:56:00

jeff
bedanken!
Tijdens het avondfeest, willen wij de gasten een foto meegeven van ons als bedanking. we zouden een foto op voorhand nemen hiervoor! Iemand een idee, bij wie we ze online kunnen bestellen?? of zelf ineensteken, idee? Dank je wel voor de reacties! ...
Voorbereiding Reacties: 5 24-11-2010 23:23:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...