Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Saskia
tegoedbon
Hallo,   Mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse, gelieve mij eerst een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed heb ik nu een waardebon voor deze winkel... Misschien kan ik d...
Voorbereiding Reacties: 1 27-10-2010 20:56:42

Kendra
Ringen gevonden!
Hey,    Gisteren gaan kijken achter ringen bij Fede di Oro in Izegem. Ik ben een heel lastige en vind normaal niet meteen mijn goesting.  We zijn daar heel goed geholpen en kregen heel veel ringen te zien, uiteindelijk hebben we een...
Voorbereiding Reacties: 11 27-10-2010 19:33:12

Ellen
trouwringen
Hoi allemaal, Wou eens horen of er iemand ervaring had met de winkel robzilla in de Kammensstraat in Antwerpen. Heb die mensen gezien op de trouwbeurs en dat leek wel goed. Ze hadden mooie trouwringen bij. Alvast bedankt! groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 27-10-2010 17:19:39

Barbara
Te koop : Rode loper
Hoi bruidjes-in-spé,   Ons huwelijk ligt ondertussen een goeie maand achter ons en bij deze zouden wij graag de rode loper die wij (eenmalig ) gebruikt hebben verkopen. Wij hebben deze nieuw gekocht, is 29m lang, nieuwprijs was ongeveer ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-10-2010 14:52:21

marta
bruidjes met migraine?
misschien wel een rare vraag maar zijn hier nog bruidjes die migraine hebben? Ik krijg het bv vaak als ik me opwind over iets of een drukke dag heb, wat een huwelijksdag wel kenmerkt.. hoe hebben jullie dit opgelost of voorkomen? preventieve pijnstil...
Voorbereiding Reacties: 10 26-10-2010 19:59:08

Evelien
Bedankjes
Hey allemaal!   Ik loop al een tijdje rond met een vraag maar niemand in mijn familie lijkt het antwoord te weten...   Ik vraag me af of, indien je voor je gasten op het avondfeest bedankjes voorziet (snoepjes, chocolade, zeepjes, ... m...
Voorbereiding Reacties: 9 26-10-2010 19:41:01

Kirsten
minder dan 200 dagen vs nog zo lang
Hey mede bruidjes en bruidegommen,   langs de ene kant heb ik zoiets aaaa minder dan 200 dagen tot onze trouw. Maar langs de andere kant heb ik zoiets nog zo lang. We zeggen keivaak van was het al maar mei of was het maar zo ver. Zijn er nog hie...
Voorbereiding Reacties: 19 26-10-2010 12:40:40

Babs
Ceremoniebus regio Kortrijk
Hoi iedereen,   Wij zijn al een tijdje op zoek naar geschikt trouwvervoer maar voorlopig zonder succes. We zouden graag een oudere bus hebben voor ongeveer 23 personen. Al onze locaties liggen echter zo dicht op elkaar dat we hier niet t...
Voorbereiding Reacties: 2 25-10-2010 18:41:29

Debbie
ceremonievervoer
Hey,   Ik heb een probleem. Als vervoer waren wij  van plan om een oldtimerbus te huren. Nu wist mijn toekomstige schoonvader mij gisteren avond te zeggen, dat hij absoluut niet met de vriend van mijn stiefzus in 1 bus wil zitten, aangezi...
Voorbereiding Reacties: 4 24-10-2010 18:13:46

Kim
Tegenslag - gisteren ontslagen ..
Ik moest gisteren werken in de voormiddag en daarna kwam het slechte nieuws .. Ik werd ontslagen. De reden? Er moest iemand weg omdat de kosten te hoog zijn (nieuwe investeringen) dus omwille van besparingen eigenlijk. En ik ben de pechvogel :( &nb...
Voorbereiding Reacties: 6 24-10-2010 14:17:19

Evelien
To do lijst
Hey allemaal,   Het is nog een tijdje maar ik heb toch maar al een to do lijst opgesteld in de hoop zo een beetje een overzicht te behouden en niets te vergeten ;-). Wat denken jullie? Klopt hij een beetje of ben ik toch nog iets vergeten? En ...
Voorbereiding Reacties: 7 24-10-2010 10:21:21

nathalie
hier zit een ongeduldige bruid :)
heey heey ,   goh ik kan al niet langer wachten tot het april is zijn er nog bruidjes die niet langer kunnen wachten? ik heb het serieus te pakken hoor!!! alles is geregeld ,buite de uitnodigingen en misboekjes die ik nog aan het fabricer...
Voorbereiding Reacties: 5 24-10-2010 0:42:28

Katrien
Auto - volvo P1800 of kattenrug gezocht
Hallo bruidjes   Voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een volvo P1800 (indien mogelijk een Jenssen) of een volvo kattenrug. Wie kan ons helpen ?   Tnx,   Katrien
Voorbereiding Reacties: 0 23-10-2010 22:31:49

Lieselotte
Ceremoniewagens : Lexus!
Dag bruidjes!   Wij trouwen op 17 september 2011, en ik begin stilaan met de voorbereidingen! Ik heb echter een moeilijke taak gekregen (van mijn vriend weliswaar!). Hij is een echte Toyota-Lexus fan, en wil dan ook per se dergelijke wagens ...
Voorbereiding Reacties: 1 23-10-2010 13:40:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...