Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katrien
Nog 12 dagen!
Hoi,   de stress begint te komen... vooral omdat ik steeds denk dat ik wat vergeet. Zijn er nog last-minute tips?   Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 2 17-10-2010 19:19:47

Elke
Budget stress
Dag lieve medebruidjes,   Vandaag echt een baaldag. Heb het budget nog eens bekeken en dat blijft maar stijgen. Wij zijn 8 jaar samen en eindelijk gaan we trouwen, maar wilden het klein maar fijn houden met een budget zo rond de 5000 a 6000...
Voorbereiding Reacties: 13 16-10-2010 23:23:44

Tamara
250 dagen op de teller!
nog 250 daagjes en we gaan trouwen! en ik heb het gevoel alsof ik nooit alles geregeld krijg. we hebben ondertussen de zaal + eten, fotograaf, jurk + juwelen, we zijn bezig met de dj, woensdag voor trouwringen kijken,1november gemeente verwittigen....
Voorbereiding Reacties: 9 16-10-2010 14:21:32

Sofie
Bus? Auto?
Hallo! We zijn beide erg Audifan maar dachten vervoer te regelen voor heel ons team ;) de bus van glamour lounge sprak ons heeel hard aan maar... Is bezet :( nu heb ik ondertussen wel een Audi A5 cabrio wit gevonden die voorlopig nog vrij is, beid...
Voorbereiding Reacties: 6 15-10-2010 23:19:29

Lynn
Bus of jaguars? HELP!
Beste bruidjes   Ik zit met een twijfelgeval, ik en mijn verloofde (OMG da klinkt echt kei leuk hè) gaan ons vervoer vastleggen. We twijfelen echter tussen 2 bedrijven, enerzijds de Glamour Lounge witte limo bus en anderzijds grijze jaguars...
Voorbereiding Reacties: 9 15-10-2010 15:55:39

Evie
nog 1 dagje op de teller...
Jaja lang geleden ben ik voor de eerste keer hier terecht gekomen en nu staat er opeens 1dag 0uren 36min op de teller! Spannend allemaal... Kijk er zo naar uit! Morgen nog een dagje vol geregeld maar zaterdag is het dan eindelijk ONZE dag :-) Hopeli...
Voorbereiding Reacties: 8 14-10-2010 23:24:53

An
Gestoken door een hommel?
 Ja jongens, wat een vraag!? Ik kreeg ze nochtans deze week meerdere malen voorgeschoteld. (Weliswaar telkens anders geformuleerd: ‘Door welk beest ben jij gebeten?’ of ‘Jij hebt precies poeder in uw gat.’ ...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2010 22:23:08

Kim
weddingplanner JA/NEE
Dag bruidjes en gommetjes,   Nu ik zo ons huwelijk aan het voorbereiden ben merk ik dat organiseren me echt ligt! Ik twijfel om een studie weddingplanner te studeren en dit eventueel als bijberoep te doen. Mijn vraag naar jullie is : 1:...
Voorbereiding Reacties: 9 14-10-2010 21:46:15

Niki
Bedankjes, aan wie geven
Ik heb een site gevonden met hele leuke bedankjes maar zit een beetje in de knoop met het aantal...   * Geef je aan iedere persoon 1 * Geef je per koppel 1 * Wat indien er een koppel met kinderen komt?     Groetjes,     Niki...
Voorbereiding Reacties: 16 14-10-2010 12:22:34

Niki
Bruidsbeurs Genk 23 en 24 oktober
Zaterdag 23 oktober ga ik voor de eerste keer naar een bruidsbeurs. (die van Genk)   Wie heeft al van deze beurzen bezocht? Wat is daar zoals te zien? Krijg je daar bvb ook kortingen zoals op bruidslingerie?   Ik ben enkel maar naar een ...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2010 8:16:12

ellen
@ Kitty van Ellen
Hey,   Ik wou je Heel heel erg bedanken van je mailtje. Maar omdat ik niet zo goed met computers ben, lukte het me niet terug te mailen op de manier waarop u mij een berichte stuurde . Ik met mijn vriend trouwen pas in 2012 maar heb de gegevens ...
Voorbereiding Reacties: 0 13-10-2010 10:30:09

Elissa
iemand ervaring met Limodeluxe
hey iedereen wij wilden graag een hummer limousine huren en hebben een optie op de limo bij limodeluxe;.. heeft iemand hier ervaring mee? dank u wel
Voorbereiding Reacties: 5 13-10-2010 8:04:58

Marleen
feestzaal duffel
Hoi trouwers,   wij overwegen ons feest te laten doorgaan in feestzaal 'de lage polder' in Duffel. Het feest aldaar wordt verzorgd door Saillart. Heeft iemand recente ervaringen met deze zaal of traiteur? Er is nog niks vastgelegd, maa...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2010 21:50:11

ilona
dansje- miss origineel idee?
wij wouden niet de zaal binnenkomen als 'meneer en mervouw' ietsje specialer geworden kijk maar: www.youtube.com search: Wedding dance ralph en ilona   xxxx
Voorbereiding Reacties: 7 12-10-2010 17:33:38

ilona
misschien een idee
Hallo allemaal! wij zijn getrouwd op 27/8...heeeerlijke dag een aantal tips: - bruidswinkel le chapeau in bree, supermooie kleedjes! - taartenbakster nicole thomas maakte een PRACHTIGE taart voor ons - ans brugmans deed mijn haar en make-up www...
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2010 17:32:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...