Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Dorothea
Onze aanraders!
Wij zijn intussen 32 dagen getrouwd, dus het wordt tijd om onze ervaringen met jullie te delen :)   Het was een prachtige dag, echt perfect, we hebben er met volle teugen van genoten en zouden er werkelijk niets aan veranderen!   Vandaar da...
Voorbereiding Reacties: 7 12-10-2010 11:33:22

Fien
Kosten naast prijs voor zaal en eten
Dag allemaal,   Wij zijn nu naar een zaal aan het zoeken en ik heb ondertussen al begrepen dat dit de grootste kost in heel het gebeuren zal zijn. Nu vroeg ik me nog af met welke extra kosten ik nog rekening zal moeten houden zodat ik een idee...
Voorbereiding Reacties: 11 12-10-2010 11:09:15

Erna
Stagebruiloft voor opleiding weddingplanner.
  Hallo Bruidjes,  Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk ! Graag wil ik mij even voorstellen, Ik ben Erna, ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd met Stijn en fiere mama van Seppe (8 maanden). Na het organiseren van mijn eigen bru...
Voorbereiding Reacties: 6 11-10-2010 21:10:12

Niki
Help, ik krijg geen foto op mijn avatar
Help, ik krijg geen foto op mijn avatar   Iemand tips/tricks?   Wat doe ik verkeerd?
Voorbereiding Reacties: 4 10-10-2010 14:24:38

noortje
grappige ceremoniemeester
beste bruidjes,   gisteren was ik op een huwelijk en in de mis was er een 'speciale' ceremoniemeester, nl iemand die voor homo speelde en zo een grappige toets bracht in de misviering, hij heeft zich gedurende de mis 4x veranderd van kostuum. ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-10-2010 16:52:52

Tanja
Wij zijn Getrouwd!! 02-10-2010
Dag Bruidjes, ...   Eindelijk vind ik een beetje tijd om hier ook een verslagje te schrijven van onze prachtige dag. Het was heerlijk, we hebben er enorm van genoten en vonden het dan ook zeer jammer dat het al zo snel om was.   De dag ervo...
Voorbereiding Reacties: 6 9-10-2010 9:22:47

Sarah
30 juli!!
Aaaaaahh ik begin al heleemal gek te worden :-)   Sinds gisteranvond weet iedereen het eindelijk dat we 30 juli gaan trouwen Ik heb het op een originele manier aan iedereen verteld en na van de eerste schol bekomen te zijn was iedereen dolent...
Voorbereiding Reacties: 2 9-10-2010 8:41:48

wendy
Het is zo ver!
Hallo iedereen, Niet te geloven maar morgen trouw ik..de tijd is voorbij gevlogen, de laatste weken verdwenen in het niets..en nu..nog uren op de teller..Het weer voor morgen gaat super zijn, van een mooie nazomer gesproken! Aan alle trouwertjes vee...
Voorbereiding Reacties: 5 8-10-2010 17:07:10

Maaike
Ophalen door bruidegom in appartement
Beste medebruidjes, Ik zie in alle film en programma's en ik lees in de verslagjes dat de bruidegom de bruid thuis komt afhalen. Nu weet ik niet heel zeker of wij dit wel zo gaan doen aangezien wij in een appartement wonen en dat dan precies niet zo...
Voorbereiding Reacties: 6 8-10-2010 11:01:04

Kelly
Regeling uren feestzaal
Gisteren zijn we nog eens naar onze zaal geweest om alles te bespreken. Nu zijn we uitgekomen op een leuke formule: Geen middagrecepie, maar avondeten voor 75 personen en dansfeest waarbij er nog een 120 man bijkomt.   Eerst is er dus een ap...
Voorbereiding Reacties: 3 8-10-2010 10:25:01

Tinneke
Koude voetjes
Hey,   Is er iemand van jullie de 'cold feet' al tegen gekomen? Wat doe je ermee...?
Voorbereiding Reacties: 2 7-10-2010 14:05:43

Sharon
Gastenboek en stadhuis
Dag iedereen,   ik heb 2 vraagjes voor julllie. - Weten jullie een winkel of site waar je gastenboeken kan vinden? Wij zoeken wel geen originele gastenboeken, maar echt een traditioneel, klassiek gastenboek. - Serveren jullie een drankje na ...
Voorbereiding Reacties: 5 6-10-2010 22:26:14

Angelina
misboekje
Wie kan mij helpen? Ik heb 2 kindjes, een jongen van 2,5 jaar en een meisje van 2maanden. Ik ben op zoek naar wat teksten voor in mijn misboekje waarin de kindjes ook vermeld worden.Je mag altijd uw misboekje doorsturen naar muylleangelina@hotmail.co...
Voorbereiding Reacties: 0 6-10-2010 21:39:36

Stephanie
busjes gezocht - Antwerpen (noorden)
Ik ben op zoek naar eenvoudige busje(s) om de suite in te vervoeren, 12 man. Wij trouwen in het Antwerpse. Iemand ervaringen mee? Liefst met chauffeur maar dat moet niet.
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2010 17:55:25

sarah
The guestbookstore! Super!
Hoi Dames,   Een 14 dagen geleden heb ik online een gastenboek besteld bij the guestbookstore in Amerika! Ik had dan gevraagd of ze het in het nederlands kon vertalen want dat is natuurlijk altijd mooier!    Na heel veel contact en hee...
Voorbereiding Reacties: 7 6-10-2010 17:30:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...