Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kelley
zaaldecoratie
Ik zoek proffesionele hulp die ik kan inhuren voor de versiering van de zaal! kan iemand mij helpen? groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 6-10-2010 13:02:17

inge
Zoek paraplu in ivoor/gebroken wit of goudbeige-kleurig
Zie header...omgeving Brussel liefst, voor 30-10.   Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 6-10-2010 12:55:06

Kirsten
huwelijkskaars
Hey,   weet iemand leuke ideeën of leuke adresjes voor huwelijkskaarsen? Liefst niet te klassiek :-).   Dank je! Kirsten
Voorbereiding Reacties: 13 6-10-2010 8:39:30

Kirsten
muziek bij binnenkomen zaal
Hey mede-bruidjes en mede-bruidegommen,   ik vroeg me af of jullie ouders en/of jullie op speciale muziek de zaal binnenkomen? Wij dachten dat niet voor onze ouders te doen en misschien voor ons. Wat denken jullie?   Indien jullie en/of jul...
Voorbereiding Reacties: 4 6-10-2010 8:38:32

niki
Wat indien je liever geld hebt dan kadoos?
Aangezien wij al 8 jaar samenwonen hebben we geen keukenapparaten, meubelen e.d. nodig.   Graag willen we aan de genodigden €-kes vragen , maar hoe pakken we dat aan zonder de mensen te chockeren? Hoe vermelden we dit op de uitnodigingen? ...
Voorbereiding Reacties: 2 5-10-2010 15:09:54

Evelyn
bruidskindjes
Hallo   zaterdag is het onze grote dag. Ik zit enkel nog verveeld met mijn bruidskindjes. Wij hebben er 3. De zoon van mijn zus van 8 jaar, dochter van nicht van 7 jaar en onzen kleinsten, zoon van broer van 2 jaar en een maand. De jongste is...
Voorbereiding Reacties: 2 5-10-2010 14:51:20

niki
Gezocht frietkraal regio Leuven
Hoihoi,   Iemand tips voor een leuke mobiel frietkraam in de Leuvense regio?   Bedankt !!!!
Voorbereiding Reacties: 1 5-10-2010 14:24:03

kristel
mijn broer herdenken
hey,   ik zou graag een tekstje laten voorlezen en/of een liedje laten spelen om mijn broer te herdenken (hij is 6 jaar geleden omgekomen op zijn 23e)   maar kvind niet direct iets op internet, iemand ideetjes?
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2010 10:03:46

kristel
gastenboek
hey,   ben op zoek naar een leuk tekstje voor vooraan in het gastenboek, kzou ook met foto's werken van de persoon / het koppel en dat dan daarrond hun tekstje staat, maar hoe maak je dit aan de mensen duidelijk?   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 5-10-2010 10:01:35

Nele
zo zijn wij getrouwd - openingsdans Jessica
Hoi, Wie weet welk liedje de openingsdans was van Jessica (meisje met lang zwart haar en het groene kleed)? Ik herkende het, maar weet de titel en de zangeres niet. Groetjes!  
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2010 21:32:32

Kelly
site gevonden met veel teksten ivm misboekje:aanrader!
Hey,   Bij mijn zoektocht naar teksten voor ons misboekje, kwam ik volgende site tegen: http://users.telenet.be/eind/trouw/misboekje.html Hierop zijn heel veel (mooie) teksten te vinden!   Hopelijk hebben jullie er wat aan!   Gr...
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2010 16:43:42

Sharon
Hoofd breken over de planning
Hoi hoi,   Ik ben nog steeds mijn hoofd aan het breken over de planning. Het gemeentehuis ligt vast op 10u30... Maar wat dan. Doe ik dan best onmiddellijk daarna, om 11u30 de ceremonie in het park? Of gaan we beter eerst foto's trekken en bro...
Voorbereiding Reacties: 4 4-10-2010 11:35:22

Sara
versiering + enveloppendoos te koop
Voorbereiding Reacties: 4 4-10-2010 11:31:50

Kim
dagplanning is nogal een raadsel
Hallo,   Ik ben al eens aan het denken hoe mijn dagplanning zou kunnen verlopen. Ik trouw voor de wet om 15u en daarna rond 16u30 zou er een ceremonie zijn mij mijn ouders in de tuin. Nu vraag ik me af hoe laat ik mijn ventje achter mij zou ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-10-2010 11:18:19

KELLY
De zenuwen gieren door mijn lijf!
Hallo medebruidjes   Alhoewel wij geen typisch klassieke dag gaan hebben, gieren de zenuwen door elke vezel in mijn lichaam! Er staat nog precies: 3 dagen, 17 u en 38min op de teller hier beneden!   Vandaag moet ik mijn kleed gaan afh...
Voorbereiding Reacties: 2 4-10-2010 6:24:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...