Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Roxanne
Dagplanning...
Hey Bruidjes, Vandaag ben ik begonnen aan onze dagplanning van onze speciale dag !!! Hoe verloopt jullie dag?     
Voorbereiding Reacties: 7 3-10-2010 11:12:39

An
Ter plaatse rust!
Rust! Iets wat ik tegenwoordig ’n beetje tekort kom. In feite schandalig dat ik dit durf neer te schrijven aangezien ik ben nog maar een weekje terug aan het werk ben. Tot voor kort bestond ‘mijn leven’ uit: 24u/24 bij m&#...
Voorbereiding Reacties: 1 3-10-2010 9:32:10

Katrien
Onze mooie dag is voorbij
Hey! Onze mooie dag ligt inmiddels een weekje achter ons. Toen ik nog in de voorbereidingsfase zat, vond ik het leuk dat andere enkele foto's lieten zien.. dus hierbij... De link zal enkele dagen publiek zijn.   http://www.facebook.com/album...
Voorbereiding Reacties: 4 2-10-2010 14:46:14

Amber
Laatste dagen !
Hoi iedereen !   Nog 9dagen op teller ! :-) Had graag geweten wie er nog trouwt op 10-10-10 ? Onze voorbereidingen zijn helemaal af, eindelijk !     Grtjs ! 
Voorbereiding Reacties: 5 1-10-2010 20:42:27

TINNEKE
vervoer
Dag bruidjes,   Voor onze grote dag zijn wij nog op zoek naar een mooie auto. We dachten in de richting van een oldtimer of oude Mercedes ofzo... Iemand ideeën waar we hiervoor terecht kunnen voor een redelijke prijs?
Voorbereiding Reacties: 5 1-10-2010 13:01:09

Tanja
2-10 Regen? Binnenlocaties, Kinderen, ...
Morgen is het eindelijk zo ver, gek nu er zo geen dagen meer op de teller staan. Ik ben net voor de laatste keer wakker geworden langs mijn ventje als ongetrouwde vrouw,vanavond slapen we ieder bij onze ouders, en dan is het zover. Alleen hopen we to...
Voorbereiding Reacties: 3 1-10-2010 8:25:50

Sarah
Bijna zo ver
Voor ons is het bijna zover. Ik wens al diegene die ook op 01/10 trouwen een hele leuk dag toe!! En alle anderen ook en met hun voorbereidingen.   Groetjes,   Saar
Voorbereiding Reacties: 5 30-9-2010 23:48:02

Thomas
Inkleding kerk
Dag iedereen, Ik ben al volop bezig met de decoratie van de feestzaal, maar weet niet zo goed wat ik moet doen voor de kerk. Die wil ik nl ook wel heel leuk en gezellig versieren. Op zich hebben we wel een mooie oude (niet te grote) kerk, maar g...
Voorbereiding Reacties: 4 30-9-2010 15:32:31

Elke
Citytrip
Hallo allemaal!   Wij trouwen volgend jaar in september, maar we hebben dan niet de mogelijkheid om uitgebreid op huwelijksreis te gaan, daarom hadden we aan een citytrip gedacht. Maar we hebben nog geen idee waar we naar toe willen....
Voorbereiding Reacties: 19 30-9-2010 13:40:16

Ann
Voorbereiding = 2 maanden
Ik ben vandaag 10 dagen verloofd en onze trouwdag, voor de wet, ligt vast op 20 november, dus nog 50 dagen op de teller. Noem me gek maar dus ik heb maar twee maanden de tijd om alles voor te bereiden. Duimen maar. Alle tips zijn welkom!   He...
Voorbereiding Reacties: 6 29-9-2010 23:53:30

Claudia
Eten
Hallo,   Ik heb nog eens een vraagje. Om financiele redenen geven wij alle gasten geen eten, maar wij doen voor de suite een bbq. Het avondfeest begint rond half acht en we wilden dan een soort van hapjes doen en in de late avond een bruidstaa...
Voorbereiding Reacties: 15 29-9-2010 22:06:25

Marleen
Trouwlocaties
Hoi trouwers,  wij trouwen volgend jaar in juni en zouden graag een trouwfuif met hapjes geven ipv een klassiek avondfeest. Dit voor +/- 130 personen in de regio Rumst of Putte. Zijn er locaties en/of traiteurs die jullie ons kunnen aanraden? Wa...
Voorbereiding Reacties: 3 29-9-2010 21:37:58

Evie
Wat is dat IETS wat ik zeker niet mag vergeten?
Met nog 16dagen op de teller begint het nu toch echt wel serieus op te korten :-) niet dat ik er niet blij mee ben, integendeel... Eigenlijk was ik ervan overtuigd dat alles geregeld was! Maar soms krijg ik toch het idee dat ik IETS vergeet! Maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-9-2010 17:22:14

bram
we zijn getrouwd
we zijn nu een week getrouwd en het voelt supper hoor 
Voorbereiding Reacties: 7 28-9-2010 21:06:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...