Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Saskia
aankleding feestzaal
Hallo, wij gaan onze zaal zelf inkleden te Moerzeke (Oost Vlaanderen), maar ik verschiet eerlijk gezegd nogal van de prijzen, zeker dingen om te huren... Hebben jullie ideeën waar ik aan een redelijk bedrag decoratiemateriaal kan huren (of kope...
Voorbereiding Reacties: 5 22-9-2010 15:59:15

monique
Moeder van de bruid
Hallo iedereen,   Ik ben de moeder van de bruid, en zit nu toch wel met een probleem aangezien ik niet weten wat mijn taken eigenlijk zijn. Kan iemand mij raad geven ivm de morgend, dus vanaf het opstaan tot dat de bruidegom haar komt halen. ...
Voorbereiding Reacties: 8 22-9-2010 14:42:55

kelly
Balonnen Jacobs
Hey bruidjes en gommetjes !   We hadden vorige week ( eindelijk ) een afspraak met Anthony van Jacobs Balonnen . We hadden al eens mails over en trug gestuurd en zo , maar doordat er nog wat tijd was , heb ik gezegd ... ik wacht nog eventjes ...
Voorbereiding Reacties: 2 22-9-2010 13:21:06

Maaike
Stress
Met nog 51 dagen op de teller, beginnen de zenuwen toch echt op te lopen. Dus ik dacht ik zoek mede "stress"bruidjes zodat ik me af en toe kan uitleven. :) Spannend spannend spannend, en overgelukkig, dat zijn mijn gevoelens. Soms ook verward, want z...
Voorbereiding Reacties: 2 22-9-2010 11:08:40

Tinneke
Getuige
Hallo,   Ik zit met een getuige vraagje. Zit tourkes te draaien en geraak er niet goed uit. Daarom kom ik het hier eens vragen wat jullie idee is. Hoe zien jullie de getuige, zijn/haar rol en wie dat zou zijn?   Ik had 3 meisjes in gedachte...
Voorbereiding Reacties: 6 22-9-2010 8:29:59

Tineke
bedankt
aan alle bruidjes (in spé) : bedankt voor alle goede tips !! Ons huwelijk op 10/09/10 is zeer goed verlopen met een beetje gezonde stress . Dankzij dit forum hebben we een prachtige feestzaal gevonden in de buurt en nog veel meer ... Mocht...
Voorbereiding Reacties: 0 21-9-2010 16:25:31

Nele
Spark of honour - bedrukt snoepgoed
Hoi! Heeft er iemand al ervaring met Spark of Honour? (http://www.sparkofhonour.com/bedankjes/) Zij hebben ook bedankjes voor een huwelijk... Dat bedrukte snoepgoed vond ik wel leuk... Groetjes! 
Voorbereiding Reacties: 2 21-9-2010 15:19:58

Nele
Bedankjes
Hoi! Ik ben volop aan het brainstormen over onze bedankjes... Nu zag ik een week of twee geleden in het programma Moeders Mooiste (met An van Elsen en Tanja Dexters) dat Ann zo van die plastieke zakjes gebruikte voor haar doopsuiker. Aan dat plasti...
Voorbereiding Reacties: 3 21-9-2010 14:10:26

An
Vogue
"Waaraan denk je als je deze titel hoort?" Een vraag die ik tijdens een leesles aan de kindjes van de klas wel eens durf te stellen.   Mijn zeer modebewuste (toekomstige) schoonzus moet bij 'Vogue' onmiddellijk aan 'n modemagazine denken. &...
Voorbereiding Reacties: 17 21-9-2010 13:49:30

Evelyn
Schoonste dag van je leven?
hallo   lang nagedacht of ik wel een bericht zou nalaten op het forum... Maar uiteindelijk dacht ik waarom niet. Misschien dat het mij helpt om even mijn verhaal kwijt te raken. Wel wij zijn bijna 1jaar verloofd. Alles verliep prima met de vo...
Voorbereiding Reacties: 10 21-9-2010 13:43:27

Lindsy
Aantal gasten avondfeest
Dag iedereen,   Uit de posts hier kan ik opmaken dat er veel avondfeesten gegeven worden voor meer dan 150 mensen. Hier schrik ik wel een beetje van: bij ons is het natuurlijk nog veraf, maar na een eerste telling kwamen we op een 90...
Voorbereiding Reacties: 10 21-9-2010 12:37:55

julie
Daplanningen gevraagd....
Hoi bruidjes,   Stilaan ben ik bezig met het opmaken van een dagplanning. Toch begin ik te twijfelen of we genoeg tijd zullen hebben voor alles op één dag!   Wij trouwen voor de wet in de voormiddag en voor de kerk in de nami...
Voorbereiding Reacties: 5 21-9-2010 9:10:23

imke
afzeggingen
Hallo,     Zijn er nog personen die enorm veel afzeggingen hebben? Wij gaan van 206 avondgenodigden stranden op maximim 153 aanwezigen. Eerlijk gezegd zijn we hier enorm van geschrokken. Zelfs veel familieleden zeiden af... Is dit norma...
Voorbereiding Reacties: 13 20-9-2010 22:06:15

NELE
beste toekomstige bruidjes
Beste bruidjes,   Mijn dag zit er nu al 17 dagen op . We hebben een prachtige dag gehad. Ik straal nog als ik er aan terug denk.   Nu heb ik een aantal spulletjes die ik wel of niet gebruikt heb die ik graag hier wil aanbieden. - haaracces...
Voorbereiding Reacties: 0 20-9-2010 18:28:53

Philip
snoeppotten voor tafelaanduiding te koop
Hay allemaal!   wij zijn vorige week vrijdag getrouwd (ZALIG was het!).  Onze tafelaanduiding was met snoepsoorten! Op elke tafel stond een pot met een snoepsoort erin!   Nu hebben wij natuurlijk 10 zo'n potten hier staan! Als er ieman...
Voorbereiding Reacties: 9 20-9-2010 13:22:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...