Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Greet
Datum en zaal liggen vast!
Dag bruidjes,   onze zaal en datum liggen vast, joepie! Wij trouwen op 15 juli 2011 Au Domaine de Jaurieu. Nog nog al de rest regelen. Heeft iemand toevallig een stappenplan van wat nu eerst te doen? :)   En zijn er nog die trouwen op 15 ju...
Voorbereiding Reacties: 11 18-9-2010 12:58:01

kelly
vrijgezelle
hoi hoi om 13.00 uur begint men vrijgezelle heb juist de kindjes naar opa gebracht dus ben der klaar voor denk ik afgezien k ziek ben maja dat moeten we der ma bij nemen k hoop dat het plezant gaat worden heb al de hele week smsen gekregen van wat ik...
Voorbereiding Reacties: 3 18-9-2010 10:56:46

Lisa
vandaag is de dag!
Dag bruidjes,     Eindelijk is het zover! Aan iedereen die vandaag samen met ons trouwt: veel plezier! Ik twijfel er niet aan dat het een prachtige dag wordt. Laat de zon maar schijnen!   een zenuwachtig bruidje   Lisa
Voorbereiding Reacties: 3 18-9-2010 6:51:07

Jessy
Morgen is het eindelijk zo ver!!!
Hallo iedereen    Na een 9-tal maanden goed gepland te hebben is het morgen eindelijk zo ver!! Ik wens alle bruidjes en gommetjes morgen een fantastische dag toe!!! Het weer hebben we normaal gezien al mee (buiten dat het wat koud zal z...
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2010 21:00:28

ikke1
Traiteur en DJ
Wij trouwen in augustus 2011 en zoeken nog een traiteur en DJ.  Iemand ervaring met Traiteur Geert Vermeulen uit Damme en DJ Geert Bonne?? Alvast bedankt!!!
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2010 20:29:17

Barbara
Whiiiieeeee... morgen D-Day 18/09/2010
Hey,   Aan alle bruidjes die morgen, net als ik, trouwen een hele dikke proficiat! Na de lange voorbereidingen is het eindelijk - het is zo, maar toch voor mij nog steeds onrealistisch - zover! Nog 6u en 20 minuten op dit moment - SLIK &nb...
Voorbereiding Reacties: 4 17-9-2010 17:41:17

Kim
catering
Hallo iedereen,     Heeft er iemand van jullie ervaring met Festijn events uit Brasschaat?    
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2010 17:26:53

misha
Gastenlijst/aankondigingen, met handen in haar
Hallo bruidjes, bruidegommetjes en sympathisanten     Wij hebben besloten om na jaren te trouwen. Echter, onze situatie is niet perfect. De ouders van mijn partner zijn gescheiden en het botert niet zo heel goed tussen die twee partijen,...
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2010 17:21:02

Lien
Trolley Touristram
Hallo,   heeft iemand ervaring met Touristram, meer specifiek met de Trolley? (www.touristram.be) Wij zouden hen willen vastleggen voor ons vervoer, maar hebben nog nooit iets gehoord over hen.    Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2010 13:00:56

Kendra
Twijfels: koets of huifkar?
Hey,   Wij zouden voor ons huwelijk graag een huifkar hebben. Nu zou ik graag ook een koets hebben, het heeft toch wel iets superromantisch. Nu ben ik dus beginnen twijfelen, zouden we het alletwee nemen maar de huifkar voor de suite?  &nbs...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 19:49:44

Karlien
Originele viering wet
Dag iedereen,   Wij hebben besloten om enkel voor de wet te trouwen. Maar we willen er een originele viering van maken... We hebben toestemming van het gemeentehuis om een viering van ongeveer een halfuurtje in elkaar te knutselen. Heeft iemand...
Voorbereiding Reacties: 3 16-9-2010 19:16:07

vanessa
HET IS BIJNA ZOVER !!!!
dag iedereen,   morgen is het zover, ik heb er 8 jaar op moeten wachten en ik kijk er echt naar uit. Deze avond blijft mijn toekomstige ventje thuis met ons 2 kinderen (6 jaar en 3 jaar) en ik ga bij mijn ouders slapen. Alleen nog hopen op goe...
Voorbereiding Reacties: 3 16-9-2010 17:28:51

An
Voor snelle beslissers!
'Snelle beslissers genieten van vroegboekkorting!' 'Gratis voor de snelle beslissers!' 'Buitenkans voor de snelle beslissers!' Of je nu naar het grootwarenhuis gaat, de brievenbus opendoet, een reisje wil boeken... Als je geen snelle beslisser b...
Voorbereiding Reacties: 8 16-9-2010 15:16:40

Kirsten
trouwringen
Hey allemaal,   welk budget geven jullie ongeveer uit aan jullie trouwringen?  Wij dachten tussen de 500 a 1000 euro per paar? Is dat haalbaar? Nemen jullie klassieke ringen of eerder modern? Zijn er eigenlijk mensen die met vingerprints ge...
Voorbereiding Reacties: 11 16-9-2010 14:10:33

Kirsten
misviering
Hey medebruiden en bruidegommen,   wij zijn stilletjes aan aan het kijken welke teksten en zo we zouden kunnen gebruiken voor onze misviering.  Sowieso houden we niet van (te) klassiek. Welke teksten gebruiken jullie? Als er mensen leuke ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 14:08:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...