Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlotte
wedding site & save the date cards
Hey mede lotgenoten!!!   Wij hebben onze website online... al eventjes, maar ik wou nog niets zeggen tot we de "save the date" cards verstuurt hadden. Ik ben er echt fier op... mijn ventje heeft da helemaal zelf gemaakt! Spijtig da...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 12:41:27

Jessy
Vrijgezellen 11/09/2010
Hallo iedereen   Ik wilde ook nog even een verslagje kwijt van mijn vrijgezellen...   Om 7u45 moest ik klaarstaan en dan zijn we richting kapper in Kapellen gereden. De vriendinnekes wilden absoluut eens zien hoe mijn haar er uitgebrush...
Voorbereiding Reacties: 2 16-9-2010 10:39:58

An
De kogel is door de kerk!
'n Huwelijk plannen, verloopt (meestal) in 'n aantal stappen. STAP 1: Het 'ten huwelijk' vragen. (Of, zoals in mijn geval, gevraagd worden.) STAP 2: 'Ja' zeggen. (Bij 'neen' zijn de volgende stappen overbodig of worden ze uitgesteld.)   Deze...
Voorbereiding Reacties: 6 15-9-2010 19:54:09

Evie
Cadeau ouders ... ???
Met nog 31 dagen op de teller kort het voor ons toch wel op! Ik ben al enkele dagen aan het zoeken achter een gepast geschenk voor mijn ouders. Uiteraard krijgen ze een foto maar wou nog iets speciaals geven omdat ze al zo veel voor ons gedaan hebben...
Voorbereiding Reacties: 2 14-9-2010 20:11:45

Maartje
Wie trouwt er op 21/05/2011 ?
Hallo!   Wie trouwt er nog op zaterdag 21 mei 2011 ?   Wat hebben jullie al in orde gebracht?   Groetjes !!
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2010 17:15:57

Marijke
dj voor avondfeest
Hallo allemaal We hebben al veel dingen kunnen aanvinken op ons to-do-lijstje, maar we zijn nog steeds op zoek naar een goede DJ. Zelf kennen we niemand... en een goede DJ is toch wel een belangrijke basis voor een geslaagd avondfeest. Alle suggesti...
Voorbereiding Reacties: 5 14-9-2010 16:25:28

Ellen
Getrouwd!
Hey toekomstige bruidjes, Ik kan jullie meedelen dat ik al ondertussen 1 maand en 1 dag ben getrouwd! Wat gaat de tijd zo snel!  Geniet van jullie voorbereidingen het klinkt cliché maar het is zooo snel voorbij.  Ikzelf heb enorme h...
Voorbereiding Reacties: 3 14-9-2010 15:24:10

Ann
Hapjes of dessert voor avondgasten?
Hey iedereen;   We zijn aan het twijfelen of we de gasten die pas vanaf 22h komen enkel hapjes zullen aanbieden of dat we met iedereen wachten om aan het dessert (taart) te beginnen tot de avondgasten er zijn en deze dan samen op te eten....
Voorbereiding Reacties: 7 14-9-2010 15:12:05

Liesbeth
zoektocht intredelied zaal
hallo bruidjes,   we zijn nog steeds op zoek naar een leuk intredelied voor de feestzaal. we horen graag het instrumentaal stukje van fairytale van alexander rybak omdat dit er direct sfeer in kan brengen. maar het refrein is er misschien wat ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-9-2010 22:01:44

Daisy
Dessertenbuffet
Hey ijverige planners,   Wij zouden op ons trouwwfeest graag een dessertenbuffet serveren in plaats van een bruidstaart. Nu vroeg ik me af of jullie goede adresjes hadden om dit te verzorgen en hoeveel je hiervoor ongeveer betaald. Onze zaal ...
Voorbereiding Reacties: 1 13-9-2010 20:48:37

wendy
Bruidsjurk is pasmodel waarvan de sleep is verknipt
Hallo, Mijn berichtje van gisterenavond is onderts wel al door velen gelezen. Bedankt alvast voor de personen die me raad gaven. Mijn droom is een ware nachtmerrie geworden. Ik heb dus 17 januari mijn trouwkleed besteld voor 9 oktober as. Blijkbaar ...
Voorbereiding Reacties: 10 13-9-2010 20:48:34

Saskia
Uitnodigingen en fotograaf
Hallo Bruidjes,   Met 248 dagen op de teller is het moment misschien gekomen om een beetje voorbereidingen te gaan treffen.... Wij hebben iemand gevonden die onze uitnodigingen wil ontwerpen. Nu komen er allerhande vragen waar ik totaal geen ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-9-2010 18:23:39

Katrien
Wat niet vergeten?
Hoi, Met nog 11 dagen op de teller lopen de voorbereidingen af...   Ik ben zo goed als met alles rond.   Ik vraag me juist af wat ik allemaan niet mag vergeten op de dag zelf: 1) veiligheidsspelden 2) iets tegen hoofd en maagpijn 3)...
Voorbereiding Reacties: 4 13-9-2010 12:49:45

Peter
Prachtige limousine voor aanvaardbare prijs.
We zijn vrijdag getrouwd en we hadden een mooie witte strech-limousine besteld. Model Chrysler 300C. Afkomstig uit midden-Limburg. Uitstekende service en je kan er met al je vragen terecht. De prijs was ook redelijk tav van andere verhuurfirma's. Tij...
Voorbereiding Reacties: 0 13-9-2010 12:21:35

Roxanne
trouwbeurzen????
Weet er iemand wanneer en komende maanden trouwbeurzen zijn en waar? Is dit de moeite om naar toe te gaan?    alvast merciekes !!! 
Voorbereiding Reacties: 8 12-9-2010 20:45:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...