Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Alien
Nog 4dagen
Met nog vier dagen op de teller lig ik hier ziek in bed... nog zoveel af te werken!! Ik hoop dat ik tegen de grote dag in topvorm ben....
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2010 14:26:15

tania
1 juli 2011
Hallo, Wie trouwt er nog op 1 juli 2011? Wat is er allemaal al geregeld? Wanneer versturen jullie bv jullie uitnodigingen aangezien dit toch in de verlofperiode valt? Ik heb een beetje schrik dat er toch een aantal mensen op vakantie zullen zijn als ...
Voorbereiding Reacties: 11 6-9-2010 13:32:14

sarah
Vervloekt!
Ik moet eventjes mijn hart luchten!   Vorig jaar oktober hebben we ons verloofd. Hadden een mooi spaarcentje voor onze bruiloft. Het gaat zowiezo een bugdetvriendelijk huwelijk worden dus dat was geen probleem.   Nu krijg ik de laatste maa...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2010 10:06:05

Evie
Vrijgezelledag 04/09/2010
Na veel gespeculeer over wat ik allemaal mocht gaan doen ... ben ik het gistere dus te weten gekomen :-) Ik moest voor iedereen een brunch maken en we hebben hier van gegeten van elf uur tot een uur of 2. Goed gelachen maar vooral lekker en veel te v...
Voorbereiding Reacties: 2 5-9-2010 20:02:19

nathalie
Of we alles hebben wat we moeten regelen.
heey andere bruidjes en bruidegommen,   we zijn volop in de voorbereiding van onze trouw in april volgend jaar. nu heb ik en men vriend schrik dat we iets crusiaal vergeten zijn , daarmee dat ik effe een lijstje meegeef en als jullie nog din...
Voorbereiding Reacties: 11 5-9-2010 17:49:30

vanessa
vrijgezellen dag op komst
Dag Bruidjes, bruidegommen, ...   allé alles is in orde en nu nog 11 dagen wachten tot de grote dag. Ondertussen mag ik mij stilletjes aan zenuwachtig maken voor aanstaande zaterdag . Zaterdag is namelijk mijn vrijgezellendag. Mijn getuig...
Voorbereiding Reacties: 4 5-9-2010 17:15:36

inge
trouwbeurs
Hallo B2Bs!   Vraagje: wie van jullie gaat er naar een trouwbeurs èn wie nemen jullie mee? Ik wil mijn ventje wel meenemen, maar wat moet die zielepoot dan doen als ik probeer zo'n heerlijke make-over te bemachtigen? Doe je dit beter met vr...
Voorbereiding Reacties: 8 5-9-2010 11:27:54

vanessa
witte paraplus
Nog 18 dagen op de teller...Op zoek naar witte paraplus..waar kan ik deze vinden? We hebben geen ceremoniemeester. Wie heeft er tips? Thnx!  
Voorbereiding Reacties: 6 5-9-2010 10:18:57

Lindsy
Dagindeling huwelijk op vrijdag
Hoi iedereen,   Wij hebben onze huwelijksdag op een vrijdag gepland. Nu heb ik me laten vertellen dat de dagindeling dan verschilt van op een zaterdag, bijvoorbeeld de kerk. Op zaterdag is dit vaak in de voormiddag, op vrijdag eerder in de nam...
Voorbereiding Reacties: 4 4-9-2010 18:50:23

Jessy
Hebben jullie ook dat gevoel...?
Hallo allemaal   Hebben jullie ook dat gevoel of jullie precies vanalles vergeten zijn?? Maar het ding is... dat ik niet weet wat!!   Met nog maar 2 weekjes te gaan en nog heel veel afspraken heb ivm de trouw ben ik echt bang dat ik ie...
Voorbereiding Reacties: 1 4-9-2010 12:46:13

Katrien
Nog 3 weken
Hey,   Vandaag nog exact 3 weekjes te gaan... Nog bruidjes van 25/09. Zijn jullie klaar met alles?   Ik moet nog regelen: - proef make up - laatste pas - bevestiging bloemen - tafelschikking - snoepjes kinderen aan de kerk &...
Voorbereiding Reacties: 1 4-9-2010 12:36:43

Nicole
Trouwen in het buitenland
Hallo allemaal , Wij zouden volgend jaar in mei willen trouwen . Maar omdat het voor beiden de tweede keer is , willen we er graag iets helemaal anders van maken. We hebben dan ook een aanvraag ingediend om te mogen trouwen in Wolfach Duitsland. ...
Voorbereiding Reacties: 2 4-9-2010 10:27:28

evy
hoe ver staan jullie?
wij trouwen volgend jaar 27 augustus 2011, nu wou ik eens vragen bruidjes die rond die tijd trouwen, hoe ver staan jullie al?   xxxxx
Voorbereiding Reacties: 15 3-9-2010 21:34:52

Sharon
laatste dagje!
Hey bruidjes en gommetjes! Vandaag mijn laatste dagje, voor de grote dag! man, wat zijn die laatste twee weken snel voorbij gegaan. Het weer hebben we alvast heel goed mee! . Nu hopen dat we niets vergeten zijn, en de zenuwen wat de baas kunnen z...
Voorbereiding Reacties: 8 3-9-2010 8:14:13

inge
Beslissingen, beslissingen...
Hallo allemaal   Vinden jullie het ook zo vreselijk om knopen door te hakken? Ik ben nu al drie weken bezig met het bekijken van websites van fotografen. Gaan we voor goedkope foto's? Voor dure? Voor zo'n album? Voor digitale? Of vragen we het a...
Voorbereiding Reacties: 13 2-9-2010 22:07:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...