Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marijke
traiteur palmans-vanherk
Dag bruidjes, na een weekje verlof hebben we belangrijkste dingen vastliggen. Alleen de traiteur ligt nog niet vast, we zouden graag Traiteur Palmans-Vanherk uit St-Huibrechts-Lille (neerpelt, limburg) nemen, maar ik wou toch eerst eens weten welke d...
Voorbereiding Reacties: 0 1-9-2010 8:46:00

Babs
Planning voor onze dag
Hoi iedereen,   Ik zit een beetje in de knoei met de planning voor onze dag. We moeten namelijk de kerk vastleggen dus moeten we beslissen hoe het allemaal zal lopen. Wij trouwen op een zaterdag waar we voor de wet verplicht in de voormiddag ...
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2010 13:53:05

Lynn
Gemeentehuis: check !!
Beste bruidjes   Zo enthousiast vandaag :) Ik had enkele weken geleden een mailtje naar het gemeentehuis gestuurd om te vragen of ze onze datum al officieus konden vastleggen, kwestie van zeker te zijn dat het gemeentehuis zeker en vast vrij is ...
Voorbereiding Reacties: 12 31-8-2010 13:00:37

Shanna
suitevervoer
HoiHoi bruidjes en gommetjes,   Momenteel zijn we aant kijken om ons vervoer vast te leggen... Bruidswagen al gekozen *glunder glunder*, nu nog de volgwagens... Voor wie voorzien jullie volgwagens? Ook voor de grootouders? Momenteel komen we a...
Voorbereiding Reacties: 10 31-8-2010 12:52:11

DEBORAH
Misboekje
Beste Bruidjes en bruidegommetjes (in spe),   Na terug een huwelijk meegemaakt te hebben van de nicht van mijn toekomstige man, Stefanie en Bjorn, hebben we de zin gekregen om heel wat inspiratie op te doen voor onze misboekjes. We hebben...
Voorbereiding Reacties: 4 31-8-2010 8:02:19

Kim
Kleur als thema
Wie van de bruidjes heeft rond een bepaalde kleur gewerkt of gaat dit doen? In welke mate trekken jullie dit door? Vragen jullie bijvoorbeeld ook aan de suite om hier ook aan mee te werken? (zelfde kleur das en zo). Foto's mogen ook altijd! :) ...
Voorbereiding Reacties: 13 30-8-2010 23:37:34

kelly
bruiloft site
Hey iedereen ,   ik heb al veel mensen gezien met een bruiloftsite , dus hebben we er ook eentje aangemaakt.  hier is hij alvast :   http://jenk24062011.bruiloftsite.nl/index.php    Wat is die van jullie ?  misschi...
Voorbereiding Reacties: 8 30-8-2010 18:34:10

Sarah
Onze dag zit erop... Enkele tips!
Hey iedereen,   Zaterdag was het ons dagje! Het was echt fantastisch, ik heb genoten van elke seconde, en ook het weer was echt goed! We hebben echt geluk gehad want vrijdag en zondag was het een pak minder!   Dit zijn de mensen die geholpe...
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2010 17:44:46

Sharon
Intrede feestzaal
Dag bruidjes en gommetjes,   ik heb hier al verschillende keren gelezen dat men ook een bepaald lied speelt tijdens de 'intrede' in de feestzaal zowel voor de ouders als het bruidspaar. Is dat dan één lied voor ouders en bruidspaar o...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 17:09:13

kelly
lang vervlogen tijden part 2 ...
hey ik heb tijdje terug iets gepost over die dans die ik vroeger geleerd heb op een ander huwelijk toen ik 10 was. hier even de post : ""  Ik heb zo ooit , toen ik een jaar of 10 was denk ik , op een feestje een dans geleerd. Jammer genoeg we...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 14:03:06

Julie
Tweetalige misboekjes FR-NL
Hallo mede-bruidjes,   Vorige vrijdag heb ik eindelijk mijn misboekjes volledig afgewerkt. In totaal heb ik er zeker 3 volledige dagen over gedaan. Het was dan ook geen gemakkelijke taak omdat ik namelijk de misboekjes zowel in het Nederlands ...
Voorbereiding Reacties: 1 30-8-2010 13:41:03

Tamara
Volgorde receptie
Hallo,   Binnen 4 dagen is het zover voor ons! Alles is hier klaar en het is echt aftellen nu. We stelden ons gisteren echter wel nog een vraagje. Wanneer de genodigden tijdens de receptie binnenkomen, komen ze langs het bruidskoppel om hen ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 12:45:37

ingeborg
Foto vr de gasten na de trouw
Als bedanking een foto, wat zetten jullie er op?   Tx!
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 9:29:35

Valerie
Nog 4 dagen
Dag bruidjes   Ik herinner me nog dat er hier drie getallen stonden om af te tellen en nu is dé dag daar bijna! Ongelofelijk hoe vlug de tijd gaat! Ik wens alle bruidjes veel succes en hopelijk een dag met mooi weer! Veel succes bij het org...
Voorbereiding Reacties: 7 30-8-2010 7:35:16

Kim
Thema sweet love/life? ..
Ik zou toch graag heel onze trouw in elkaar willen steken rond 1 bepaald thema of een bepaalde kleur .. Eerst dacht ik aan lime groen om rond te werken maar toen ik verder dacht dacht ik ook aan onze gemeenschappelijke hobby .. Sinds mei zijn we name...
Voorbereiding Reacties: 3 29-8-2010 23:47:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...