Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sofie
decoratiemateriaal zaal
Wij hebben een zaal zonder catering. Dus dat betekent dat we zelf onze zaal moeten aankleden. Heeft iemand nog materiaal dat wij eventueel kunnen overkopen? Liefst regio Limburg
Voorbereiding Reacties: 2 25-8-2010 21:34:27

Stephanie
Wie trouwt ook op 10 juni 2011?
Dag dames,   Ik heb van iemand een berichtje gekregen die op dezelfde dag als ons trouwen. Ik heb het berichtje snel gelezen maar had geen tijd om te reageren. Nu wil ik dat berichtje nog enorm graag beantwoorden en vind ik het nergens terug....
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2010 20:42:46

Caroline
drama op het werk, maar ik vind het wel grappig!
Hallo allemaal! Het is zooooo raar om maar 1 cijfertje meer vooraan op de teller te hebben! En net vandaag is op ons werk een "rel" uitgebroken over de uitnodigingen van ons huwelijk. Er zijn namelijk maar enkel mensen uitgenodigd op ons avondfees...
Voorbereiding Reacties: 11 25-8-2010 20:24:53

Sylvia
Dringend: travestiet gezocht voor act
Hallo allemaal   Ik ben nog op zoek naar een act travestiet voor ons huwelijk van 18sept. Bedoeling is om de gasten mee te ontvangen en op de foto te staan en daarna één of maximum 2 acts te doen. Ik had iemand maar die heeft zi...
Voorbereiding Reacties: 5 25-8-2010 19:46:37

Griet
Rode loper gevraagd!
Ik ben er al wat vroeg bij, maar ik ben momenteel op zoek naar een rode loper (liefst niet met ribbels) voor ons huwelijk volgend jaar! 10 meter zou ideaal zijn! Is er iemand die zijn rode loper wenst door te verkopen? Ik kan die komen ophalen in de ...
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2010 18:52:10

Ann
vrijdag
Hello,   Wie duimt er mee voor een zonnestraaltje nu vrijdag? Het weerbericht ziet er alvast niet veel belovend uit... Ik zal nog maar een paar paraplu's aanschaffen.   groetjes Ann
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 15:07:26

Nathalie
budget is een ramp :)
Hallo, ik ben pas sinds enkele weken verloofd, maar ben al vanalles aan het opzoeken. Mijn vriend en ik hadden gezegd dat we ons budget op 6000 euro zouden zetten. We gaan het klein houden enkel een receptie voor 70 personen en avondfeest voor 30...
Voorbereiding Reacties: 13 25-8-2010 15:04:02

Milena
Pennen gegraveerd - vistaprint?
Hey iedereen,     Wie van jullie heeft al gegraveerde pennen via vistaprint besteld? Welke hadden jullie, en zijn jullie er tevreden van?   Alvast bedankt,   Milena
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 13:35:10

kristel
2/7/2011 kerk grimbergen
hey,   is er hier misschien iemand die 2 juli 2011 in de kerk in grimbergen trouwt (kdenk rond de middag)? kzou graag weten welke kerkversiering gebruikt wordt, aangezien wij daar ook trouwen later die dag.   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2010 13:00:56

kristel
2/7/2011 kerk grimbergen
hey,   is er hier misschien iemand die 2 juli 2011 in de kerk in grimbergen trouwt (kdenk rond de middag)? kzou graag weten welke kerkversiering gebruikt wordt, aangezien wij daar ook trouwen later die dag.   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 25-8-2010 13:00:54

Linsay
tafellijsten
hallo   kan er iemand een voorbeeld van een tafelijst doormailen ? zetten jullie het alfabetisch en dan tafelnaam ?    misschien stomme vraag maar heb geen idee hoe ik dat best opmaak.    groetjes, 
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2010 13:00:20

Maaike
Rode loper te koop
Hey,   Wij zijn getrouwd op 14 augustus 2010echt een zalig dag om nooit te vergeten!! Mijn man is mij bij mijn mama komen ophalen en mijn mama had het huis echt heel mooi versierd! Bloemstukken, bomen gehuurd en een rode loper! Die rode lop...
Voorbereiding Reacties: 0 25-8-2010 12:40:26

An
Normaal?
  Hallo allemaal!   Wij zijn ondertussen ongeveer 3 weken getrouwd. Het was een prachtige dag, maar hij ging zooo snel voorbij dat het lijkt alsof ik er zelf niet bij was! Een heel raar gevoel en ik vraag me af of dit normaal is :-) en wat ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 11:01:58

Sarah
Trouwen op maandag 08/08/2011, probleem en hoe met dagplanning?
Hallo allemaal,   Een paar weken geleden, op 8 augustus, heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Een datum kiezen om te gaan trouwen was niet zo moeilijk; 8 augustus 2011.   Echter, als ik kijk op de kalender zie ik dat het een ma...
Voorbereiding Reacties: 13 24-8-2010 23:15:44

Evie
Wie trouwt er nog in Oktober?
Zijn er nog veel hier aanwezig die ook in oktober trouwen? Hoe staat het met de voorbereidingen enz?   Groetjes Evie
Voorbereiding Reacties: 10 24-8-2010 21:59:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...