Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kelly
venetiaans masker
hey ,   sinds kinds af aan ben ik gek op het thema venetiaanse carnaval  ... Zelf dacht ik om een mooi venetiaans maskertje te laten maken of te kopen . Eentje op een stokje.  Het leek me leuk als onze gasten dit ook hadden  &...
Voorbereiding Reacties: 10 24-8-2010 21:40:20

Sofie
1 jaar verloofd
Hey mede-bruidjes,   vandaag 1 jaar verloofd en zaterdag getrouwd.  Na een jaar voorbereiding is het bijna zover.  Ik kijk er echt naar uit!!! Zijn er nog bruidjes die zaterdag in Leuven trouwen?   groetjes   sofie
Voorbereiding Reacties: 3 24-8-2010 21:26:28

shanna
wanneer sleep omhoog??
Hoi,hoi  zaterdag is het zover!! Nog 1 dillema waar ik niet uit geraak, wanneer doen jullie je sleep omhoog (spelden of knopen). Wij doen een openingsdans, 2de dans, en 3de dans (dan komt iedereen op de vloer) maar zou graag met de openingsdans ...
Voorbereiding Reacties: 8 24-8-2010 15:02:31

Sarah
Ik zoek...
Hallo bruidjes   Voor ons huwelijk op 30/07/2011 moet nog heel wat geregeld worden. Ik ben op zoek naar het volgende:   * een ceremoniemeester in de regio Aalst * een leuk geschenkje om een getuige te vragen + waar kopen? * vervoer: ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-8-2010 22:27:09

Kathleen
Nog 15dagen!!!!
Hoi mede bruidjes,   Over 15dagen is het zover. Het begint nu echt te korten. Hoever staan de andere september- bruidjes? Ik heb zaterdag mijn 2de pas gehad. Het zat heel goed. Alleen de langte moet wat aangepast worden, en de top moet ee...
Voorbereiding Reacties: 3 23-8-2010 18:44:09

Shari
Wie heeft er ook nog 18 daggen op de teller en is dus een 11 september bruidje?
En wat staat er bij jullie nog op de to do?   Hier: -nog eens een proefkapsel -kleed afhalen -welkomstwoord voor in kerk schrijven -bedankjes ouders afwerken -laatste details feestzaal bespreken -noodkit maken -ringen moeten nog toekome...
Voorbereiding Reacties: 4 23-8-2010 18:42:34

Annemarie
Aanraders trouw
Dag allemaal,   onze trouwdag is intussen 3 weken geleden en we genieten nog na van deze mooie dag. Tijdens onze voorbereidingen hebben we vaak op dit forum gekeken voor goede referenties voor fotograaf en dergelijke. Daarom kom ik hier nog &...
Voorbereiding Reacties: 1 23-8-2010 17:58:59

julie
Dagplanning oké?
Hoi Dames,   Hier ben ik terug om jullie mening te vragen. Ditmaal over een voorlopige dagplanning. Zijn er zaken die ik vergeet? Lijkt dit haalbaar?   6u30 opstaan 7u vertrek naar kapper 7u15 bij kapper + visagiste 8u45 terug naar h...
Voorbereiding Reacties: 4 23-8-2010 17:25:14

kelly
thema
hallo iedereen,   ik kom hier, op deze site vooral om wat ideeen op te doen en te helpen waar ik kan. ik trouw pas binnen 3jaar :-( toch kan ik al niet wachten om met plannen te beginnen. daar ik hier veel zie dat jullie een thema gebruiken ...
Voorbereiding Reacties: 3 23-8-2010 16:29:20

Isabel
Huwelijk over 5 daagjes!
Dag meisjes!! Wie stapt er net als wij aanstaande zaterdag ook in het huwelijksbootje en hoopt op enkele zonnestraaltjes??
Voorbereiding Reacties: 11 23-8-2010 12:57:44

Tine
Weersvoorspelling 18 september 2010
Hej!!   Nog 25 dagen te gaan! Ik ben zeer benieuwd naar het weer op onze dag, heeft iemand een idee hoe het in september gaat worden?   Groetjes Tine
Voorbereiding Reacties: 9 23-8-2010 12:17:09

An
Tafelindeling HEEEEELP !! Nog 3 dagen !!!
Hello,   Ik begin stilaan stres te krijgen, nog 3 daagjes te gaan en... ik ben nog altijd niet helemaal uit de tafelindeling.  Ik had eerst mijn ouders niet aan onze tafels gezet, daar mijn papa niet zo goed opschiet met één van...
Voorbereiding Reacties: 8 23-8-2010 12:06:49

an
zenuwtjes beginnen te komen
Beste bruidjes,   hier nog 32 dagen op de teller en moet zeggen dat nu de zenuwtjes echt wel beginnen te komen! Vooral mijn kleed baart mij zorgen, ben tegenover mijn bestelling wel een kilo of 4 aangekomen (ben niet van de magerste), en het i...
Voorbereiding Reacties: 5 23-8-2010 11:44:11

Sarah
De voorbereidingen
Dag dames   Ik vroeg mij af wat er bij jullie allemaal al vastligt voor de trouw Wij trouwen 30 juli 2011 en enkel de zaal, de dj en het gemeentehuis liggen al vast Van de rest hebben we totaal nog geen idee...
Voorbereiding Reacties: 8 22-8-2010 15:34:09

Venesa
nog 25 dagen en ik word helemaal gek
Hallo bruidjes,   Wij hebben nog maar 25 dagjes en ik ben toch erg blij maar het zit mij iets dwars alleen weet ik niet wat!!! Ik twijfel niet of zo, maar ik denk het is gewoon de stress en alles. Wij hebben een budget bruiloft en dat is ook...
Voorbereiding Reacties: 1 22-8-2010 13:33:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...