Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sylvia
Bruidssuiker kindjes
Hallo allemaal   Gisteren ook snoepjes gaan halen voor de kindjes. Ik heb geen idee hoeveel kindjes we kunnen verwachten. Hoeveel pakketjes maken jullie gemiddeld?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 22-8-2010 11:57:26

Marijke
dagindeling
Hallo meisjes We hebben eindelijk een datum kunnen prikken: 3 juni 2011!! We zijn nu aan het nadenken over de dagindeling. We vinden het belangrijk dat we een rustige dag hebben, niet alles in sneltempo achter mekaar. Hoe ziet jullie dag'schema' eru...
Voorbereiding Reacties: 6 22-8-2010 9:33:43

Stefanie
Nog minder dan een week!
Hoe dichter het komt, hoe minder realistisch het lijkt, maar vrijdag is het na bijna een jaar voorbereidingen aan ons! Zo goed als alles is geregeld, morgen een laatste keer naar de zaal voor de tafelschikking e.d. Het is nu enkel nog wachten op onze...
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2010 17:24:58

Astrid
Alles in orde voor 11/09 en toch... 2 jammere voorvallen
Hey,   Je mag alles nog zo goed voorbereiden en het met iedereen goed voor hebben toch kom je steeds voor verrassingen te staan. Vorige week is er het jammere geval dat een koppel uit elkaar gegaan is. We hebben ze alletwee evengraag maar de ...
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2010 10:42:53

Sylvia
Heliumbalonnen
Heeft iemand hier op het forum al gewerkt met heliumbalonnen?  Wij zouden die willen gebruiken om de kerk te versieren en achteraf ook in de lucht te laten (mooie foto's?) Hebben jullie die balonnen de avond ervoor al gevuld met Helium en zagen...
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2010 21:20:53

An
huwelijksbeurzen
Hallo, is er iemand die data weet van de huwelijksbeurzen die dit jaar nog komen of begin dit jaar? Wij trouwen op 13 mei 2011. Lijstje wat wij nog niet hebben : - uitnodigingen -ringen -kledij -vervoer -bedankingen - kado ouders en getuigen ...
Voorbereiding Reacties: 8 20-8-2010 18:28:49

Lynn
Gemeentehuis ???
Beste bruidjes   Ik vroeg me één ding af, misschien een domme vraag, maar ik vind nergens echt een superduidelijk antwoord. Is het gemeentehuis reserveren voor je huwelijksdatum hetzelfde als in ondertrouw gaan?   Groetjes   ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 16:03:04

TINNEKE
voorbereidingen
Dag bruidjes in spe,   Wij trouwen op zaterdag 11 juni 2011, wie heeft er nog voor deze dag gekozen en hoever staan jullie met de voorbereidingen?   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2010 11:59:10

Elke
Wat met de suite tijdens fotoreportage?
Hallo iedereen,   We zouden foto's willen trekken na de misviering (15h), maar weten niet goed wat we dan met de suite moeten doen. Vind het een beetje laat om nog een lunch te voorzien omdat het avondfeest met eten om 19h begint. Wat doe...
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2010 11:25:26

Kirsten
Vervoer op trouwdag
Hallo,   ik heb een vraagje. We zijn aan het nadenken over het vervoer voor onze trouw. Mijn verloofde en ik waren eigenlijk van plan zelf met de auto (die we normaal tegen dan zullen kopen) te rijden en niet echt auto's te huren of zo. Ook omda...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 9:55:10

Kaat
nerveus!!
Beste dames,   er staan momenteel nog 15 uren en 27 min op mijn teller! Ik ben supernerveus voor het moment, onze dag is bijna aangebroken! Bijna twee jaar hebben wij ernaar uitgekeken, en plots was hij daar, alsof de tijd ineens voorbij...
Voorbereiding Reacties: 8 20-8-2010 8:34:54

wendy
vraagjes
hey hey!   wij trouwen volgend jaar op 28 mei en we hebben al de volgende zaken die vastliggen:    - de kerk    - stadhuis    - zaal    - ceremoniemeester    - vol...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 8:11:44

NELE
waaaaa nog 14 dagen !!!
waaaaa nu beginnen de eerste kriebels toch boven te komen hoor!   met nog 14 dagen op de teller...   iemand nog tips of ideetjes ???   kan ik iets vergeten zijn? hebben of hadden jullie ook dat gevoel???   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 6 19-8-2010 21:44:38

Geert
Getuigen dilemma
Hier ben ik weer,   Ik zit met een klein dilemma ik heb met men zus al lang geen goede band meer gehad, en vorige zomer is er van alles misgelopen. Ik heb haar dan ook niet als getuige genomen omdat er een barst tussen ons zat. Met men verlo...
Voorbereiding Reacties: 9 19-8-2010 16:38:19

Orily
Ideeën !!!
Hey bruidjes,   Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die samen ideeën willen uitwisselen ivm:   - Het huwelijksboekje - Ideeën ivm wat men aan kindjes geeft die buiten aan de kerk staan te wachten met hun mama - Uitnodigin...
Voorbereiding Reacties: 3 19-8-2010 15:33:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...