Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liselotte
Slecht timing?
Hallo!   Wij trouwen eind juni volgend jaar. Ik lees hier in topics dat velen onder jullie al heel veel klaar hebben en al bijna alles geregeld hebben. Wij hebben enkel onze zaal en de fotograaf. Zijn we slecht bezig? Ik denk de hele t...
Voorbereiding Reacties: 20 19-8-2010 14:18:23

inge
fotograaf- prijzen
Hallo allemaal   Wat is zo de normale prijs van een fotoreportage? En wat kan je daarvoor allemaal verwachten? Wij vonden een mooie fotograaf, maar die vroeg 1385 euro. Dat lijkt ons veel, maar mss kennen we de prijzen gewoon niet?   Groetj...
Voorbereiding Reacties: 13 19-8-2010 14:09:53

Sanne
Wie allemaal in de suite?
Even een vraagje, wie nemen jullie allemaal mee in de suite? Ik heb daarnet knallende ruzie gehad met mijn mama. De oorpronkelijke gedachte van ons was om het klein te houden maar helaas...........   Effe de uitleg: Wij trouwen op zaterdag m...
Voorbereiding Reacties: 20 19-8-2010 12:50:36

Kirsten
bruidjes april - mei 2011
Hey mede bruidjes en bruidegommen,   zijn er hier nog koppels die rond mei volgend jaar trouwen? Ik vroeg me af hoe het bij jullie met de voorbereidingen staat... Ik heb langs de ene kant de indruk dat we al veel gedaan hebben,  maar we moe...
Voorbereiding Reacties: 22 19-8-2010 12:32:55

magali
Ervaring WUYTS - DE VOOGHT in Hemiksem?!?
Mijn vriend en ik zijn gisteren naar WUYTS - DE VOOGHT gegaan in Hemiksem voor ceremoniemeester, wagens, versiering,... Zij stelden een bruidspakket voor (kostprijs 1600 euro) Alles zag er prima uit, maar omdat de kostprijs hier zoveel lager ligt d...
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2010 11:16:20

Irina
Getrouwd!!!
Hey mede-bruidjes,     afgelopen zaterdag was het ons dagje!!! Hieronder een klein verslagje :)   Om 6u was het tijd om op te staan, maar door de zenuwen was ik al wakker om 4u. (en toch een heel uitgerust gevoel) Na mijn ontbijtje w...
Voorbereiding Reacties: 12 19-8-2010 10:33:38

Sarah
Cadeau ouders: gastronomisch weekend
Ik dacht van misschien aan mijn ouders een gastronomisch weekend cadeau te doen. Vooral ons mama heeft al veel energie in onze trouw gestoken, en ben zeker dat ik hen hier een plezier mee doe. Het mag ook wel wat kosten, aangezien mijn ouders hun dee...
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2010 5:58:19

Linsay
tafelnamen
hallo   ik ben op zoek naar tafelnamen, ons thema is de herfst..iemand ideeen ?  weet er iemand vanaf wanneer je in de aldi de chocolade herftsvruchten kan kopen ?   groetjes, 
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2010 22:30:38

Lien
Wie heeft ervaring met Bali???
Hallo!   zijn er bruidjes die al naar Bali geweest zijn? Wij beginnen zo hier en daar te kijken voor onze huwelijksreis en Bali interesseert ons wel! Kunnen jullie bepaalde hotels of streken aanraden?   Alvast bedankt!   Gro...
Voorbereiding Reacties: 4 18-8-2010 21:10:40

Nele
Huwelijkslijst
Hoi, Heeft er iemand ervaring met een huwelijkslijst bij Casa of Blokker? Of welke winkel raden jullie aan voor een huwelijkslijst? Wij zouden eventueel een lijst leggen bij een elektronica-winkel en eentje bij bv. Casa of Blokker  Groetjes!...
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2010 20:03:33

Caroline
toch een klein beetje opluchting....
hallo allemaal,   ik poste enkele dagen geleden een berichtje over de inbraak met diefstal die maandag bij ons thuis is gepleegd. Ik wil eerst en vooral iedereen bedanken die me een hart onder de riem hebben gestoken!!!! Dikke merci allemaal,...
Voorbereiding Reacties: 9 18-8-2010 18:04:07

Annelies
Zonnebank
Hey bruidjes, Mijn teller begint goed te zakken.  Daarom ben ik sinds vorige week begonnen met een zonnebankkuur. Heel de zomer heb ik zo veel mogelijk haltertopjes gedragen die de neklijn van mijn kleedje volgen.  Gezien het Belgische zo...
Voorbereiding Reacties: 4 18-8-2010 13:42:02

Tinne
nog 22 dagen...
Hoi Medebruidjes,   met nog 22 dagen op de teller komt het nu echt wel dicht bij!!   De kriebels beginnen toch al te komen hoor. Bij mijn ventje ook blijkbaar, van de week raakte hij niet in slaap...hij was aan het nadenken wat we...
Voorbereiding Reacties: 3 18-8-2010 11:21:22

martine
vrijgezellenavond
Zit met een ambetant probleem. Mijn getuige is de vriendin van mijn broer. Zij wou mijn vrijgezellenavond regelen. Nu ik wil geen vrijgezellenavond. Ik heb haar ook kunnen overtuigen om er geen te doen. Dus tot zover geen probleem. Maar nu ben ik gis...
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2010 6:33:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...