Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Valerie
Waar dj plaatsen aan tafel?
Dag bruidjes   Ik ben zo goed als klaar met onze tafelschikking en de alfabetische lijst op te maken enz. Enkel rest er mij nog één probleem.   Onze DJ is alleen, waar moet ik die persoon bij god zetten? Ik kan hem moeilijk aan ee...
Voorbereiding Reacties: 5 17-8-2010 19:45:26

Gwen
14 mei getrouwd en nu 5 weken zwanger
Hallo bruidjes in spé,     Ik wou het toch wel even meedelen aangezien ik toch wel een 2 jaar op deze site heb gezeten.(en nu nog steeds) Weet sinds vandaag dat ik 5 weken zwanger ben, ik weet dat het nog maar net is en h...
Voorbereiding Reacties: 19 17-8-2010 19:27:12

Nathalie
Nog 18 dagen en ZWANGER!!!
Hey dames,   Hoe staat het met de voorbereidingen? Hier nog 18 dagen te gaan, en volgens mij is zo goed als alles geregeld.. Enkel nog dingen afhalen op de dag zelf. Ik heb vandaag een positieve zwangerschapstest gedaan! Seffens naar de dokt...
Voorbereiding Reacties: 13 17-8-2010 16:46:03

Annemie
Concerttickets
Hallo allemaal,   Ik ben  volop bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar september.Ik had hier een leuk idee gelezen ivm concerttickets. We zouden het gebruiken voor onze gasten naar de tafels te leiden.   Heeft hier i...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2010 16:24:59

Sharon
oude klassieke mini's als trouwvervoer
Hallo allemaal,   Als vervoer had ik graag met oude mini's (echte klassieke mini's) gereden... Zowel voor ons als voor de gehele suite. Iemand ervaring? Waar huren? Hoe eraan geraken? Dankuwel Groetjes Sharon
Voorbereiding Reacties: 0 17-8-2010 13:24:35

Sofie
Klein verlet familieleden
Een vraagje over het klein verlet dat je kunt krijgen als je huwt..   Onze naaste familie heeft in principe recht op een dag klein verlet voor ons huwelijk. Welke documenten moet je kunnen voorleggen aan je werkgever? Wij huwen namelijk in het b...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2010 11:42:30

avalon
Verlof
Ik vroeg me af hoeveel dagen verlof jullie nemen voor de dag van het huwelijk. Werken jullie de dag er voor nog of neem je dan al een dag of 2 verlof?   
Voorbereiding Reacties: 17 17-8-2010 11:20:33

Orily
Boek 'Onze bruiloft organizer'
Hey bruidjes !!!   Als ik een echte aanrader mag geven, haal het boek 'Onze bruiloft organizer' van Deltas in je boekenwinkel. Het is echt heel handig hoor! Je kan er alles inschrijven, je inspiratie naar trouwringen, liedjes, kleren voor de b...
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2010 10:20:02

Sofie
Traiteur regio Hoogstraten
Hallo allemaal,   Ons huwelijksfeest gaat door in een zaal in Hoogstraten waar je vrij bent van traiteur. Wij hebben al enkele traiteurs gecontacteerd, maar zouden graag nog meer opties hebben. Liefst uit de regio waar we ons feest geven om de v...
Voorbereiding Reacties: 3 17-8-2010 10:11:28

Sara
Huwelijkssite staat eindelijk online!!
Allen   Mijn lieftallige aanstaande heeft zonet onze site online gezet. Er zijn nog wat dingen die moeten aangepast worden en toegevoegd moeten worden, maar nu kunnen jullie toch ook al eens een kijkje nemen hé...   http://de-mooi...
Voorbereiding Reacties: 4 16-8-2010 21:26:56

Sara
Onze huwelijkssite staat online!!!
Allen   Mijn ventje heeft zo tussen de soep en de patatten onze site in elkaar gepuzzeld. De site moet hier en daar nog wat aangepast worden, en dingen toegevoegd worden, maar hier kunnen jullie dan toch al eens een kijkje nemen :-)   ...
Voorbereiding Reacties: 2 16-8-2010 21:25:16

Caroline
ongeloof, frustratie, verdriet, misselijk,.... kortweg drama!
nog 18 dagen op de teller en ik vraag me af hoe ik nu de laatste dagen nog kan ontspannen. Laat staat met een gerust hart op verlof vertrekken..... Vandaag is er ingebroken in ons huis... tijdens klaarlichte dag. Alles overhoop en de trouwringen en ...
Voorbereiding Reacties: 19 16-8-2010 20:43:55

katty
Bruidjes van September
Dag Buidjes en Gommetjes, speciaal die van september. Met nog 22 dagen op onze tellen zijn we bijna klaar met onze voorbereidingen en kijken we uit  naar onze grote dag; Hoe ver staan jullie of beter wat moet er nog allemaal gebeuren? Deze week ...
Voorbereiding Reacties: 11 16-8-2010 12:37:08

sarah
Trouwers met kinderen?
Goedemorgend ;-)   Pfff met nog 59 dagen op de teller beginnen de zenuwen en stress te komen. Mijn vraagje is of er koppels zijn die getrouwd zijn en die al kinderen hebben.   Wij hebben drie kindjes (6-4-2,5) die uiteraard de hele dag aanw...
Voorbereiding Reacties: 8 16-8-2010 1:36:23

Liesbet
Zwanger - trouwen als kersverse mama? Wanneer kleedje kiezen?
Dag trouwers, wij hebben al een tijdje geleden besloten te trouwen op 16-07-2011. Ondertussen heb ik het grote geluk zwanger te zijn en wordt ons kindje verwacht tegen begin april. Zijn er nog bruidjes die met een kleintje van 3 maanden getrouwd zi...
Voorbereiding Reacties: 4 15-8-2010 23:31:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...