Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Orily
Huwelijk
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik trouwen in mei 2011. Het kerkelijk boekje is zo goed als af, maar graag zou ik eens boekjes van andere mensen bekijken. Ik heb het gevoel dat niet alle teksten ' het van het' zijn in ons boekje!   Wie wil mag...
Voorbereiding Reacties: 7 12-8-2010 18:36:35

imke
mini merci
Hallo,     Wij zijn al een hele tijd op zoek naar zo'n mini-merci chocolade, maar vinden dit nergens. Weet iemand soms in welke winkel ze dit hebben?   Wij zijn van West-Vlaanderen, maar afstand speelt niet zo direct een rol. We...
Voorbereiding Reacties: 10 12-8-2010 16:57:50

Car
jaloezie zus/vriendin
Hallo allemaal,   Ik zit met iets en voel me er slecht bij dus ik wil graag jullie mening. Ik had onlangs meegedeeld aan mijn vrienden en familie dat wij waarschijnlijk in het najaar van 2011 zullen trouwen. Ik kijk hier echt al mijn hele leve...
Voorbereiding Reacties: 11 12-8-2010 15:32:29

Geert
Even men hart luchten over mijn angst!
Ik moet het toch eens kwijt kunnen, men hart luchten, de stress er uit laten, dus sorry voor het gezeur =) Ik zit met enorm veel schrik voor ons avondfeest, door men tante. Ik heb na Nieuwjaar nog al fel ruzie met haar gehad omdat ze mijn ventje bepo...
Voorbereiding Reacties: 6 12-8-2010 14:23:36

Elissa
andere dag trouwen voor wet als voor kerk. welk aandoen?
Ik wil op een andere dag trouwen voor de gemeente dan voor de kerk. Wat doe je dan aan voor je huwelijk voor de gemeente?
Voorbereiding Reacties: 9 12-8-2010 14:01:40

Hannelore
Bedankjes
Voor onze bedankjes geven wij snoephartjes (zo van die harde), die we verpakken in een soort van plastieken bolletjes. Nu vroeg ik mij af hoe lang die snoepjes goed zouden blijven in die bolletjes, want ik zou ze graag al klaarmaken. Heeft iem...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2010 8:32:19

Tamara
Trouwen op 4 september 2010
Hallo, Ben eens benieuwd wie er nog trouwt op 4 september 2010. Het kort nu echt wel af. Begin ook beetje nerveus te worden en hoop dat ik niets vergeten ben. Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?   Dit is bij ons al gedaan: - vr...
Voorbereiding Reacties: 11 12-8-2010 8:18:23

kelly
joepie
we hebben de kaap van 50 dagen bereikt nu begint het echt te korten alles is zogoed als klaar de enige zorg die der is is dat mijne papa optijd trug is van vakantie normaal is hij 25/09 terug maar je weet nooit hij komt van de filipijnen maja t zal w...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2010 7:04:03

Lieselot
traiteur basilico
Hallo, heeft iemand ervaring met Traiteur Basilico in Roeselare? Wij kregen een offerte en zien het eigenlijk wel zitten.  Maar we zijn natuurlijk ook benieuwd of iemand ervaring heeft met deze traiteur. Alvast bedankt voor jullie reactie...
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2010 19:31:50

Kendra
Vervoer: huifkar en/of koets
Hallo,   Wij trouwen volgend jaar op 21 mei. Omdat wij op het 'platteland' trouwen voor de kerk zouden wij graag een huifkar gebruiken als vervoermiddel. Heeft er iemand enig idee waar ik een huifkar kan huren met koetsier? En iemand een idee va...
Voorbereiding Reacties: 2 11-8-2010 19:30:06

Veerle
autolint voor motorkap
Hey "collega's"   met nog 16 dagen op de teller zijn we onze laatste afwerkingen aan het voorbereiden... Voor op de motorkap van de auto had ik graag een autolint gehad... Heeft iemand een idee waar je zo'n breed lint kunt verkrijgen en hoe je...
Voorbereiding Reacties: 6 11-8-2010 19:10:56

natacha
nog 2daagjes en 5uur op de teller
het begint goed af te korte nog dikke 2 daagjes en ons feest is daar ;-0,,,vrijdag komen ze voorbereiding doen voor de bbq die we geven(dus hoop op geen regen) vrijdag ook de zaal aankleden ,heb ballonnen besteld echt mooi\en dan hopen da we alles h...
Voorbereiding Reacties: 3 11-8-2010 18:25:10

inge
Met de moto naar de feestzaal
Dag mensen,   Niet bepaald een typisch vervoersmiddel, maar wij kregen de moto van een vriend aangeboden als vervoersmiddel (toen ik mijn idee opperde ivm vespa´s als vervooer). Toegegeven: niet voor iedereen weggelegd (maar nen oldtimer is...
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2010 16:58:18

marjan
voorbereidingen
hej iedereen!   ik trouw over een goei drie weken en heb nu al zenuwen! ofdat alles wel goed ga verloopt enzo! en hopelijk is alles geregeld! zijn er zo nog bruidjes??:)
Voorbereiding Reacties: 12 11-8-2010 15:14:57

Baci
Kerk
Hey   Ik heb een vraagje... Misschien heel stom, maar ik zou niet weten waar te beginnen. Volgend jaar begin augustus trouwen mijn vriend en ik. Ikzelf ben de eerste van de vriendenkring dat trouwt en ben dus in alles een groentje! Ik heb geen v...
Voorbereiding Reacties: 13 11-8-2010 14:47:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...