Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Emelie
huifkar vinden
Weet er iemand waar je een huifkar of paardentram kan huren voor ons huwelijk?  Wij zijn van Ingelmuster, West-Vlaanderen en vind niet echt iets terug op internet in onze buurt. Bedankt voor jullie hulp.  We trouwen wel maar volgend jaa...
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2010 16:18:05

mariella
dagindeling - kinderen (slapen)
hallo allemaal...   mijn vriend en ik gaan volgend jaar in juni (03 juni 2011) de grote stap zetten.  EINDELIJK! Na bijna 10 jaar samen zijn en toch al 2 schatten van kinderen...   Gemeentehuis en zaal liggen al vast!  Gemeent...
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2010 15:47:34

Angelique
leuke tekst voor gastenboek
Hallo    Wij hebben een babbelbox maar ook een gastenboek nu ben ik opzoek naar een klein leuk tekstje voor erin te schrijven . Kan er mij iemand helpen Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2010 11:37:25

sarah
EINDELIJK!!!
Vandaag om 14u30 trouwen we voor de wet!! om 11u30 foto's trekken.. ik heb zoooo slecht geslapen.. gisteren gaan eten enzo.. optijd bed in gekropen.. dus nog even en dan le moment sûpreme ;) achja tzal wel allemaal goed komen..   vo...
Voorbereiding Reacties: 4 7-8-2010 10:52:52

Peggy
vrijgezelavond
hey, morgen moet ik om half 6 klaar staan met rugzakje van mijn dochter me daarin duikbril, bikini en bancontact in en ook een emmer en dweil en ze komen mij halen met busje we zijn met 16 en meer weet ik niet; ben echt curieus.. Nog iemand die vri...
Voorbereiding Reacties: 16 6-8-2010 21:29:37

petrouchka
Gastenboek
Hallo bruidjes met nog 42 dagen op de teller worden de zenuwen sterker :-) Ik ben nog op zoek naar een gastenboek iemand enig idee waar ze er mooie hebben in de regio antwerpen,kontich,enz...   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2010 21:19:58

wendy
wie trouwt er nog op 9/10/2010?
Hallo bruidjes en gommetjes..Ben benieuwd wie er nog trouwt op 09/10/2010. Heb al reacties gehad van de week ervoor of de week erna maar niemand de dag zelf. grtjs
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2010 19:47:21

shanna
weer in augustus niet zo goed
hoi bruidjes, het weer ziet er niet zo goed uit hé in augustus!! wel spijtig hoor, ze spreken constant van een hittegolf??waar zit die dan wel?? hoop echt dat het tegen eind augustus wat beter word!!!
Voorbereiding Reacties: 2 6-8-2010 19:08:33

Kaat
schoenen inlopen = een hel
Hoi iedereen,   ben sinds vandaag begonnen met mijn schoenen in te lopen, maar na 5min (echt zonder overdrijven) doen mijn grote tenen verschrikkelijk pijn, zodanig dat ik met moeite nog kan stappen :'( Het zijn schoenen die op een hele spits...
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2010 18:53:55

katty
druk weekend
Beste bruidjes   morgen mag ik gaan voor een proef van mijn kapsel, dan een proef van de make up en dan laatste pas van mijn kleedje !! Ik kijk er naar uit met nog 32 dagen op onze teller ...
Voorbereiding Reacties: 2 6-8-2010 17:03:26

Edel
Aan alle bruidjes van 07/08/2010
Hallo,   Ik wou nog even zeggen aan iedereen die morgen trouw: PROFICIAT en geniet ervan!!!! Ik hoop dat jullie allemaal een prachtige dag tegemoet gaan!!!! Ik moet hier nog een aantal zaken doen en de zenuwen zijn redelijk ok!   Groetjes, ...
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2010 16:38:48

Tamara
dagplanning
hey girliez!   kunnen jullie even zeggen wat jullie van de dagplanning vinden? ik ben nog een beetje aan het twijfelen of we wel voldoende tijd hebben om te eten. en ook we eerst openingsdans en daarna dessert doen of toch andersom. ik heb ...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2010 13:37:45

kelly
Feestmenu
Hey lieve bruidjes en gommetjes !   Wij mogen helemaal zelf onze feest menu samenstellen voor het avondfeest. Deze moeten we dan voorleggen aan de kok van de feestzaal.  Nu weet ik totaal niet welk hoofdgerecht we zouden nemen.  Als v...
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2010 12:22:21

Irina
14/08/2010
Wie trouwt er nog allemaal op deze dag? :-)   Toevallig ook iemand in de regio Mechelen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 6-8-2010 12:02:55

Lynn
De eerste familieperikelen :s
Beste bruidjes   Er moet me toch even iets van het hart ... Ik had het nooit verwacht, maar mijn mama doet echt 'ambetant'. Gisteren zegt ze me dat ze mijn halfzus heeft meegevraagd om de zaal te gaan bekijken vanmiddag. Nu moet je weten dat ze ...
Voorbereiding Reacties: 10 6-8-2010 11:40:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...