Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Irina
Sabam
Misschien een overbodige vraag, maar misschien ook niet.   Ik heb me laten vertellen dat je voor een huwelijksfeest gaan SABAM moet aanvragen.   Klopt dit?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 6-8-2010 11:37:19

Sofie
Traiteur Dinner Events Van Eyck
Heeft er iemand ervaringen met deze traiteur? We hebben namelijk een zaal vrij van traiteur en zijn nu op zoek naar iemand.
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2010 9:12:52

Sofie
Traiteur Dinner Events Van Eyck
Heeft er iemand ervaringen met deze traiteur? We hebben namelijk een zaal vrij van traiteur en zijn nu op zoek naar iemand.
Voorbereiding Reacties: 0 6-8-2010 9:12:51

An
Weerbericht?
   Nog 15uur, 26 minuten en 55 seconden...   Het wordt precies wel slecht weer hé? Of hebben jullie iets anders gehoord? :( En vandaag net zo'n mooi weer! Het wordt nog een drukke dag nu...   GENIET ERVAN allemaal! :)
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2010 8:33:04

Katrien
Moeilijke situatie...(deel 2)
Hoi,   hier even mn vorige post...  Hoi,nog 98 dagen op de teller... alles komt dichterbij..Maar ook de zorgen des te meer...Mijn ouders zijn uit elkaar en kunnen elkaar niet zien zonder ruzie te maken...Heb jaren geen contact gehad met mn ...
Voorbereiding Reacties: 7 6-8-2010 7:59:21

Vicky
last met gasten
hoi hoi bruidjes,   Hier begint het allemaal héél erg af te korten. Nu moet me toch nog even iets van het hart: We hebben namelijk nogal last met een aantal leden van de families...   Even een  overzicht: * een tant...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2010 20:17:22

Sofie
Gemiddeld geschenk? Lege envelopjes?
Ik vroeg me af hoeveel jullie gemiddeld hebben gekregen qua cadeaus op jullie trouw. Gewoon uit nieuwsgierigheid! Wij hopen namelijk om een deeltje van het avondfeest te kunnen betalen met de cadeaus die we krijgen.   Ik heb de afgelopen 2 weke...
Voorbereiding Reacties: 15 5-8-2010 17:44:38

shanna
28/08/10 bruidjes zijn jullie er klaar voor??
Zijn jullie er klaar voor?? Wij wel enkel volgende week mijn kleed gaan passen en mijn ventje zijn kostuum afhalen, nog eens naar de dj en alles is geregeld!!! 1 Week vor de trouw breng ik alles naar onze zaal en dan is het wachten op de grote dag!! ...
Voorbereiding Reacties: 4 5-8-2010 17:35:37

Sofie
Huwelijkswebsite met "boodschappenmandje"
Hoi bruidjes,   Mijn vriend en ik zijn erover aan het nadenken om een wedding website op te richten met daarop ook een "winkeltje" waar mensen dingen kunnen kopen voor onze huwelijksreis. Een vriend van ons had dit enkele jaren geleden ook gedaa...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2010 17:09:17

lizi
een onverwachte maar leuke wending!
hallo iedereen   nog 15 dagen en het is eindelijk zo ver. na bijna een jaar plannen en uitkijken, kan eindelijk de final countdown beginnen! een paar weken geleden heb ik ontdekt dat ik zwanger was, na meer dan een jaar proberen en uiteindeli...
Voorbereiding Reacties: 9 5-8-2010 16:37:03

Sharon
Zoektocht
Hallo allemaal,   Mijn vriend vroeg me 3 weken geleden ten huwelijk in Venetië. Ondertussen ben ik begonnen met te zoeken naar een geschikte zaal/locatie en een datum. Mijn eerste idee was te trouwen op 4 juni, maar als ik alles hier zo l...
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2010 16:07:37

Deborah
Gedichtje om in bedankingen te schrijven
Hoi allemaal Ik ben op zoek naar een klein, kort gedichtje dat ik op een kaartje kan schrijven om bij onze bedankingen te steken... Iemand een idee? Groetjes Deborah
Voorbereiding Reacties: 0 5-8-2010 15:52:11

wendy
tent gezocht
Voor onze lunch smiddags thuis in de tuin te kunnen houden zoeken wij een tent waar een 50 tal mensen inkunnen , ik heb zelf al eens rondgekeken op internet maar kom op hoge prijzen uit om deze te gaan huren .   Via de gemeente kan ik hier oo...
Voorbereiding Reacties: 2 5-8-2010 15:13:35

angela
WEER EEN STAPJE VERDER
- Onze huwelijkskaars is geleverd (Beauty Candles), ze is best mooi en was niet zo duur. - Mijn bruidsschoenen hebben ze gisteren gebracht en passen perfect (brandos.be: online besteld en op een week tijd had ik ze thuis). - Vandaag zouden de bruid...
Voorbereiding Reacties: 2 5-8-2010 14:18:06

Kelly
Praktische vragen
heykes   binnen 302 dagen en 12u trouwen wij. I know, het is nog ver weg... Maar ik heb toch enkele praktische vragen waarvan ik hoop dat jullie me kunnen verderhelpen...   Hier gaan we:   1/ Wij hebben een zoontje van 2j, tegen...
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2010 11:22:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...