Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

ilse
ringen - wettelijk huwelijk
Hey,   Wij trouwen enkel voor de wet, maar nu vroeg ik me af wie ons de ringen moet aangeven.  De getuigen of toch eerder een kindje? En als we het aan ons nichtje of neefje vragen, doen we dat dan ook met een ringkussentje of is dat erover...
Voorbereiding Reacties: 5 5-8-2010 10:12:13

An
Joepie!!! :):)
Ik wou gewoon maar even kwijt: nog 1 dag, 15 uur, 4 minuten en 30 seconden!!
Voorbereiding Reacties: 16 5-8-2010 8:55:33

Leen
Wie trouwt er nog op 18 maart 2011
Dag bruidjes,   Ik vroeg me gewoon af of er misschien nog mensen zijn die op 18/03/11 trouwen. Is gewoon leuk om te weten dat ik dan niet de enige ben.   Ik hoor het graag van jullie Leen 
Voorbereiding Reacties: 0 4-8-2010 22:33:40

ines
tafelschikking
nadat ik hier wat over tafelschikking las begon ik er ook eens aan. Nu zit ik met een (groot) probleem. ik ben beginnen met alle namen van tafels die samen zouden moeten kunnen blijven zitten. Zo kom ik op onze hele dichte vrienden 14 personen en da...
Voorbereiding Reacties: 5 4-8-2010 19:04:04

Annelies
Nog 9 dagen! Paniek
Hallo!   Over 9 dagen is het zo ver!!! Ik heb tot nu toe nog geen een stressmoment gehad en zelfs nu ben ik vrij rustig. Mama daarentegen heeft stress tot en met (mede omdat ik net geen stress heb...). Is het zo abnormaal dat ik geen stress he...
Voorbereiding Reacties: 10 4-8-2010 18:14:06

Annelies
Nog 9 dagen! Paniek
Hallo!   Over 9 dagen is het zo ver!!! Ik heb tot nu toe nog geen een stressmoment gehad en zelfs nu ben ik vrij rustig. Mama daarentegen heeft stress tot en met (mede omdat ik net geen stress heb...). Is het zo abnormaal dat ik geen stress he...
Voorbereiding Reacties: 3 4-8-2010 18:13:55

Lien
Wie trouwt er nog op 07/05/2011 !!
Hallo iedereen,   Wie trouwt er nog op 07/05/2011 !! En waar !! Hebben jullie al veel voorbereidingen gedaan? Vinden jullie ook niet dat het plots zo rap gaat? Het enige wat ik niet goed weet is wanneer ik best ga voor de uitnodigingen te kiezen...
Voorbereiding Reacties: 10 4-8-2010 18:02:24

ines
de bloemen
hallo,   Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen. De bloemen is hier ook één van. Ik zit met zoveel vragen over die bloemen. Bruidsboeket ben ik wel uit maar hoeveel kost zoiets? de pastoor vroeg om een bloemstuk voorraan de k...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2010 16:00:25

Caroline
vlindertjes!
Ik ben zo enthousiast dat ik het gewoon even wil uitschreeuwen: Nog 1 maand en het is zover!!!!!!!!   Ongelooflijk hoe snel die laatste maanden voorbij zijn gegaan!
Voorbereiding Reacties: 8 4-8-2010 14:56:51

Elissa
wie trouwt er nog op 09/07/2011
Hoi medebruidjes... Wij trouwen op 9 juli volgend jaar... dat is nog heel ver weg... maar ben toch al met heeel veel dingen bezig... Heb al een zaal gevonden... Heb al men gasten al opgeschreven en een tafelschikking gemaakt Heb al prijslijsten v...
Voorbereiding Reacties: 14 4-8-2010 13:56:23

ilona
info..even raad nodig
Hallo iedereen...   even een vraagje, ik zit met een dilemma. hoe wordt het meestal gedaan? als mijn aanstaande mij komt ophalen bij de deur... staat de familie dan nog allemaal buiten... of staat de familie dan al binnen (nadat ik hun samen...
Voorbereiding Reacties: 10 4-8-2010 12:06:55

Evi
BLACK AND WHITE LIMO
Hallo   Ik had een tijdje geleden al een berichtje geplaatst ivm Black and White Limo maar had er geen reactie op gehad dus probeer ik het nog eens   Wij zijn heel erg aan het twijfelen over ons vervoer en black and white limo uit Here...
Voorbereiding Reacties: 1 3-8-2010 20:02:57

wendy
wie heeft er ervaring met bedanking
Hallo, ik heb op de site van www.bedankjes.nl gekeken en die hebben echt wel toffe dingen. Iemand ervaring met deze leverancier? groetjes
Voorbereiding Reacties: 15 3-8-2010 16:56:55

Debra
Warme voeten in mijn schoenen...
Mijn verloofde en ik hebben gisteren onze openingsdans geoefend en ik had de hele avond erop last van gloeiende voeten ! Mijn dikke tenen deden ook pijn Hebben jullie tips om je voeten wat te 'beschermen' tegen een hele dag stappen met trouwschoenen...
Voorbereiding Reacties: 13 3-8-2010 15:21:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...