Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evie
Huisdier mee met de trouwfoto's + duiven aan de kerk
Wij hebben een schat van een hond die echt alles voor ons is. Ik zou hem uiteraard dus mee op de trouwfoto's willen maar heb bang dat hij tegen men kleed omhoog gaat springen en dan zwarte plekken op men "witte" rok... heeft dit nog iemand aan de han...
Voorbereiding Reacties: 7 3-8-2010 14:41:43

Evie
Schoenen inlopen
Ik heb een stomme vraag misschien maar ik had gistere schoenen aan (zelfde stijl als men trouwschoenen maar dan geen witte) en ik heb die al een half jaar en nog altijd heb ik na een 4tal uurtjes pijnlijke voeten. Ik heb besloten om men trouwschoenen...
Voorbereiding Reacties: 9 3-8-2010 14:38:56

Stefanie
Bedanking ouders
Ik ben dringend op zoek naar een leuk liedje om te spelen wanneer onze ouders bedankt worden. Heeft er iemand ook een origineel idee voor cadeau voor onze ouders?   Grtjs
Voorbereiding Reacties: 6 3-8-2010 13:30:37

Femke
Belangrijke beslissing genomen...
Gisteren een belangrijke knoop doorgehakt, niet over ons huwelijk, maar... We hebben wel een huis gekocht! Zijn echt wel blij, ook al gaan de komende maanden superdruk worden! Huis is nog in aanbouw en we zullen waarschijnlijk jan/febr kunnen verhuiz...
Voorbereiding Reacties: 10 3-8-2010 13:25:02

natasja
tafelzetting
oei het was al een tijdje geleden dat ik hier op ben geweest schrok dat er op de teller nog 45 dagen opstaan ben begonnen met de tafelzetting heb van zogoed van iedereen bevestiging gekregen maaaaar nu he vind da zo moeilijk zijn er nog mensen die...
Voorbereiding Reacties: 6 3-8-2010 10:10:12

Sarah
Nog 9 dagen
Hello medebruidjes,   ik wou gewoon zeggen: nog 9 daagjes en het is zover. De zenuwen beginnen te komen en gisteren nog eens naar de zaal geweest voor tafelindeling af te geven en de tranen sprongen in mijn ogen. Ik vraag me af hoe ik die&nbs...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2010 6:59:19

Lindsay
Magneten versturen met de post, mag dat?
Hallo allemaal,   ik heb save-the-date kaartjes laten maken bij vistaprint. Het is een soort koelkastmagneetje, redelijk dun en zo groot als een visitekaartje met onze naam en trouwdatum erop, zodat de mensen niet vergeten wanneer ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2010 21:57:03

Sarah
Zoveel vragen ...
Dag bruidjes   Wij trouwen op 30/07/2011 en ik zit met talloze vragen... Donderdag moeten we de zaal gaan bekijken, maar voor de rest is er totaal nog niks geregeld.   enkele vraagjes:   * Hebben jullie een originele manier om h...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2010 21:55:28

elly
voorbereiding zaal
Hallo iedereen, Had toch even een vraagje. Hebben jullie leuke, originele ideetjes om de gasten te laten weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten. We willen op het moment zelf daar nie te fel bij moeten nadenken en vooraf iets in elkaar steken....
Voorbereiding Reacties: 2 2-8-2010 21:29:32

julie
Dafalgan bruistablet als grapje?
Hoi,   Toen mijn vriend en ik onlangs aan het brainstormen waren, kwamen we op het idee om bij iedereen een dafalgan naast het wijnglas te leggen bij wijze van grapje. Met een knipoog dat het misschien wel een zwaar feestje zal worden. Wij von...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2010 21:07:17

Maureen
Alternatief voor ringkussen voor bruidsjongen
Hoi iedereen   Wij hebben 2 bruidskindjes voor onze trouw en dit zijn allebei de oudste kindjes van onze zussen. Het meisje krijgt een bloemmandje met rozenblaadjes die ze dan mag strooien. Voor het jongetje (mijn metekindje) had ik een ring...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2010 19:16:14

natacha
nog 11 daagjes ;-)
nog 11 daagjes en dan is zover ,ben juist op de site gaan zien voor het weer en ze geven 27 grin princiepe is da goed maar denk ook wel heel warm met ons kleedjes aan (zullen ni klagen he ),zijn er nog die trouwen die dag en wat moeten jullie nog zoa...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2010 18:49:49

natacha
geshenken getuigen en ouders
ben nog op zoek naar een geschenk voor ouders en getuigen maar weet echt ni wat en moet echt dringend gaan zien want zaterdag de 14 aug trouwen we al ,dus ben een beetje laat maar wist ni of dat gedaan werd en zoals ik op de site lees heeft bijna ied...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2010 15:19:50

Lindsy
25/05/2012: wanneer beginnen plannen?
Dag bruidjes allemaal,   Ik ben sinds vorige week verloofd, de trouwdatum ligt vast maar is zoals jullie zien nog tamelijk veraf. Toch begint het nu al serieus te kriebelen om één en ander voor te bereiden, maar het lijkt mij missch...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2010 12:40:11

Stephanie
De nachtmerrie van elke bruid!
Er staan nog 4dagen op de teller en gisteren werd mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis, deze morgen wordt een kijkoperatie gedaan om te zien wat ze gaan doen... Oh help, ik zou het zooooo erg vinden als ze er niet bij zou kunnen zijn   Sorr...
Voorbereiding Reacties: 8 2-8-2010 11:55:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...