Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jolien
Dagplanning
Hoi bruidjes !   Even een praktisch vraagje: wij trouwen enkel voor de wet (zaterdagmorgen 11u) en geven 's avonds een avondfeest met receptie vooraf. Iemand tips of ideetjes voor de dagplanning ? Rond wanneer start men meestal met de receptie...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2010 15:57:47

Jennifer
het begint te korten
Nog 5dagen 11u, 39 min,... Ik denk dat alles in orde is. Laatste hand aan de menukaartjes, naamkaartjes, en gastenboek.  Rondbellen naar jan en allemaal dat ze het zeker niet vergeten.  Hopen op goed weer en hopen dat ik niks vergeten ben :...
Voorbereiding Reacties: 1 24-7-2010 12:22:34

dominique
STRESS
Hoi allemaal,   Wat de mooiste dag van mijn leven moet worden en de aanloopperiode naar is nu al een hele strestoestand door andere. Ik leg uit mijn schoonbroer en schoonzus waar we goed met overeen komen willen niet komen naar ons huwelijk o...
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2010 12:04:44

Sofie
Bruidstaart
Hey Bruidjes,   Heeft iedereen nog een bruidstaart? Wij gaan voor een amerikaans model waarbij dat de niveau's rechtstreeks op elkaar zijn en met marsepein versiering.  Als topping hebben we aan de bakker 2 mogelijkheden doorgegeven: 1) V...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2010 11:55:56

wendy
wie trouwt er nog op 9/10/2010?
Hallo trouwertjes in spé,   Ik zit hier al een geruime tijd op deze site. Heb al veel tips gelezen en dergelijke..maar persoonlijk nog geen vragen gesteld of dergelijke. Vind het hier supertof op deze site en zou het leuk vinden om te wet...
Voorbereiding Reacties: 10 23-7-2010 23:29:15

Liesbeth
Nog 56 dagen en aantal uit te voeren taken
Bij mij nog 56 dagen op de teller... Op 9 juli al eens goed kunnen kijken van op de tweede en derde rij hoe alles in zijn werk gaat aangezien mijn broer dan in het huwelijksbootje gestapt is.   Ook op mijn werk kan ik voldoende vergelijken aang...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2010 17:59:16

Els
Zenuwen
Hey allemaal,   Binnen 2 weken is het zover, maar ik heb enorm veel last van zenuwen en slapeloze nachten. Ik heb het gevoel dat ik last-minute nog 101 kleine dingen moet regelen/afspreken. Hebben jullie dit ook of zijn jullie gewoon al beter ...
Voorbereiding Reacties: 8 23-7-2010 14:08:37

Katrien
Moeilijke situatie...
Hoi,   nog 98 dagen op de teller... alles komt dichterbij.. Maar ook de zorgen des te meer... Mijn ouders zijn uit elkaar en kunnen elkaar niet zien zonder ruzie te maken... Heb jaren geen contact gehad met mn moeder, nu sinds 2 jaar weer wel en...
Voorbereiding Reacties: 9 23-7-2010 12:03:53

Ann
bruidsknuffel gezocht
Hallo,   Ik ben op zoek naar een knuffel voor de bruidskinderen, wel met een koe ipv een beer (eventueel met t-shirt waar naam van bruidskind op geborduurd kan worden). Weten jullie in welke winkels ik dit kan vinden? Heb al gezocht ...
Voorbereiding Reacties: 10 23-7-2010 11:16:52

Emelie
Wat te doen tussen trouw en receptie?
Wij trouwen volgend jaar, in augustus.  Maar we zitten nu al een beetje met een discussiepunt.  Ik zou graag in de voormiddag trouwen om wat minder stress te hebben en lang te kunnen genieten van mijn dag.  Maar mijn toekomstige man wi...
Voorbereiding Reacties: 9 22-7-2010 18:35:32

Evie
lang leve de leuke schoonmoeders
Amai het is precies overal wel iets met de schoonouders! Eerst begon de mijne mij voor dom uit te schelden omdat ... jaja op de uitnodigingen eerst ZIJN naam staat en het was wel de vrouw hare die eerst moest eh! Alé daar heb ik dus echt nie opg...
Voorbereiding Reacties: 7 22-7-2010 11:37:58

Jennifer
STRESSSSSSS
Met nog 7 dagen te gaan, heb ik vannacht de 1e slaapeloze nacht achter de rug. Ik kan de zaal waar wij ons feest in geven maar niet bereiken. Tot ik overlangs hoorde dat ze pas rond 28juli terug zijn... slik slik slik. Wanneer moet je alles doorgeve...
Voorbereiding Reacties: 5 22-7-2010 10:56:21

ilona
bedankjes
hallo allemaal!   de dag nadert... wat geven jullie als bedankje? wij hebben al een kaartje met onze foto erop, maar zou er nog iets bij willen? ideeen???   groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 21-7-2010 22:55:21

natacha
wie trouwt der nog op 14/08/2010
wie trouwt der nog deze dag en moeten jullie nog veel doen en hoe zien jullie dag schema der uit!!ventje komt mij halen om 12.30,wij trouwen om 13.00 voor de wet dan foto,s maken  om 16.00 receptie tot 18.00,om 19.00 komen de gasten voor avondfe...
Voorbereiding Reacties: 5 21-7-2010 22:07:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...