Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

eveline
trouw
Wie trouwt er nog op 28 augustus 2010?   Groetjes Eveline
Voorbereiding Reacties: 14 21-7-2010 18:48:10

marijke
Laatste 100 dagen!
Hey!   Vandaag staan er nog exact 100 dagen op de teller!   Toen ik hier pas op het forum zat, leek dat nog zo ver en nu is het er ineens!!! jeej!    
Voorbereiding Reacties: 7 21-7-2010 14:49:04

rebecca
volkwagen busje als vervoer
Hallo iedereen! Als vervoer willen wij graag een volkswagen busje huren... Heeft er iemand tips waar wij dit kunnen? Wij zijn van regio Assenede en onze trouwzaal is in Aalter (O-Vl dus) Dankjulliewel!   Groetjes   Rebecca
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2010 14:39:57

natacha
mannen toch
vorige week zaterdag is m,n ventje gaan zien voor kleren ma hij vond nx zei hij,dus ik al in paniek zegt hij ik ga dit weekend wel zien (de teller staat dus op moment op 23 dagen he )!!!nu waren we aant eten aan de tafel en aant praten over de trouw ...
Voorbereiding Reacties: 3 20-7-2010 23:09:05

Melissa
de 2 kanten van het leven...
... zaterdag de begrafenis van mijn oma en volgende week vrijdag onze trouw...
Voorbereiding Reacties: 6 20-7-2010 22:49:11

Tina
Vastleggen zaal
Hallo,   Een vraagje: Wij willen graag trouwen op zaterdag 20 augustus 2011. En zijn nu bezig met het zoeken van een feestzaal. Wij moeten die binnenkort gaan vastleggen, maar hoe kan je dat als je de dag en het uur nog niet eens zeker weet va...
Voorbereiding Reacties: 9 20-7-2010 22:19:07

Marijke
Nog 45 dagen te gaan!
Hey medebruidjes en gommen,   Nog 45 dagen te gaan en de kriebels beginnen al wat te komen! De belangrijkste zaken zijn wel al geregeld, maar toch begin ik te twijfelen of ik niet iets belangrijks over het hoofd aan het kijken ben. Hoe ver sta...
Voorbereiding Reacties: 0 20-7-2010 18:03:54

Steffi
uitnodigingen
waar laten jullie die drukken? En hoeveel kost dit ongeveer??  (ik zou er een 100-tal (misschien 150) nodig hebben Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 13 20-7-2010 15:23:27

Leslie
Weersvoorspelling nu zaterdag
Beste medebruidjes,   Pff nu zaterdag trouwen wij en het ziet er niet naar uit dat het mooi weer gaat worden, kword er echt depri van, nog geen last gehad van stress ofzo maar dit vind ik eeeecht ni leuk.   Sorry voor mijn gezaag :-( ...
Voorbereiding Reacties: 12 20-7-2010 12:18:16

Tamara
IJskar omgeving Dendermonde
Beste medeplanners,   Wij trouwen op 4 september dit jaar en hadden graag onze gasten verwend bij het buitenkomen van de kerk. Daarmee dachten we aan een ijskar,maar we hebben totaal geen idee waar we dit kunnen vinden Kan iemand ons helpen?...
Voorbereiding Reacties: 6 19-7-2010 22:18:55

Nathalie
Onze droomdag is voorbij!
Zaterdag was het zoover. Onze droomdag, een dag om nooit te vergeten. Het is inderdaad zoals ze zeggen, geniet van elk moment want het is voorbij voordat je het weet.   Om 6u20 ging mijn wekker. Ik stond op en van zenuwen geen sprake. Ook de ...
Voorbereiding Reacties: 17 19-7-2010 19:42:56

Evi
BLACK & WHITE LIMO
Hey iedereen,   na lang twijfelen hebben we dan toch besloten om voor een limo chrystler te gaan voor onze dag. Onze voorkeur gaat uit naar Black&White limo omdat we daar ook een bruidswagen (chrystler 300sedan) kunnen bijhuren. Het bedrij...
Voorbereiding Reacties: 0 19-7-2010 18:52:44

marlies
Een trouw plannen in 2 maanden
Hallo Iedereen, Ik ben enkele dagen geleden door mijn ventje ten huwelijk gevraagd en we zouden graag nog trouwen eind augustus of begin september (ja, van dit jaar). Aangezien we ook onze 2 kinderen mee willen dopen, willen we hiervan een groot '...
Voorbereiding Reacties: 12 18-7-2010 22:27:29

Evie
Andere mensen verklaren me voor zot...gewoon omdat ik alles al op tijd wil regelen en beslissen!
Pfff moet hier ook nog eens even wat kwijt...   Ik ben iemand die graag alles regelt en zeker nu in men groot verlof wil ik alles in kanne en kruiken hebben qua versiering, haar, kerkboekje, uitnodigingen weg brengen, bedankjes ... alles!...
Voorbereiding Reacties: 11 18-7-2010 21:58:31

An
Natuurlijk gelnagels
  Hallo allemaal!   Ik ben op zoek naar iemand die mooie, natuurlijk ogende gelnagels kan plaatsen op de eigen nagel. Liefst ook niet té duur... Hebben jullie misschien al ervaring met iemand of met een nagelstudio? Ik woon in Berche...
Voorbereiding Reacties: 5 18-7-2010 17:51:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...