Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kelly
DJ en feestzaal
We wilden eens weten wie van jullie een goeie dj kan aanbevelen? We zijn geïnteresseerd in DJ Bartje maar we willen zeker weten of het een goeie keuze is want een feest staat en valt met de dj. En we zoeken een zaal in de omgeving van Deurne waa...
Voorbereiding Reacties: 2 4-7-2010 20:41:05

Joke
gisteren vrijgezellen gehad
Hoi allemaal,   gisteren had ik eindelijk mijn vrijgezellen. Ik had er lang naar uitgekeken, hoewel ik niet mocht weten wanneer die zou plaatsvinden. Om half tien 's morgens moest ik bij mijn zus zijn om naar een winkel te rijden. We deden d...
Voorbereiding Reacties: 1 4-7-2010 16:06:34

dorien
Iemand een audi TT te huur?
Hoi!   Wij zijn al maanden aan het zoeken naar een Audi TT voor ons huwelijk op 07/08/10. Het is een hopeloze situatie geworden...Hier in België verhuren ze dat niet en in Nederland en Duitsland mag je meestal niet over de grens.   ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2010 13:51:56

vicky
trouwartikelen
beste medebruidjes,   ik ben op zoek naar ballonnen. Weet iemand een goede webshop waar ik zou een dingen kan bestellen. Waar de kwaliteit natuurlijk ook goed is.
Voorbereiding Reacties: 4 4-7-2010 13:35:48

Evie
Van alles ...
Het duurt nog wel even en toch kan ik niet stoppen regelen, zoeken, surfen, denken hihi.. hoe meer ik rondkijk hoe meer dingen ik precies nog moet zoeken... Gelukkig nog wel enkele maandjes tijd maar toch :-) Zal blij zijn als we bij de pastoor zijn ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-7-2010 12:10:11

Kelly
Rode Loper te koop
Hoi,   Ik heb nog steeds een rode loper te koop.   Breedte is ongeveer 1 meter, het zijn 3 stukken;   1 x ongeveer 3 meter 1 x ongeveer 5 meter 1 x ongeveer 10 meter   De stukken zijn makkelijk aan mekaar te plakken met ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-7-2010 23:08:41

Nancy
nog 12 dagen .....
Nog 12 dagen !!! Kan eindelijk aan mijn tafelschikking beginnen . Hebben zelf nog 13 koppels moeten opbellen omdat ze nog altijd niks hadden laten weten , erg ! Maar allé , kan nu weer verder doen . Op een paar kleine dingen na is alles klaar ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-7-2010 22:07:37

ingeborg
snoepzakvraagje
Hoeveel  snoepjes doen jullie er in? Ik heb van die voorverpakte dingen gekozen, met die hitte kan ik het nu al maken anders zouden ze smelten.... Ik doe er 2 van die kleine haribozakjes in, een lolly, een rolletje met van die kleine platte&nb...
Voorbereiding Reacties: 1 3-7-2010 21:55:40

Evi
HELP vervoer huwelijk - moderne wagens en geen Mercedessen
Hey iedereen   Alle voorbereidingen gaan redelijk vlot behalve de wagens. Wij zijn allebei autoliefhebbers en voor ons zijn de wagens voor die dag dus ook een heel belangrijk iets. Probleem we vinden niets! We zijn absoluut geen liefhebbers va...
Voorbereiding Reacties: 6 3-7-2010 20:15:28

jessie
vreugdekreet
hey, tussen alle voorbereidingen door heb ik vandaag een nieuwe job gevonden! ik was enkele maanden terug mijn job verloren, en zag het toen echt niet meer zitten! job verloren en alles regelen voor onze trouw en dan nog zoeken naar een nieuwe job, h...
Voorbereiding Reacties: 4 3-7-2010 14:43:44

Wendy
Vandaag vrijgezellen!!!
Spannend!!! Om 13u30 moet ik klaarstaan met een hele reeks benodigdheden. Ik heb er geen flauw idee van wat we gaan doen, alleen weet ik dat het in Leuven zal doorgaan. Ik kijk er enorm naar uit!! Is er nog iemand die vandaag zijn vrijgezellen heeft...
Voorbereiding Reacties: 4 3-7-2010 9:38:21

Dorien
Drukke week voor de boeg!
Hallo allemaal,   Lekker warm weertje hé?!   Met nog 6 dagen op de teller word de komende week alsmaar drukker... Ik ben zelfstandig kapster en ik werk nog tot de dag voor de trouw, en ga daarna in verlof tot 27 juli. Maar die te...
Voorbereiding Reacties: 5 2-7-2010 14:22:15

nathalie
Eindelijk!!!
Hallo,   Vandaag is het dan eindelijk zo ver!!! De dag waar we zolang op gewacht hebben!!   Straks om 10u30 naar de kapster samen met mijn dochter. Dan naar huis om de kindjes klaar te maken en mijn kleed aan te doen. En dan maar wach...
Voorbereiding Reacties: 4 2-7-2010 9:27:14

Eline
28 daagjes
Ja wadde ;-)  de dagen vliegen net voorbij... En als we dan nog eens op reis zullen gaan tzal nog rapper ga. Zal wel wat in paniek zijn om dan alles nog te regelen. Morgen moeten we ga naar gemeentehuis voor "ondertrouw". Pfff 91 euro das ec...
Voorbereiding Reacties: 20 2-7-2010 9:02:46

Sabine
vandaag de dag
Hey, Heb nog even tijd voor mezelf, redelijk goed geslapen. Om 10 uur naar de kapper, om 11u30 naar de schimkster en dan is het wachten op mijn ventje die rond 14u moet aankomen. Stadhuis om 14u30 en dan richting zaal voor de foto's. Het beloofd...
Voorbereiding Reacties: 5 2-7-2010 8:59:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...