Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sabine
de laatste uren
Hey, Morgen is het zover. Ik zit hier nu alleen thuis, mijn ventje is bij zijn ouders gaan slapen. We zullen zweten morgen!!!!! Hoop dat ik vanacht kan slapen met die hitte en zo alleen in dat bed!!!!!
Voorbereiding Reacties: 6 1-7-2010 23:28:01

Els
Menukaartjes - buffet
Hallo iedereen,   Ik vroeg me af of er ook iets van menukaartjes op de tafels wordt gezet bij een avondfeest met buffet ?  En zo ja, wat wordt daar dan precies op vermeld ?   Of wat voorzien jullie nog op de tafels van versiering, ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-7-2010 16:33:51

julie
Checklist voorbereidingen!!!
Hey, Ik kreeg van enkele mensen de vraag naar die checklist in exel. Helaas vind ik jullie berichten niet meer terug en kan ik er dus ook niet op antwoorden...   Dus voor iedereen die er iets mee is. Hierbij de link naar de te downloaden chec...
Voorbereiding Reacties: 2 1-7-2010 13:55:00

Dorien
Laatste 7 dagen! Kriebels!
Hallo allemaal,   Hier staan nu nog 7 dagen op de teller, wauw kriebels in de buik! Maar van zenuwen is er nog geen sprake!   Heb nog een drukke 7 dagen voor de boeg, ben zelfstandig kapster dus heel de familie en alle klantjes ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-7-2010 10:41:39

Piepke
Gastenboek, een must?
Hallo bruidjes,   Vraag mij af of jullie allemaal een gastenboek voorzien. Ikzelf ben er niet zo voor te vinden, behalve proficiat en veel geluk enz. wordt er meestal toch niet veel meer in geschreven en 't zou toch in de kast belanden...Naar ...
Voorbereiding Reacties: 11 30-6-2010 19:32:07

ines
handen in het haar: tijd en bedankingen
hallo bruidje,   amai weer een hele voormiddag aan de bureau voor den trouw. Telkens je één iets af hebt zie je terug 3 andere taakjes die af moeten. Begin mij zorgen te maken over mijn tijd. Ik trouw in september dus moeten we dring...
Voorbereiding Reacties: 11 30-6-2010 9:59:10

Tinneke
budget worries
   Ik heb zonet even berekend wat ons huwelijk ons zoal zal kosten... Help! Met dat bedrag kunnen we een mooie auto kopen... Wij hebben hier voordien niets voor gespaard en dachten dat het wel los zou lopen. Hoe pakken jullie dit aan? Tips ...
Voorbereiding Reacties: 9 30-6-2010 9:26:07

nathalie
Vrijdag eindelijk zover
Hallokes,   Na vele voorbereidingen en lange aftellen zijn we dan vrijdag eindelijk zover!! Ik kan haast niet wachten,wat kijk ik er naar uit!!! Vandaag mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen jippie! Er moeten nog paar kleinigheden gehaal...
Voorbereiding Reacties: 7 30-6-2010 7:11:18

Lieve
Te voet naar gemeentehuis en kerk i.p.v. met speciaal vervoer?
Zijn er koppels die (bij goed weer) te voet naar het gemeentehuis of de kerk gaan i.p.v. met een ceremoniewagen? Wij wonen op amper 800 meter van het gemeentehuis. En van het gemeentehuis naar de kerk is zo'n volle 200 meter   Wij twijfelen ...
Voorbereiding Reacties: 15 29-6-2010 16:21:54

Sara
27/08/10 - wie ook?
Hey bruidjes,   wie trouwt er ook op 27/08? wat moeten jullie nog regelen?   Groetjes Sara
Voorbereiding Reacties: 6 29-6-2010 15:12:28

Lynn
Excelbestand
Hey,   Kan iemand mij helpen ... Ik heb hier al zoveel gelezen over dat excelbestand -> to do en heb al gezocht maar vindt het hier niet Nu vroeg ik mij af of iemand mij hieraan kan helpen ?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 29-6-2010 15:05:09

Deborah
Wie trouwt er op 17 juli???
Met nog 17 dagen op de teller en toch al wat zenuwen vroeg ik mij af wie er nog allemaal op die dag trouwt... :-) moeten jullie nog veel in orde brengen of doen? Groetjes en alvast veel plezier voor iedereen!!!! Deborah
Voorbereiding Reacties: 9 29-6-2010 13:54:07

Nancy
31 juli 2010
Hey, Hallo lieve bruidjes!   Zijn er nog mensen die trouwen op 31juli 2010?   Groetjes Nancy  
Voorbereiding Reacties: 11 29-6-2010 11:09:10

Tinneke
Joepie!
That's it, de feestzaal ligt vast! Het is Salons Van Dijck geworden in Mechelen. Het was de eerste zaal waar we ons allebei goed bij voelden en we ons feest al zagen vieren ;-) So what's next..?? Kunnen we nu een 6-tal maanden op ons gemak zitten, of...
Voorbereiding Reacties: 8 29-6-2010 10:08:16

Evelien
Normale reactie van mij of niet???
Hey medebruidjes,   Ik moet effe iets kwijt... (alvast sorry voort gezaag!)   Is het normaal dat mensen beslissen wie er op uw trouwfeest komt en wie niet??? Bij mij is dit dus het geval mijn schoonouders nodigen maar uit en ik moet ma...
Voorbereiding Reacties: 17 28-6-2010 22:01:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...