Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lynn
Hervatting huwelijksplanning
Beste bruidjes   Hoe moeilijk het ook is, het leven gaat door. Na het overlijden van mijn allerliefste papa hadden mijn vriend en ik besloten om onze huwelijksplanning voor onbepaalde tijd te onderbreken. Nu, een maand na het heengaan van papa p...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2010 21:04:04

Ann
bruidjes 10 juli 2010
Dag mede-bruidjes!   Ik trouw op 10 juli, en ben al  volop aan het kijken op meteo-online om het weerbericht op te volgen. Spannend! Enkele dagen geleden was het nog regen... maar nu 22 graden en een beetje bewolking met af en toe zon! ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2010 19:44:13

Leen
Geen viering zo abnormaal?
Hoi iedereen!   Ik vroeg me af of er koppels zijn die niet voor de kerk trouwen en ook géén alternatieve viering of iets anders doen... Dus gewoon trouwen voor de wet en daarna een feest.     Als ik de verhalen hier lees...
Voorbereiding Reacties: 16 28-6-2010 16:37:54

Mandy
Kroatië
Is er al iemand naar Kroatië geweest? Zo ja, heb je andere documenten nodig dan je identiteitskaart? Heb al zitten zoeken op internet maar vind tegenstrijdige dingen... De ene website zegt dat je een reispas nodig hebt, de andere niet... En het ...
Voorbereiding Reacties: 3 28-6-2010 12:25:50

Ife
geluk vs pech
Dag iedereen,   we hebben dit weekend veel geluk bij ongeluk gehad...   allereerst de ringen. We trouwen pas volgend jaar, maar met de duizelingwekkende goudprijzen durfden we deze kans niet laten schieten: we hebben bij Fede di Oro onz...
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2010 11:52:31

Sabine
Update weerbericht voor 2 juli
Hey medebruidjes, we gaan puffen vrijdag, temperatuur is al opgelopen tot 30 graden. Ik hou het elke dag in het oog. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2010 10:20:17

Daphne
kan dit?
Hey,   wij trouwen over een goeie twee maanden, maar al enige tijd hebben wij een voortduren discussiepunt. Mijn verloofde komt heel goed overeen met een goeie vriendin en volgens hem is er niets meer. Maar we waren op weekend dit weekend met ee...
Voorbereiding Reacties: 20 28-6-2010 9:52:54

Ellen
te koop mijn prachtig trouwkleed van laatste nieuwe collectie Linea Raffaelli maatje 36-38
Hey bruidjes, Ik ben nu zaterdag getrouwd. Het was echt een stralende dag! Alles perfect verlopen van het begin tot het einde! Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de vele leuke tips die ik hier heb opgedaan en dat ik hier af en toe raad kon ...
Voorbereiding Reacties: 0 27-6-2010 22:43:03

peggy
getrouwd
Hey bruidjes. Wij zijn nu man en vrouw.   Wij hebben genoten van elke moment van onze dag. En wa hadden ook stralend weer. Ons avond feestis ook heel goed verlopen. Er is goed gegeten en veel gedanst. Mijn zoontje van vier maanden he...
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2010 20:50:51

Keshia
Gisteren vrijgezellen gehad!
Hallo,   gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was super!   Om 17.30u kwam een vriendin mij en men ventje afhalen. Ze had de kledij bij die ik moest aandoen. Het was een witte legging met een roze strooien rokje over, een roze t-shirt...
Voorbereiding Reacties: 0 27-6-2010 18:07:02

lies
Trouwvervoer regio lier
Dag allemaal,   heeft er iemand ervaring met trouwvervoer in de omgeving van Lier? Liefst betaalbaar, want amaaai... ben toch behoorlijk verschoten van sommige prijzen!!!   Thx
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2010 16:53:46

Kelly
Rode loper te koop
Hoikes,   Onze dag zit er nu al meer dan een weekje op en ik verkoop dus mijn rode loper. Hij is in 3 stukken, eentje van ongeveer 10 meter, eentje van ongeveer 5 meter en eentje van 3 meter. Alles samen voor 25 euro, af te halen in Koningsl...
Voorbereiding Reacties: 2 27-6-2010 14:55:40

Jennifer
vanalles
Na gisteren het slechte nieuws te krijgen dat ik niet geslaagd ben, wat natuurlijk niet leuk was...  heb ik me toch nog geamuseerd, heb een telefoon gekregen dat men kleed binnen is en heb meteen mijn eerste en tweede pas laten vastleggen. Vanda...
Voorbereiding Reacties: 2 26-6-2010 21:41:03

Wendy
Goed nieuws...
Mijn ventje heeft vandaag gevraagd of ik volgend jaar met hem voor de kerk wil trouwen (ik wou dit eerst binnen een jaar of 5) en ik heb ja gezegd.
Voorbereiding Reacties: 2 26-6-2010 19:51:54

sanne
dagplanning
Hoi,   Wij trouwen 11-11-2011 en nu ben ik een beetje aan het kijken voor de dagplanning,wie kan mij hier een beetje bij helpen. Om 12.15 begint de ceremonie,dat staat vast. Dus hoe laat daarvoor en de rest wat daarna komt.     G...
Voorbereiding Reacties: 4 26-6-2010 15:50:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...