Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

peggy
het is bijna zo ver
Zaterdag is het zo ver.   heb deze nacht nie goed geslapen. En de zenuwen beginnen ook toe te slaan. Ik hoop alleen da wij niks vergeten zijn. groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 24-6-2010 18:26:09

Els
Zaterdag is het eindelijk zover!
Hey allemaal ... Overmorgen is het eindelijk zover! Ik ben heel gelukkig, supergoed gezind en ik slaap de voorbije week echt als een roosje. Alles is tip top in orde, wij zijn er echt klaar voor ... Ik breng achteraf zeker een verslagje uit van on...
Voorbereiding Reacties: 12 24-6-2010 17:11:58

ingeborg
Boze familie deel 2, wat zouden jullie doen?
Hoi,   Ik postte al eens eerder iets erover. Broer van mijn moeder en gezin heeft nog steeds niets laten weten, jawel, hij en zijn zoon komen al. De einddatum was 20 juni. Ik smste vandaag dat ik het ten laatste moet weten zaterdagmiddag, d...
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2010 13:04:17

Ife
planning
Dag iedereen,   Wij zitten een beetje vast met de volgorde van de zaken... We trouwen voor de wet in de voormiddag en al de rest (ceremonie, receptie, avondmaal en dansfeest) is in de namiddag/vooravond/avond op onze locatie. Voor de wet vrage...
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2010 11:11:53

inge
bericht verschijnt 2x
Heeft er iemand een idee waarom mijn berichtjes plots telkens 2x verschijnen? Dat is erg frustrerend. Ik dacht dat het aan het feit lag dat ik niet eerst het 'gebruikersvoorwaardevakje' aanklikte, maar neen hoor... Anyone?
Voorbereiding Reacties: 20 24-6-2010 10:05:21

jessie
stress
hey, het komt altijd maar dichterbij! de stress begint hier gaan toe te slagen, weet met mijn eigen geen blijf meer! gisteren ging het nog een beetje, maar nu ik de teller op 29 dagen zie staan ben ik niet meer te houden! ik had mij nochtans voor gen...
Voorbereiding Reacties: 12 24-6-2010 8:14:55

Kathleen
Slapeloosheid
Lap... 't is weer van dat... om 't schone uur van 23 gaan slapen, of toch die intentie... is nu 3u49 en nog geen oog dicht gedaan...  Zal wat geven straks op 't werk. Baal er enorm van, ben héél gevoelig aan minste spanning en welk t...
Voorbereiding Reacties: 9 24-6-2010 3:58:02

Tim
schieting
Heykes,   Wij zouden een week voor ons huwelijk een schieting willen houden. Weet er iemand waar we zo een toestel kunnen vinden? Liefst zo veilig mogelijk! Liefst zelfs een gaskon. Wij zijn van het Waasland.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2010 16:29:34

annelies
pff .. het is toch niet echt leuk ...
Hoi Hoi;   Ik wil toch even kwijt dat ik het echt niet leuk vind ... Na alle miserie met mijn schoonzuster (alles heb il nu eindelijk wat kunnen plaatsen), is onze gastenlijst een feit : van de 160 gevraagden , komen in totaal 81 (!!!!!!) ...
Voorbereiding Reacties: 16 23-6-2010 12:30:13

Sabine
weerbericht
Hey Ben al eens gaan vooruit blikken op het weer voor 2 juli. Temperatuur valt voorlopig mee zo'n 21 graden maar wel 55% kans op neerslag!!!! Duimen dat die 55 % 's nachts valt. 
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2010 21:58:41

Elien
De praatpaal
Beste,   Heeft iemand ervaring met de praatpaal als gastenboek??? Kan er mij iemand enkele beelden tonen van een opname tijdens een huwelijk?   alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 22-6-2010 18:50:23

wendy
Verslagje Cititrip
Hallo Bruidjes !     Vrijdagmorgend om 3u zijn we vertrokken richting zaventem , voor een cititrip naar Praag...Mijn vriend wist van niks en de verassing was eens zo groot( hij was zaterdags jarig)  We hadden een super hotellet...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2010 18:05:54

Wendy
Mysterieuze vrijgezellen-brief
Binnen een kleine 2 weken is het mijn vrijgezellen (3 juli). Vandaag heb ik een dikke enveloppe in m'n brievenbus gevonden met instructies en een rebus om op te lossen. Ik moet om 13u30 klaarstaan en heb een heel lijstje gekregen van dingen die ik mo...
Voorbereiding Reacties: 9 22-6-2010 17:57:42

Kelly
Iemand ervaring mee?
Ik zou een zomervakantie rechtstreek bij hotelketen willen boeken. Iemand ervaring met www.solmelia.com?   Of kunnen jullie me andere sites aanraden waar je goedkoop kunt boeken en vlucht zelf kunt regelen?
Voorbereiding Reacties: 8 22-6-2010 15:30:47

Dorothea
Hoeveel geven jullie aan tafeldecoratie en wat?
Ik ben hier druk bezig met de tafelversiering te regelen voor ons trouw, maar ik weet niet echt hoeveel 'k er aan wil uitgeven. 't Moet mooi zijn, maar 't mag geen fortuinen kosten. 't Moet goed zichtbaar zijn, maar niet overheersend. 't Moet origine...
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2010 15:19:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...