Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sarah
Jeneverbar
Hallo allemaal,   Gezien wij in december trouwen, leek het ons leuk om buiten aan de kerk een tractatie met Jenever te doen. Alleen vroegen we ons af of je dit vergunningsgewijs niet best met een "jeneverbar" deed. Dus een organisatie die vo...
Voorbereiding Reacties: 5 17-6-2010 15:36:36

Sarah
Babbelbox
Hallo allemaal,   Wij hadden gehoord dat een "Babbelbox" nog leuker was dan een gastenboek. Heeft iemand een idee wat de prijs hiervan is en welke organisatie (regio Lier) aan te raden is? Bedankt voor de hulp!!   Groetjes, Sarah &...
Voorbereiding Reacties: 4 17-6-2010 15:27:06

Eline
ijsfontein
Hallo,   de site waar ik mijn ijsfontein voor op taart ing bestellen is weg. Bestaat niet meer. Weet er iemand waar ze dit nog verkopen?   Groeten
Voorbereiding Reacties: 4 17-6-2010 14:43:04

bianca
de spanning begint te komen
hey mede bruidjes en bruidegommen   hier aan het aftelllen ze met nog 15 dagen en 10 uur op de teller begint het nu toch wel spannend te worden e   volgende week dinsdag bespreking van zaal en tafels:d dan de zaterdag erna de laatste ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-6-2010 13:40:36

Sarah
Nog 6 maanden en 1 dag op de teller !
Hallo iedereen,   wij zitten bijna aan de kaap van het half jaar, want 18 december 2010 is voor ons de grote dag ! Zaal ligt vast, dj ook, fotograaf is geregeld, kerk en wet ook, mijn trouwkleed is besteld, en sinds deze week is ook onze huwe...
Voorbereiding Reacties: 0 17-6-2010 13:20:45

katty
speech
Hallo allemaal,   Op welk moment geven jullie je speech en wat gaan jullie allemaal zeggen en tegen wie doet de bruidegom de speech of doen jullie dit samen ?   Alvast bedankt voor leuke tips   Katty   ps voorbeelden zijn...
Voorbereiding Reacties: 9 17-6-2010 9:10:21

Deborah
Bruidsjuwelen gevonden!
Hoi bruidjes !!! :-) Gisteren heb ik eindelijk mijn bruidsjuwelen gevonden en dit bij Azure in Lochristi, bij Anne Stevens... Ik had enkele foto's afgedrukt van op het internet van juwelen die ik graag zag en in het genre dat ik zocht. Ze heeft di...
Voorbereiding Reacties: 0 17-6-2010 8:00:28

saartje
papa en stiefpapa
Wie kan me eens helpen? Ik weet het even niet meer. Wij trouwen op 9/10/10 ik heb een vader waar ik lang slecht contact mee heb gehad doordat er vroeger slechte dingen gebeurden in ons gezin. Mijn moeder is dan paar jaar later mijn stiefvader tege...
Voorbereiding Reacties: 14 16-6-2010 21:22:06

Annelies
Tekst Gastenboek
Hallo lieve medebruidjes en gommetjes, Ik heb een prachtig, rood, lederen gasteboek gevonden en ben nog op zoek naar een passende tekst om vooraan te schrijven. Vermits ik Kalligrafielessen gevolgd heb voor de uitnodigingen te schrijven wil ik dit ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-6-2010 19:08:57

Chantal
Nog 30 dagen!
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Vandaag zijn het nog 30 dagen tegen onze trouw, amai tbegint echt wel te korten! De zenuwen beginnen toch stilletjes aan te komen en de rare dromen ook ... Binnen 3 weken houden we ook nog een "feestje" voor o...
Voorbereiding Reacties: 8 16-6-2010 14:51:31

Tom
tradities huwelijk
Nog 20 dagen en bijna alles in orde   Ik heb al wat op google zitten zoeken en rondgevraagd en er zijn verschillende tradities.  Doen jullie hier aan mee en zijn er nog andere?   - kousenband gooien - boeket gooien :  ps er ...
Voorbereiding Reacties: 13 16-6-2010 13:22:18

Cynthia
witte duifjes
Hallo iedereen.. graag zouden wij bij het buiten komen van de kerk twee duifjes loslaten Maar heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden (omgeving Antwerpen) en hoeveel ze ongeveer kostten? Grtz
Voorbereiding Reacties: 5 15-6-2010 21:36:30

Els
Nog amper 10 dagen ... en ziek!
Beste medebruidjes, Er staan nog amper 10 dagen op onze teller en nu ben ik ziek! Griep en luchtwegeninfectie, niet mis dus ... Heb alvast zware antibiotica voorgeschreven gekregen, maar 't is echt de slechtste moment uit mijn leven om ziek te wor...
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2010 20:52:29

Kaat
pff...
Hoi meiden,   hebben jullie soms ook het gevoel dat het nog eindeloos lang lijkt tot jullie huwelijk? Toen we nog boven de 100dagen zaten, leek de tijd voorbij te vliegen, maar nu met nog 73dagen op de teller, lijkt het alsof de tijd niet voo...
Voorbereiding Reacties: 9 15-6-2010 16:10:05

Tinne
tafel thema's
Hoi Hoi,   ik heb al verschillende dingen gelezen qua thema's voor de tafelindeling / aan tafel roepen. Wat vaak terug komt zijn verschillende dansen of films (filmtickets)   Wat vinden jullie van het volgende? Dansfilms...   Ve...
Voorbereiding Reacties: 4 15-6-2010 14:53:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...