Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nathalie
Goede voorbereiding - nog één maand te gaan
Nog een dikke maand en het is na anderhalf jaar aftellen eindelijk aan ons. Ik krijg kriebels als ik er aan denk. Ik ben nog niet zenuwachtig, tot als ik aan mijn planning begin. Ik heb het gevoel dat ik vanalles ga vergeten. Dus bruidjes, wat z...
Voorbereiding Reacties: 1 15-6-2010 14:48:20

kristel
moet me ff van hart
had tijdje geleden gezegd dat op onze wettelijke trouw de vrouw van men schoonpa er niet al te deftig bij liep ten opzichte van de rest dan bedoel ik laarzen met lange rok en fleece trui :s   nu hare zoon men man zen kleine b roer was toen nog...
Voorbereiding Reacties: 11 15-6-2010 8:52:29

Jennifer
dat ene koppel
Na bijna 8 maand discussie of we ze nu wel of niet gaan uitnodigen is vanavond de kogel door de kerk. Ik ben het zat om over zo een futeliteiten ruzie te maken.  Het gaat mij niet over het betalen van hun eten, maar vooral om de keuze die ik no...
Voorbereiding Reacties: 7 14-6-2010 22:08:27

Deborah
Toekomstige heeft gisteren arm gebroken - vervolg!!!
 Hey allemaal Eerste en vooral superbedankt voor jullie steun!!! We zijn vandaag naar de kliniek gegaan... Zijn elleboog is dus op 2 plaatsen gebroken! Vrijdag wordt hij geopereerd (spillen die erin gestoken worden) en 's avonds mag hij al naar ...
Voorbereiding Reacties: 12 14-6-2010 20:52:22

Karen
te koop: toffe 'misslinten' voor vrijgezellendag
Hallo allemaal,   Zaterdag heb ik mijn supercoole vrijgezellendag gehad... We gebruikten ook zo van die 'misslinten' met als opschrift 'het vrijgezellenteam' en ik had een lint met het opschrift 'ik ben de vrijgezel! kus me!' We hebben ze 1 d...
Voorbereiding Reacties: 10 14-6-2010 18:39:40

bianca
gezocht binenn locaties
gezocht binnen locatie's regio vleteren, proven,watou, ......   vermits wij alss de zon schijnt naar domein de lovie gaan en ze geen foto's meer mogen nemen van binnen locaties als het regen zijn wij nog op zoek naar deze   wie weet ...
Voorbereiding Reacties: 8 14-6-2010 15:37:33

katty
ceremoniewagens - limo
Hallo mede bruidjes en gommetjes   iemand ervaring met Ceremoniewagens Erwin uit Tielt Winge of andere goede tips in omgeving aarschot   dank je
Voorbereiding Reacties: 6 14-6-2010 15:04:12

annabel
rode loper
hey, wij zijn deze zaterdag na lang wachten getrouwd!!!! was reuze fijne dag!het weer was prachtig en konden de koets open leggen.de mis was gewoon af door de livemuziek en de versiering en bloemen!Ook het feest en de gasten waren top!Hadden een hele...
Voorbereiding Reacties: 11 14-6-2010 14:24:06

bianca
2de pas gehad
whiiiii   zaterdag 2de pas gehad het was super:d kleedje zat prima maar weer te groot hebben het een goede 4 cm in genoemen aan beide kanten en nu moeten ze dat nog is doen :d ja ja de kilo's zijn erblijkbaar af :d   ben content ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2010 13:22:12

katty
tafelschikking
beste allemaal   kunnen jullie mij wat meer uitleg geven over hoe jullie het doen om jullie tafels te schikken en hoe jullie de mensen duidelijk maken aan welke tafel ze zitten ik hoor hier veel over een thema en tafelnamen enz   dank...
Voorbereiding Reacties: 3 14-6-2010 13:10:44

gina
Verslagje dubbele vrijgezellenavond
Dag allemaal!   Hier een verslagje van onze dubbele vrijgezellenavond, afgelopen zaterdag.   Rond 15u40 kwam mijn zus me ophalen, daarna reden we om mijn toekomstige schoonzus. Ik wist in welke gemeente waar we hadden afgesproken maar ...
Voorbereiding Reacties: 6 14-6-2010 12:13:46

Els
nog 4 dagen op de teller ....
Hallo allemaal   gewoon even om te melden dat , met nog 4 dagen op de teller, de kriebeltjes nu wel echt aanwezig zijn   ik moet nog hard werken deze week om alles, als zelfstandig architect, wat afgerond te krijgen voor we vertrekken ...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2010 11:18:18

kitty
Taartenstandaard 4 hoog
Hey,   Ik ben op zoek naar een taartenstandaard van 4 hoog. De taart en cupcakes zijn gekozen, nu wil ik ze nog mooi kunnen uitstallen. Heeft er iemand eentje overgehouden aan zijn/haar huwelijk. Dan ben ik geïnteresseerd!   Groetj...
Voorbereiding Reacties: 1 14-6-2010 11:18:07

Sabine
Vrijgezellenavond
Hey meiden, Ik heb toch nog een party gehad afgelopen vrijdag. Mijne toekomstig vond het zielig dat ik er zo van afzag en heeft een goede vriendin de opdracht gegeven. Heb een leuke avond gehad maar heb wel een beetje gemengde gevoelens omdat ik n...
Voorbereiding Reacties: 1 14-6-2010 11:10:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...