Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ife
goudprijzen
Dag 2-be's...   Ik zit eigenlijk met een moeilijke vraag :-) Ik vraag me af, aangezien de goudprijzen goe bezig zijn de pan aan het uitswingen, of het niet beter is nu reeds de ringen te bestellen? Wij trouwen pas volgend jaar in juli, maar al...
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2010 11:21:03

bianca
ringen
hey mede bruidjes   pfff wat een dag gisteren alle laatste punten na gekeken en hadden nog niets  gehoord van de ringen dus toch even gebeld nu bleek toch niet dat ze van niets meer wisten en dat ze onze bestel bod kwijt waren :d pf...
Voorbereiding Reacties: 3 9-6-2010 11:01:49

Ilse
thema tafelschikking
hallo,   ik zit nog met een probleem rond de thema's voor tafelschikking... Ik vind het moeilijk in te delen, tafelnamen, in welk thema...   kan iemand me helpen??   mercikes,  Ilse
Voorbereiding Reacties: 4 9-6-2010 10:59:09

Jasmina
planning trouw 27-08-2011
hey iedereen,   Ik ben een nieuwtje op deze site!!! Onze trouw ligt vast voor 27 augustus 2011 en ik ben momenteel bezig met de zaal, ceremoniemeester, fotograaf en video, kerk, gemeente, vervoer en dj. Zijn er nog zaken die dringend moeten ge...
Voorbereiding Reacties: 8 9-6-2010 10:36:45

Deborah
Graveren van glas
Hallo allemaal   Als middenstukjes op de tafels zetten wij geen bloemen maar vaasjes met drijfkaarsen... Nu vroeg ik mij af of jullie iemand kennen of een bedrijf waar ze vazen graveren voor een leuke prijs?   Alvast bedankt allemaal! ...
Voorbereiding Reacties: 3 9-6-2010 10:34:13

Dorien
weggooien bruidsboeket en kouseband; wanneer, in welke volgorde, op welke muziek?
Hey bruidjes en bruidegommen,   Ik heb een vraagje over het weggooien van het bruidsboeket, uitdoen van de kouseband en weggooien van de kouseband. Wanneer op de feest doen jullie dit? Na het dessert en net voor de openingsdans? Of op een ande...
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2010 10:04:23

Cindy
huwelijkskaars
Hey iedereen, Heeft er iemand een idee waar we een huwelijkskaars kunnen vinden regio Limburg (BE)?   grtjs cindyke
Voorbereiding Reacties: 6 9-6-2010 9:35:59

katty
HELP
Beste Bruidjes,   Gisteren mijn schoentjes gaan kiezen in de winkel waar ik ook mijn kleed kocht. Ik kreeg een rok in dezelfde kleur en maat die ik besteld had, wel een ander model om te kijken welke kleur schoentjes er het beste bij passen....
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2010 8:30:20

stefanie
16 dagen te gaan
Dag medebruidjes,   nog 16 dagen te gaan en de spanning begint te stijgen met slapeloze uren als gevolg. Er moeten nog een aantal kleinigheden gebeuren die plotseling allemaal zo groot lijken - kostuum, trouwkleed, ringen afhalen - misboekj...
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2010 8:23:28

Jennifer
Laatste 50 dagen
Nog 22 minuten en 22 seconden, en mijn laatste 50 dagen gaan in. Het lijkt nog maar van gisteren geleden dat ik met men klasgenoten de flessen kraakte op de laatste 100 en kijk nu :) morgen is het weer zover. Ik heb dan wel examens en had gezegd me i...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2010 23:41:52

Ellen
Tafelthema
Wij hebben elkaar leren kennen via het internet en nu had ik dit thema graag gebruikt voor de benaming van de tafels maar ik vind niet direct een goede invulling...   Iemand een ideetje?
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2010 22:58:42

Ellen
Leuke bedankingstekst voor getuigen.
Hallo, Op het feest geven we een cadeautje aan de getuigen maar wij zouden bij het cadeautje een leuke tekst willen steken op hen te bedanken. De getuige van mijn vriend is zijn broer, en de getuige van mij is de zus van mijn vrie...
Voorbereiding Reacties: 1 8-6-2010 22:22:45

Ellen
bruidkindjes
Hallo allemaal,   wat dragen de bruidskindjes. Wij hebben er 2, een meisje en een jongen. Ik zou de jongen het kussentje geven met de ringen. Maar wat geef je het meisje?   Groetjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2010 22:04:43

Ellen
dragen horloge
Dag bruidjes,   dragen jullie een horloge op de grote dag of wordt dit niet gedaan?   Groetjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 17 8-6-2010 21:51:15

vanessa
100 dagen en nu eindelijk beginnen aftellen !!!!
Dag Bruidjes, toekomstige bruidjes, ....   eindelijk staat er van onder op mijn pc- scherm nog 100 dagen, 2 uren ,......  nu kunnen we eindelijk beginnen af tellen. Ik ben er al van oktober mee bezig met alles te regelen en alles is in o...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2010 21:23:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...