Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
treinticketten voor tafelschikking
Hallo,   Wij zouden graag voor de schikking van onze tafels alle stations tussen onze beide woonplaatsen gebruiken, daar wij zo toch enkele jaren naar elkaar gereisd zijn. Hiervoor zouden we graag een soort treinticket met de halte willen...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2010 22:30:40

Annelies
HELP - VRIJGEZELLEN!!
Beste mede-bruidjes,   Ik trouw op zaterdag 4 september.  Maar toch zijn mijn vriendinnen al gestart met mijn vrijgezellenavond-dag. Ik krijg regelmatig e-mails van 'zogezegd' ex-vriendjes met de melding dat ik een kledingstuk ergen...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2010 18:01:12

Els
Misboekje in Word
Hallo allemaal,   Ik kan vrij goed met de computer overweg, maar nu zit ik zelf toch even vast. Ik heb mijn misboekje in word gemaakt (ingedeeld in 2 kolommen) zodat er 2 a5'kes naast elkaar staan. Als je dat afprint en plooit klopt de chronol...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 17:26:38

Dorien
Hoe menu verwoorden op menukaart?
Hey iedereen,   Na heel mijn bericht hier getypt te hebben en niet verschenen te zijn op het forum, typ ik het hier maar weer helemaal opnieuw *zucht*  :-)   We hebben onze huwelijksmenu eindelijk vastgelegd :-) Nu vragen we ons we...
Voorbereiding Reacties: 7 7-6-2010 15:11:57

Dorien
bedankingsbrief ouders en getuigen
Hey iedereen,   Een tijd geleden las ik hier op het forum dat iemand een brief gaf aan de ouders en getuigen met bedanking, en bij de getuigen ook waarom zij gekozen zijn tot getuigen. Ik vond dit toen al een superidee, maar krijg dus echt nie...
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2010 12:32:32

Dorien
kado getuigen: pen of pretpark
Hey iedereen,   Wij zijn nog aan het nadenken over een kado voor de getuigen. Ik ben nog aan het twijfelen tussen een uitstapje met ons naar een pretpark (walibi ofzo) of een gegraveerde pen. Maar qua pen wil ik dan echt zo'n zilverkleuri...
Voorbereiding Reacties: 12 7-6-2010 12:29:56

Kelly
De bom is vandaag ontploft met nog 10 dagen op de teller...
Hoi Bruidjes,   Ik weet niet waarom nu ineens maar sinds deze morgen is mijn bom ontploft. Ik kan me totaal niet meer concentreren op het werk en voel me met momenten serieus misselijk. Zeker wanneer ik enorm denk aan de dag en alle dingen d...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2010 12:01:29

Annelies
Laatste 100 dage
Hey medebruidjes, De laatste 100 dagen komen stilaan in zicht.  Ik denk dat we redelijk goed op schema zitten. De uitnodigingen liggen klaar om te versturen.  De afspraken voor de volgende pasbeurten liggen vast.  Vanavond naar de bl...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 11:55:48

Graziella
Nog 4 Dagen 14 Uren 4 minuten en een aantal seconden op de teller !!!!!!
Alé, de laatste week is ingegaan, vandaag en morgen nog werken en dan beginnen lopen om de laatste dingen in orde te krijgen... En alsof ik nog niet genoeg dingen te doen heb, is er afgelopen zaterdag nog iemand achterop mijn auto ingereden waa...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 9:57:50

Friedl
Doorzichtige paraplu - waar te koop?
Hoi Hoi,   Met nog maar 26 dagen op de teller, moet ik toch eens beginnen denken aan het feit dat het wel kàn regenen. Voor dat geval zou ik graag een doorzichtige paraplu hebben. Geen witte (ik trouw niet in het wit), maar zo'n doorzichtig...
Voorbereiding Reacties: 8 6-6-2010 19:09:15

Chantal
Gisteren onze trouwringen gaan afhalen & nog 40 dagen op de teller!
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Gisteren zijn we onze trouwringen gaan afhalen en ze zijn echt prachtig ...we zijn echt heel tevreden over onze ringen en zitten al op hete kolen om ze over elkaars vinger te schuiven , sinds vandaag zijn het oo...
Voorbereiding Reacties: 4 6-6-2010 18:41:06

bianca
contact/vriendin gezocht voor het beleven van deze tijd
30-5-2010 21:00:56 hey medebruidjes   ik ben een bruidje met een maatje meer:s en heb niet echt door verhuis en dergelijk nieuwe vrienden hier kunnen maken al nu is mijn vraag zijn er hier nog bruidjes of mensen van wvl omgeving ieper  ...
Voorbereiding Reacties: 4 6-6-2010 15:05:47

Joke
vrijgezellen deel 1 gehad :-)
Hoi bruidjes, gisteren geheel onverwacht mijn eerste deel van de vrijgezellenavond gehad. Wij hadden op school een schoolfeest en we zouden 's avonds met mijn aanstaande en enkele goede collega's nog iets gaan eten in't stad. Toen we op het punt st...
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2010 10:45:36

natacha
bijna zover!!
hoi hoi allemaal.... binnen 5 dagen is het zover!! amai het gaat plots zo vlug...te vlug! De laatste maand ging traag (volgens mij) maar nu amai het vliegt! Dindsdag min laatse pas en kleedje mee naar huis! maar moet eigenlijk wel nog redelijk vee...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2010 21:39:14

christel
Het is zover!!!!!
Goedemorgen dames en heren,   Vandaag is het zover, de mooie dag. Gisteren nog laat bezig geweest in de zaal, vanacht geen oog dicht gedaan en heel vroeg op, maar de nodige portie koffie trekt me er wel door :-) dikke kus
Voorbereiding Reacties: 16 5-6-2010 6:53:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...