Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

gina
Wanneer boeket weggooien?
Even een vraagje: wanneer gooi je je boeketje best weg?   Bedankt al voor de hulp!   Gina
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2010 21:45:54

kitty
Morgen Fede di oro-stress!
Heykes,   Nadat mijn vriend deze week al vroeg of ik de ringen niet zelf kon gaan kiezen omdat hij met het goede weer van zijn vader-dochter-tijd wou profiteren, zie ik er al een stukje tegenop om morgen te gaan ring-shoppen. Hij zei me d...
Voorbereiding Reacties: 2 4-6-2010 21:18:07

Kelly
Nog welgeteld 1 jaar!!
Hihi, iedereen stoeft hier met hun laatste afteldagen.. Awel ikke met mijn nog 1 jaar te gaan! lol   Feessie!!!!
Voorbereiding Reacties: 8 4-6-2010 8:34:38

Sylvia
vrijgezellenavond
Hoi,   Vannavond vrijgezellen avond!Wat er gaat gebeuren weet ik niet.Spannend Ik moet nog wel gaan werken en maar goed ook. Nog 14 dagen en dan is het zo ver,ik hoop dat het mooi weer is want wij geven elkaar het Ja woord met een Rent-to-...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2010 8:15:53

Ann
Nog enkele uurtjes!!!
Jaja binnen enkele uurtjes is het zover!!! Nerveus ben ik totaal niet  vandaar dat ik om 04u00 achter de pc zit!!! Hihi...
Voorbereiding Reacties: 21 4-6-2010 4:26:14

jessie
50 dagen!
hey, nog 50 dagen op de teller! de zenuwen beginnen langzaam aan! ik hoop alleen dat ik ze onder controle ga kunnen houden, ben namelijk geen gezellig persoon als ik zenuwen heb! hoop dat de teller snel op nul zal staan ben echt benieuwd naar onze sp...
Voorbereiding Reacties: 11 3-6-2010 19:06:41

Astrid
WHIII maar 99 keer meer slapen...
Ik voel mij net een kind die uitkijkt naar Sint-Maarten of haar verjaardag... Maar het is zo leuk om alle taken langzaamaan af te krijgen en dan ook samen te kunnen af tellen. Mijn vriend heeft het momenteel wel erg druk in de voorbereiding naar onz...
Voorbereiding Reacties: 12 3-6-2010 14:49:29

Tinne
zucht...nog 98 dagen
Hoi collega's   onze 100 dagen zijn gepasseerd. Nu mag het toch snel gaan van mij...ik begin het geregel een beetje beu te worden...vooral omdat ik het idee heb dat ik er alleen voor sta. Mijn verloofde helpt wel als ik het vraag, maar ik m...
Voorbereiding Reacties: 14 3-6-2010 13:38:31

Kaat
kadootje voor kinderen aan de kerk
Dag iedereen,   delen jullie allemaal kadootjes uit aan de kindjes aan de kerk?? Wij hadden dit niet voorzien, maar ik lees hier meer en meer over, weet eigenlijk niet of dit bij ons de gewoonte is?   Alvast bedankt!! Kaat
Voorbereiding Reacties: 9 3-6-2010 12:37:24

Ellen
Speech papa
hallo bruidjes,   Vraagje, zijn er papa's die speechen als iedereen aan tafel zit? Is het normaal de papa van bruid of bruidegom die speecht?   Heeft iemand een idee?   Dank u wel, Groetjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2010 12:07:27

Kimberley
Nog een dikke 8 dagen!
Hallo allemaal,   Met nog een dikke 8 dagen te gaan zijn wij zo goed als rond met alle voorbereidingen. Gisteren laatste pas van kleed gehad, zag er goed uit maar er moeten toch nog een aantal dingen aan gebeuren, woensdag mag ik het gaan opha...
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2010 11:51:41

Joke
snoep voor aan de kerk
Hoi medebruidjes, Ik zoek me suf op het internet naar ideetjes van snoepzakjes om uit te delen aan de kerk. Ik ben van plan om een zakje met snoep te vullen, maar wil er ook graag iets aanhangen voor de kinderen. Hebben jullie ideetjes? Hoe hebben...
Voorbereiding Reacties: 9 2-6-2010 22:55:23

Nathalie
witte paraplu's
Waar halen jullie je witte paraplu's. Heb gedacht om voor ons een witte te voorzien en voor de ouders rode. Maar waar haal je dit nu voor niet te veel geld?
Voorbereiding Reacties: 10 2-6-2010 21:54:27

kurt
voorbereiding
begonnen aan de tafelschikking tis om zot van te komen haha maar allez komt schot in groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2010 20:34:13

melinda
prentjes 'liefde is...'
Hey iedereen! waar hebben jullie de prentjes/scheurkalender/... gevonden van liefde is... Wij hebben al gezocht in de standaard boekhandel, boozy (Antwerpen) en in een boekhandel, maar nergens te vinden. Het is al voor binnen een maand. Alvast bed...
Voorbereiding Reacties: 14 2-6-2010 18:17:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...